wat is je naam, voeg ik jou toe!quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:24 schreef Luuksor het volgende:
Of in ieder geval gefollowed, hoe doe ik vriend verzoek?
Ok Crota hard met de titan en direct een helm gisteren. Ze hebben mij begrepenquote:Op woensdag 25 maart 2015 06:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren even snel crota op normal door gerend en wat is mijn loot uit crota. 2 Energy.
Nog 1 keer zo iets en ik doe dit spel weg. Wat een onzin. Hoe vaak moet ik crota omleggen om een keer een helm te krijgen.
Zo gaat het bij mij al een paar weken. Net op het moment dat ik denk 'meh. even een andere game', krijg ik precies iets wat ik nog niet heb. En dat wil ik dan toch weer upgraden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 06:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ok Crota hard met de titan en direct een helm gisteren. Ze hebben mij begrepen
Durf die andere games weer op te pakken met vriendenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:56 schreef Visserij het volgende:
Van het weekend ram ik Crota nog 2 keer op HM in elkaar, daarna is het wel even klaar voor mij.
Hmjah ik heb wel een Efrideet's Spear (zelfde damage als BH) met field scout en firefly, dat verzacht het welquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef HetAntwoord het volgende:
Black Hammer is wel een tof wapen, maar eerlijk gezegd heb je er niet veel aan vanwege het magazijn met slechts drie kogels. De White Nail perk werkt ook alleen op Ogres, Servitors en die paar tussen- en eindbazen. Bij de andere vijanden is de crit spot te klein om ze snel 3x achter elkaar te raken. Misschien verzacht dit je pijn enigszins.![]()
Mijn buit uit 3x nightfall + weeklies: twee klote legendary weapons, 1x hunter exotic armor die ik al heb + 6 blauwe engrams. Echt om te janken haha.
Geloof me, Efrideet's Spear met field scout en firefly is stukken beter. Die heb ik ook en is veruit m'n favoriete sniper rifle. 24 kogels met maximum damage, daar kan geen Icebreaker of Black Hammer tegen op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah ik heb wel een Efrideet's Spear (zelfde damage als BH) met field scout en firefly, dat verzacht het wel. Maarja collectie moet compleet he
haha.
Zelfde met de Necrochasm, die is ook niet goudquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Geloof me, Efrideet's Spear met field scout en firefly is stukken beter. Die heb ik ook en is veruit m'n favoriete sniper rifle. 24 kogels met maximum damage, daar kan geen Icebreaker of Black Hammer tegen op.
Dat 'collectie moet compleet' herken ik trouwens wel. Het icoontje van Black Hammer wordt niet goud als je die volledig hebt geupgrade, ik word daar echt gek van iedere keer dat ik het zie
Ik kan niks belovenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Durf die andere games weer op te pakken met vrienden
Klopt ja, Necrochasm heeft dat gele randje ook niet. Fucking irritant lol.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Geloof me, Efrideet's Spear met field scout en firefly is stukken beter. Die heb ik ook en is veruit m'n favoriete sniper rifle. 24 kogels met maximum damage, daar kan geen Icebreaker of Black Hammer tegen op.
Dat 'collectie moet compleet' herken ik trouwens wel. Het icoontje van Black Hammer wordt niet goud als je die volledig hebt geupgrade, ik word daar echt gek van iedere keer dat ik het zie
Volgens zo'n datamine gast verkoopt Xur morgen TL, afgelopen 2 weken had ie ook goed...quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Klopt ja, Necrochasm heeft dat gele randje ook niet. Fucking irritant lol.
Oh Velitox zei dat al.
Ik moet alleen nog een Thunderlord en Dragons Breath.
Nice, nu hopen dat Bungie Xur niet manueel verandert naar een Universal Remote ofzo plz.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens zo'n datamine gast verkoopt Xur morgen TL, afgelopen 2 weken had ie ook goed....
Scheer je weg hier, jij doet heul geen destiny meer...quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Durf die andere games weer op te pakken met vrienden
Thunderlord net uit de nightfall met Wiebeldak en HetAntwoord.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens zo'n datamine gast verkoopt Xur morgen TL, afgelopen 2 weken had ie ook goed....
Jammer dan, het is de Mida geworden. De exotic waarvan iedereen er al minstens een stuk of drie heeft gehad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice, nu hopen dat Bungie Xur niet manueel verandert naar een Universal Remote ofzo plz.
Ik ga voor de hunter helm en gauntlet engram. Heb de don't touch me's nog niet in het assortiment...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:22 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Jammer dan, het is de Mida geworden. De exotic waarvan iedereen er al minstens een stuk of drie heeft gehad.![]()
Ik kan weer helemaal niks met m'n 150+ strange coins helaas. Xur verkoopt wel de Obsidian Mind Warlock helm, voor wie hem nog niet heeft...
Ik heb ook slechts 1 kans!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:46 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou ook een gauntlet engram kopen...
... als Iron Banner niet al m'n motes geconsumeerd had.
Is dat een beste?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:22 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Xur verkoopt wel de Obsidian Mind Warlock helm, voor wie hem nog niet heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |