ik was zo fokking dronken dat ik alles dubbel zagquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Zet net mn xbox aan maar moet eerst een massive update binnen halen. 274 mb, duurt altijd wel ff die intstallatie.
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was zo fokking dronken dat ik alles dubbel zag
dat zou tijd worden. Ze brengen t wel spannend. Nu maar hopen dat t niet tegenvalt. Ik vond de vorige dlc trouwens wel een prima toevoeging. goeie raid... die je met een team maar ook alleen kunt doen.quote:
Ik vond de Crota raid juist tegenvallen vergeleken met VoG. CE leek meer op een strike die je redelijk snel af krijgt.quote:Op maandag 13 april 2015 21:10 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
dat zou tijd worden. Ze brengen t wel spannend. Nu maar hopen dat t niet tegenvalt. Ik vond de vorige dlc trouwens wel een prima toevoeging. goeie raid... die je met een team maar ook alleen kunt doen.
Of je koopt de season pass, heb je ze allebei iigquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:12 schreef Luuksor het volgende:
Vette trailer! Eerst Crota nog maar even kopen.. Lastig als je lokale creditcard niet geaccepteerd word..
Morgen reset. Kunnen we weer raiden. 😍quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:24 schreef Luuksor het volgende:
Ik denk dat ik met een goede timing en 2 uurtjes morgen (en hulp van vault_tec) mn Suros kan regelen morgen! precies genoeg motes/coins om met 1 daily strike (zo gauw ik 20 ben met mn Warlock, heb de gear al voor 24) mn laatste 6 coins te pakken..
Nieuwe Horde mode lijkt me wel tof, maar die is maar drie player coop. Ben benieuwd met wat voor nieuwe content ze nog meer gaan komen, wat gaat ons tot de release van een nieuwe raid bezig houden om te blijven spelen? Het feit dat je je oude raid wapens kan gaan upgraden is wat mij betreft niet genoeg, dat had er gewoon al in moeten zitten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 03:25 schreef VelitoX het volgende:
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=12764
Geen Raid.... Wel wss een Horde-achtige mode + Trials of Osiris.....
Legendaries upgradable? (datt Fatebringer tease....).
Die nieuwe gear is wel vet!quote:Op dinsdag 14 april 2015 03:25 schreef VelitoX het volgende:
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=12764
Geen Raid.... Wel wss een Horde-achtige mode + Trials of Osiris.....
Legendaries upgradable? (datt Fatebringer tease....).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien. Ik ben met een andere missie bezig waar ik het vrij lastig mee heb. Ik ben vanaf zondag gestopt met roken en blowen, en drink daardoor ook geen bier en koffie meer omdat ik dat weet asocieer met roken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:07 schreef Reintji het volgende:
Nightfall, eitje. Vanavond even klaren met een paar fokkers?
Goede stap kerel!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Misschien. Ik ben met een andere missie bezig waar ik het vrij lastig mee heb. Ik ben vanaf zondag gestopt met roken en blowen, en drink daardoor ook geen bier en koffie meer omdat ik dat weet asocieer met roken.
Het zou goed kunnen dat ik de gehele week niet online ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |