Ja allebei pure aids.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
Hoi overigens, ik heb bijna alles gemist, is de stand een goede weerspiegeling van de verhoudingen?
idd zo'n beetje de enige reden waarom ik nog naar deze FC knudde rollenspel kijk, en moet ff w88 op de andere wedstrijd samenvattingen natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Benieuwd wat Sigaarsnor dadelijk gaat zeggen
Ajax was de dominerende partij, voetbal is oneerlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
Hoi overigens, ik heb bijna alles gemist, is de stand een goede weerspiegeling van de verhoudingen?
Wie zei dat? Van Zenit verliezen kan gebeuren. Natuurlijk speelde PSV ook als een stel gehandicapte bejaarden, maar goed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
En de neusjes met hun grote smoel toen PSV van een (betere) europese ploeg verloor. Oh oh oh het was een schande!
Als Djneppt Djorpepetovskshjofe er nog ééntje bijprikt wel ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
Heb dus niet veel gemist?quote:
Goed hoor. Ik plak hem op de koelkast, dan kan iedereen het zien. Mooi hè?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:22 schreef Caland het volgende:
Dit is de club waar ik zo trots op ben
De club waar ik zoveel van hou
Waar je ook gaat ik volg je overal
Behalve als er geen treinen rijden dan vertrek ik gauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |