SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd dacht ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren
iets positiefs als TT was beter geweestgraag op anoniem![]()
Ik vind dat positief. Tijd voor een frisse wind.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja idd dacht ik ook
iets positiefs als TT was beter geweest![]()
Iemand wegsturen zie ik niet voor iets positiefs.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat positief. Tijd voor een frisse wind.graag op anoniem![]()
Met de grootste begroting kampioen worden is niet zo'n kunst. In 5 jaar nooit kunnen overwinteren in de CL. Geen progressie dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iemand wegsturen zie ik niet voor iets positiefs.![]()
Misschien is Ruud Vormer iets voor Ajaxquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef hafcfan het volgende:
Even bij Brugge langs boys. Die hebben wel wat tips.![]()
Nee, opperkleurder ook niet. Ik lees me vast in voor zondag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef Vasion het volgende:
Wacht, opperkleuter is nou opeens een ajacied?![]()
Blijkbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef Vasion het volgende:
Wacht, opperkleuter is nou opeens een ajacied?![]()
graag op anoniem![]()
En wel de Russische Facebook gebruiken, de hypocrieten.quote:Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Het blijft apart om te zien hoe weinig krediet een trainer krijgt. Een pijnlijke uitschakeling en vervolgens zijn alle behaalde landstitels vergetenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Deze is wel leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet beticht kunnen worden een successupporter te zijn![]()
Haha ik word door een PSV-supporter op mijn vingers getikt doordat Schöne, volgens hem de beste speler van Ajax, niet meespeelde het niet is gelukt.![]()
![]()
Ik geloof er niks van dat je dit genoteerd hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:28 schreef KingRoland het volgende:
dus opper is voor PSV en Ajax.
genoteerd.![]()
ik stuur je morgen plaatje als ik het niet vergeet. ik ben nu veels te moe manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je dit genoteerd hebt.graag op anoniem![]()
Je zegt ook rare dingen vriend. Ga maar slapenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik stuur je morgen plaatje als ik het niet vergeet. ik ben nu veels te moe man![]()
Ik heb het echt genoteerd. Je wilt geen betje met me maken dat ik het idd heb genoteerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zegt ook rare dingen vriend. Ga maar slapengraag op anoniem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: