notes eet ik voor ontbijtquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik kan nog steeds noten, zo rol ik
hoink dm'enquote:
Geef mij eens een note dan, ik heb deze donderdag nog geen 1 mogen ontvangenquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik kan nog steeds noten, zo rol ik
Hoink een DM sturenquote:
als jij dat wil vast welquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zegt hij er dan ook bij wie t aanvraagt :p
was maar een grapje hoor, ik ben eigenlijk heel braaf altijdquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zou mijn notes eens moeten zienhet is een teringbende.
volgens mij is dat alleen interessant als je het niet kan lezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:32 schreef deadprez het volgende:
als ik mod zou zijn zou ik dagenlang alleen maar notes van users gaan lezen
Met die van WouterB alleen al ben je een week bezig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:32 schreef deadprez het volgende:
Is ook het mooiste wat er is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:32 schreef deadprez het volgende:
Jij weet niet. WouterB heeft gruwelijke notes.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met die van WouterB alleen al ben je een week bezig.
Ah, yes, die ken jij natuurlijk nog uit je dagen als mod. Ik kan het me nog herinneren alsof het nooit was.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met die van WouterB alleen al ben je een week bezig.
Ja nee nu hoeft het niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:33 schreef hoink581 het volgende:
Vanaf 22.40 mag iedereen weer meespelen met haxball.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij weet niet. WouterB heeft gruwelijke notes.
Ik heb verhalen gehoord. Legendes.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, yes, die ken jij natuurlijk nog uit je dagen als mod. Ik kan het me nog herinneren alsof het nooit was.
Ja, een band raakte geïnspireerd en heeft er een nummer van gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:36 schreef DrNick het volgende:
Is dit van de Veronica-jingle van Fuck the Format?
Andersom bedoel ik.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, een band raakte geïnspireerd en heeft er een nummer van gemaakt.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |