Geen vog? Moet nog een mythoclast. Tevens als men normal wil doen kunnen we een level 24, een fokker,er door heen helpen. Krijgt die goede gear en kan die blijven raiden /0/quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:17 schreef Koenani het volgende:
[..]
Heb beide al gedaan op mijn level 31 titan,
moet wel nog op level 28 hunter, maar dat is denk ik net iets te laag..
VOG nog niet gedaan, eigenlijk nog nooit op hard..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Geen vog? Moet nog een mythoclast. Tevens als men normal wil doen kunnen we een level 24, een fokker,er door heen helpen. Krijgt die goede gear en kan die blijven raiden /0/
ik had de swordbreaker van crota normal... best wel heftig ding.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:35 schreef Visserij het volgende:
Gisteren 4 (!) exotics gepakt in Crota Normal (3x). Uit de nightfall helaas niks.
- Red Death
- No Land Beyond
- Hawkmoon
- Suros Regime.
Helaas weer geen truth... Maar mopper echt niet met zoveel exotics in een avondje gamen.
Die is inderdaad prima ja, maar vanaf de derde ben ik ze toch maar gaan dismantlen...quote:Op woensdag 1 april 2015 13:32 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
ik had de swordbreaker van crota normal... best wel heftig ding.
Het is wel redelijk random ja. Wel krijg je gewoon betere drops als je de high-level content speelt. Met name in de Crota raid kun je de eerste paar keer wel wat goede drops verwachten, anders heb je echt (veel) pech.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:49 schreef DSS24 het volgende:
Zijn drops echt pure randomness of kan je na een bepaald level leukere dingen verwachten? Ik ben net 30 met Warlock.
Na een paar keer Vault of Glass en Nightfall alleen maar troep gekregen zoals Legendary ship.
okay, juist Crota's End moet ik nog doen. Daar ga ik morgen dan maar mee aan de slag. Ik wil namelijk een keer een Legendary of Exotic primary weapon. Dan tel ik pas meequote:Op woensdag 1 april 2015 15:52 schreef Visserij het volgende:
[..]
Het is wel redelijk random ja. Wel krijg je gewoon betere drops als je de high-level content speelt. Met name in de Crota raid kun je de eerste paar keer wel wat goede drops verwachten, anders heb je echt (veel) pech.
Crota's End is met een paar gasten die ermee bekend zijn binnen een half uurtje geklaard..quote:Op woensdag 1 april 2015 17:28 schreef DSS24 het volgende:
[..]
okay, juist Crota's End moet ik nog doen. Daar ga ik morgen dan maar mee aan de slag. Ik wil namelijk een keer een Legendary of Exotic primary weapon. Dan tel ik pas mee
the cheese.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:12 schreef Koenani het volgende:
[..]
Crota's End is met een paar gasten die ermee bekend zijn binnen een half uurtje geklaard..
Okay ik zal wel even de tutorial doornemen en vanavond rammen. De Vault of Glass duurde wel iets langer bij mij. We zaten nogal te kloten op het einde.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:12 schreef Koenani het volgende:
[..]
Crota's End is met een paar gasten die ermee bekend zijn binnen een half uurtje geklaard..
Pff, me too. Gisteren de hele avond online gedaan, maar weinig tot zaken gekomen. Die Heists en andere opdrachten met randoms zijn niet echt leuk. Of ze bakken er niets van of er zitten maar 3 of 4 man in de lobby.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Misschien toch maar wat Destiny vanavond aangezien GTA V voor (extreme) party problemen zorgt bij mij. Ik heb geen zin om dat nu op te lossen.
World record op Hard: 11 minquote:Op woensdag 1 april 2015 20:12 schreef Koenani het volgende:
[..]
Yup helemaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:20 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
de hele raid? Lijkt me schier onmogelijk..
Met een goed team moet het te doen zijn. Hier een team die het in 14 minuten doet:quote:Op donderdag 2 april 2015 14:20 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Het is allemaal volledig random. De een krijgt betere loot uit Hard Raids en de ander weer bij Nightfalls. Het is wel zo dat als je een raid hard mode doet je gelijk de loot van normal krijgt (en dus de loot van normal opgeteld krijgt).quote:Op woensdag 1 april 2015 15:49 schreef DSS24 het volgende:
Zijn drops echt pure randomness of kan je na een bepaald level leukere dingen verwachten? Ik ben net 30 met Warlock.
Na een paar keer Vault of Glass en Nightfall alleen maar troep gekregen zoals Legendary ship.
Solo record Normal Mode staat op 12:11 nu lol, 11:xx is prima mogelijk voor 6 man.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:20 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Behalve CE, dat is geen RNG maar sRNG. Normal mode dropt ook alleen maar special en heavy weapons waar Hard mode alleen primaries dropt. Het werkt niet hetzelfde als VoG qua loottables.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Het is allemaal volledig random. De een krijgt betere loot uit Hard Raids en de ander weer bij Nightfalls. Het is wel zo dat als je een raid hard mode doet je gelijk de loot van normal krijgt (en dus de loot van normal opgeteld krijgt).
lekker filmpje. Niet normaal hoe snel.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Solo record Normal Mode staat op 12:11 nu lol, 11:xx is prima mogelijk voor 6 man.
[..]
Behalve CE, dat is geen RNG maar sRNG. Normal mode dropt ook alleen maar special en heavy weapons waar Hard mode alleen primaries dropt. Het werkt niet hetzelfde als VoG qua loottables.
die wil ik ook nogquote:Op donderdag 2 april 2015 22:44 schreef vault_tec het volgende:
Ik moet alleen nog vex mythoclast. Alleen kan niemand vinden om vog hard te doen. 👎. Ik wil mensen in pvp doodschieten met dat ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |