Nog niet, ga morgen of vanavond even knallen denk ik. Heb die wanten al uit een paar rondjes eerder (extra heavy ammoooooo en een dikke wolven kop) voor m'n titan. Nu sparen voor warlock armorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef Visserij het volgende:
Zitten jullie ook middenin Iron Banner?
Bijna level 5 hier, die machine gun is echt koning in PvP. Wel even de perks rerollen...
Heb de hunter cape, hunter chest en de machine gun gehaald. Nu nog wat Glimmer farmen voor de level 5 shader.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:58 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nog niet, ga morgen of vanavond even knallen denk ik. Heb die wanten al uit een paar rondjes eerder (extra heavy ammoooooo en een dikke wolven kop) voor m'n titan. Nu sparen voor warlock armor
Die bol kapot schieten en de portals open houden. Eventueel titans nog shields met light gooien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:45 schreef vault_tec het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat de mensen die niet geteleport moeten doen bij atheon hard?! Ik faalde hard omdat ik niet wist dat ik ge"detained" zou worden.
Tevens 2e exotic bounty deze maand gekregen!
Ik heb 48 motes gerolled en heb echt kutperks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef Visserij het volgende:
Zitten jullie ook middenin Iron Banner?
Bijna level 5 hier, die machine gun is echt koning in PvP. Wel even de perks rerollen...
Meen je. Haha. Had die echt bog nooit voorbij zien komen.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
Asylum en Anomaly zijn niet nieuw hoor, die zitten al in het spel vanaf launch.
TDB PvP-maps zijn Burning Shrine, Cauldron en Skyshock.
Je speelt geen Rumble denk ik? Het waren altijd Rumble maps omdat ze alle drie niet heel groot zijn maar in een update hebben ze ze ook toegevoegd aan de Clash / Control / Salvage / IB rotatie.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meen je. Haha. Had die echt bog nooit voorbij zien komen.
Ik heb perfect balance, field scout en extra snelle reload na een kill. Prima perkjes!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb 48 motes gerolled en heb echt kutperks.
Nee. Alleen control, vandaar. Alleen jammer dat die grote maps met voertuigen niet meer in control zitten.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je speelt geen Rumble denk ik? Het waren altijd Rumble maps omdat ze alle drie niet heel groot zijn maar in een update hebben ze ze ook toegevoegd aan de Clash / Control / Salvage / IB rotatie.
Nee true, die zitten alleen nog maar in Combined Arms.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Alleen control, vandaar. Alleen jammer dat die grote maps met voertuigen niet meer in control zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |