Muezza ziet er knuffelig uitquote:Op zondag 3 mei 2015 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een poppenbed van ikea.![]()
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40086351/
baasje ik eis aandachtquote:Op zondag 10 mei 2015 09:17 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Baasje, laat me je rug masseren!
quote:Op zondag 10 mei 2015 09:17 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Baasje, laat me je rug masseren!
[ afbeelding ]
Mag ik niet mee naar je werk?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2015 09:58 schreef Isegrim het volgende:
Zelfmoordpoging? Nee hoor, gewoon een vaatwasser die lekker warm is.
[ afbeelding ]
Onze twee noedeltjes samen. Links Flor (aka Spookje, volledig doof), rechts Qbert (aka Qukelpoes, Qukident of Sjakie Nakie):
[ afbeelding ]
Oh, ik leg messen altijd obsessief meteen weg. Steeds bang dat een kat er in springt als het mes op het aanrecht ligt. Ons huis is kind-proofer dan menig kinderwens-gezin.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:58 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Onze twee noedeltjes samen. Links Flor (aka Spookje, volledig doof), rechts Qbert (aka Qukelpoes, Qukident of Sjakie Nakie):
[ afbeelding ]
Zo! Zij (denk ik?) is mooi. Dat serene is zo prachtig.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:50 schreef Forster het volgende:
Wat een fantastisch topic, hier een foto van één van mijn twee katten;
[ afbeelding ]
Heb jij nog niet een leuke van Dirk, ter algemeen vermaak?quote:Op zondag 10 mei 2015 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo! Zij (denk ik?) is mooi. Dat serene is zo prachtig.
Die witte trekt gerust een mes van de magneetstrip om er een eindje mee te gaan lopen.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, ik leg messen altijd obsessief meteen weg. Steeds bang dat een kat er in springt als het mes op het aanrecht ligt. Ons huis is kind-proofer dan menig kinderwens-gezin.
Bedanktquote:Op zondag 10 mei 2015 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo! Zij (denk ik?) is mooi. Dat serene is zo prachtig.
Een rexje?quote:Op zondag 10 mei 2015 09:58 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kattenvoeten.quote:Op maandag 11 mei 2015 05:32 schreef Dagonet het volgende:
Af en toe zó jaloers op dat beest.
[ afbeelding ]
Als ik straks thuis kom ligt hij er nog net zo.
Ik las: Leedvermaak.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb jij nog niet een leuke van Dirk, ter algemeen vermaak?
Ik vind HEM echt prachtig!quote:Op zondag 10 mei 2015 21:17 schreef Forster het volgende:
[..]
BedanktHet is een hij, maar hij heeft ook een zusje. Zal eens kijken of ik daar binnenkort ook een mooie foto van kan maken.
beetje modderpootjesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en Dirk heeft overigens ook magnifieke kattenvoetjes.![]()
Nou, dan heb je Dirk nog niet gezien met échte modderpootjes. Mijn hemel, wat een smeerpoets.quote:
Zijn ze bij jou ook zo gek op die KONG-speeltjes?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:14 schreef Puala het volgende:
Dana ligt tegenwoordig in het huisje van de krabpaal als ik onder de douche sta![]()
[ afbeelding ]
En Noortje lag vannacht naast me in bed waar normaal mijn telefoon/wekker ligt. En zodra die vanmorgen ging schoof ze hem van zich af alsof ze wilde zeggen "nog even niet alsjeblieft" en dan ging ze weer slapen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |