SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kan idd echt niet dit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben je nou Cruijff aan het dissen?wooblabalurg![]()
die is niet van hemquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben je nou Cruijff aan het dissen?![]()
betwijfel ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar hij zou het zo gezegd kunnen hebben.![]()
harde waarheidFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kan er pas staan als je er neergezet wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ga net als elke andere x met goede moed er voor zitten, maar denk wel dat het een lastige pot is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wat wordt het vanavond?
Gok op een 3-1.wooblabalurg![]()
zoiets denk/hoop ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga net als elke andere x met goede moed er voor zitten, maar denk wel dat het een lastige pot is.
Gok op een 3-1.![]()
Djnepr heeft dit seizoen nog maar een keer meer dan drie tegendoelpunten te verwerken gekregen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ze hebben wel een stuk of 4/5 spelers die niet mee kunnen doen, hopelijk geeft dat veel voordeel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:35 schreef Morendo het volgende:
Djnepr heeft dit seizoen nog maar een keer meer dan drie tegendoelpunten te verwerken gekregen.wooblabalurg![]()
Dit. Je moet niet op de 0 willen spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Zolang ze maar beseffen dat ze 3x moeten scoren.wooblabalurg![]()
In de competitie van Ukraine...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:35 schreef Morendo het volgende:
Djnepr heeft dit seizoen nog maar een keer meer dan drie tegendoelpunten te verwerken gekregen.
Ajax heeft ook pas 1x meer dan 3 tegengoals gehad en dat was toevallig die ene wedstrijd tegen Vitesse. Ook van Barca maar ja, dat is een club die elk jaar mee doet voor de CL.![]()
Ook Europees gezien.quote:
Maar hun geschorsten kunnen de doorslaggevende rol spelen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Tegen Barça waren het er niet meer dan drie, maar gewoon drie. Net zoals tegen PSG en PSV overigens.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
In de competitie van Ukraine...
Ajax heeft ook pas 1x meer dan 3 tegengoals gehad en dat was toevallig die ene wedstrijd tegen Vitesse. Ook van Barca maar ja, dat is een club die elk jaar mee doet voor de CL.![]()
Ah, zo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ook Europees gezien.
Maar hun geschorsten kunnen de doorslaggevende rol spelen.
Voor de geďnteresseerde, het was tegen Karpaty die 11e staan. Die zullen dus ook wel zo'n befaamde off-day gehad hebben.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat gewoon 2-1 worden.
wooblabalurg![]()
Dan zijn ze nog steeds door héquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat gewoon 2-1 worden.![]()
![]()
Begin de spanning nu wel te voelen.Zit op van alles te hopen maar het gaat toch weer een klotepot worden.
![]()
![]()
3-1 winnen 2x Milik 1x Sinkgraven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
0-3 verliezen vanavond gok ik.
Desillusie net als Salzburg thuisRossoneri siamo noi.![]()
Flikker op. Dnjepr kan er geen kut van itt Salzburg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Desillusie net als Salzburg thuisDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Dnjepr mist toch ook 4 man door schorsingen ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Flikker op. Dnjepr kan er geen kut van itt Salzburg.Rossoneri siamo noi.![]()
We lopen ons stuk en worden er uitgecounterd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Flikker op. Dnjepr kan er geen kut van itt Salzburg.
Dan op het laatst nog een goal tegen als het al klaar isOh.![]()
Tot de 94e minuut staat het 2-1. Dan krijgen wij een corner. Cillessen gaat mee naar voren. Sinkgraven draait de bal in. Klaassen kan verlengen Cilgod neemt de bal zonder aarzelen op zijn pantoffel en schiet keihard tegen de lat aan. Rebound valt voor de voeten van Van der Hoorn (ingebracht voor de geblesseerd uitgevallen Boilesen) die kapt twee spelers uit, geeft een panklare assist voor Milik. Onze Poolse god is niet egoďstisch, kijkt om zich heen, ziet Bazoer vrij staan. Bazoer schiet.... Hoog over.
Godsamme.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Wordt gewoon 3-1. 2-1 tot de 86e minuut, dan scoort Milik na een voorzet van El Ghazi en daarna gooien ze pot dicht. You heard it here first.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:34 schreef Morendo het volgende:
Tot de 94e minuut staat het 2-1. Dan krijgen wij een corner. Cillessen gaat mee naar voren. Sinkgraven draait de bal in. Klaassen kan verlengen Cilgod neemt de bal zonder aarzelen op zijn pantoffel en schiet keihard tegen de lat aan. Rebound valt voor de voeten van Van der Hoorn (ingebracht voor de geblesseerd uitgevallen Boilesen) die kapt twee spelers uit, geeft een panklare assist voor Milik. Onze Poolse god is niet egoďstisch, kijkt om zich heen, ziet Bazoer vrij staan. Bazoer schiet.... Hoog over.
Godsamme.Rossoneri siamo noi.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Doen jullie trouwens ook altijd een snel stressfapje voor de wedstrijd?
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Uiteraard maar of de wedstrijd daar veel te maken heeft ...quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Doen jullie trouwens ook altijd een snel stressfapje voor de wedstrijd?Oh.![]()
De huidige nummer 3 van de Oekraďense competitie mist tijdens de return drie belangrijke spelers. Roman Zozulya (maker van de enige goal in de heenwedstrijd), aanvoerder Ruslan Rotan en rechtsback Artem Fedetskiy bekijken het duel in de ArenA vanaf de tribune. Daarnaast is de zieke trainer Myron Markevych is in Oekraďne achtergebleven.
Makkie dus.Rossoneri siamo noi.![]()
Zelfs tegen de degradatiekandidaten van de Eredivisie kan Ajax niet de nul houden, dus zaak is om minimaal drie keer te scoren. Dat gaat nog lastig worden, maar is niet onmogelijk. Hoe dan ook ik ben weg nuquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:55 schreef ForzaMilan het volgende:
De huidige nummer 3 van de Oekraďense competitie mist tijdens de return drie belangrijke spelers. Roman Zozulya (maker van de enige goal in de heenwedstrijd), aanvoerder Ruslan Rotan en rechtsback Artem Fedetskiy bekijken het duel in de ArenA vanaf de tribune. Daarnaast is de zieke trainer Myron Markevych is in Oekraďne achtergebleven.
Makkie dus.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Snuif nog wat meer lijmquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Desillusie net als Salzburg thuisBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
21:05 is een heerlijke tijd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard maar of de wedstrijd daar veel te maken heeft ...
Wist jij dat ik morgen vrij ben?dat maakt het extra gezellig
graag op anoniem![]()
Lekker man. Zuipen bij winst. Zuipen bij gelijkspel. Zuipen bij nederlaag. Niet dan, Jonguh?!quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
21:05 is een heerlijke tijd.
Iedereen een erge ziekte toewensen die bij mij in de buurt komt bij een nederlaag.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lekker man. Zuipen bij winst. Zuipen bij gelijkspel. Zuipen bij nederlaag. Niet dan, Jonguh?!
JUICHEN bij winst.graag op anoniem![]()
Komt goed. Gewoon juichen! Wij zijn Ajax wie de fuck is dnjepr djfeprpropetvskquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:36 schreef Gruisman het volgende:
Zullen wel minimaal drie keer moeten scoren vanavond ben ik banggraag op anoniem![]()
2-1quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen een erge ziekte toewensen die bij mij in de buurt komt bij een nederlaag.
JUICHEN bij winst.![]()
Top! Hoef ik niet meer te kijken. Wat zal ik eens gaan doen vanavond. Iemand tips?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:34 schreef Morendo het volgende:
Godsamme.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik ben ook vrij morgenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
21:05 is een heerlijke tijd.
Oh.![]()
lekker voor AS, omgevallen clubje.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Geen Tottigod in de ArenAquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:32 schreef PicoMMP het volgende:
Mochten we doorgaan, Roma loten is uitgesloten. 0-3 achter na een half uur
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:
Fitter. Happier. More productive
Cillessen, v Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik, Kishna
Hele fijne opstelling.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
v. Rhijn, Van der Hoorn, Veltman, Viergever was beter geweest als defensie. Voor de rest prima opstelling
5-0![]()
Weer Boilesen?!?!?! Ik begrijp echt niet dat Frank daar niet wil ingrijpen, want hij ziet het vast wel."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Gelukkig heeft Frank de Boer er kijk op. Goeie opstelling.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Milik en Kishna moet het worden. Anders wordt het moeilijk.![]()
Boilesen.. pff. Wat heeft Riedewald nu weer verkeerd gedaan in de ogen van Frank?
Ik dacht dat die vent een blessure had aan beide enkels, en nu is hij ineens fit voor 120 minuten?![]()
Ervaring blablablaquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
Boilesen.. pff. Wat heeft Riedewald nu weer verkeerd gedaan in de ogen van Frank?
Ik dacht dat die vent een blessure had aan beide enkels, en nu is hij ineens fit voor 120 minuten?
Goede opstelling verder![]()
![]()
Goffer, heb er zin in. Knallen er gelijk boven op.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dat is te hoog gegrepen voor messi.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:12 schreef Morendo het volgende:
Messi gaat ooit nog een keer samenspelen met Sinkgraven.
Sinkgraven speelt best.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Komt goed, mijn vader zit in de skybox.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:28 schreef Jivis het volgende:
Dat er maar snel een doelpunt mag vallen, word hier bloednerveus van.
![]()
Die houden we ook vooral daar op de bank.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dan hebben we Siggy nog op de bank, kun je je voorstellen![]()
hij kan ook gewoon lekker op de tweede ring gaan zitten...quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Die houden we ook vooral daar op de bank.![]()
Echt, haal alsjeblieft twee goede verdedigers, comedy capers achterin, en opbouwend stelt t ook weinig voor![]()
Ik snap hoe een supporter van Ajax zich moet voelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Aanvallend doet Boilesen het nog wel aardig vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mwoah. Komen er niet doorheen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand samenvattinkje van wedstrijd tot nu toe? Verdient Ajax uberhaupt een goal?![]()
Ja hoor, best al wat momentjes gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand samenvattinkje van wedstrijd tot nu toe? Verdient Ajax uberhaupt een goal?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
meer dan dnjepr in ieder gevalquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand samenvattinkje van wedstrijd tot nu toe? Verdient Ajax uberhaupt een goal?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mindere wedstrijd van Bazoer dit keer en Boilesen speelt best wel aardig. De wereld op z'n kop.
Beste kansen toch wel voor Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Betekent nu wel dat Ajax zeker de 0 moet gaan houden aangezien ze geen 3 goals gaan maken in de 2e helft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit inderdaad, gaat nu wel erg moeilijk wordenquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Betekent nu wel dat Ajax zeker de 0 moet gaan houden aangezien ze geen 3 goals gaan maken in de 2e helft.![]()
Laatste 15 minuten als het nog 0-0 staat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
Zo lang Frank maar niet Siggie gaat brengen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kishna mag van mij best naar PSV gaan overigens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zorgen dat je de 0 houdt, Djnepr gaat zo dadelijk zenuwachtig worden en dan kan dat doelpunt vallen. Het moet een beetje meezitten zoals bij die bal van El-Ghazi op Kishna.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Als Djnepr echt gaan inzakken en Ajax moet gaan pompen dan heb je aan Sightorsson meer dan aan Milik.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:58 schreef Gruisman het volgende:
Als Siggy erin komt bij een 0-0 of 1-0 stand word ik echt gek![]()
0 goals in de EL en CLquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:59 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Als Djnepr echt gaan inzakken en Ajax moet gaan pompen dan heb je aan Sightorsson meer dan aan Milik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Messi kon niet scoren tegen Engelse tegenstanders. Een dergelijke satistiek zegt niet zoveel over iemands kwaliteiten.quote:She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:01 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
En Messi kon niet scoren tegen Engelse tegenstanders. Een dergelijke satistiek zegt niet zoveel over iemands kwaliteiten.![]()
![]()
Zo ging dat vroegerquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon lekker slapen en morgen de uitslag lezen op teletekst
Oh.![]()
Nou even concreet; wat zegt die statistiek jou? PSV, Feyenoord en FC Twente zijn niet minder dan Djnepr, daar kan Sightorsson wel tegen scoren. Maar omdat we nu tegen een ploeg spelen die normaliter wedstrijden in Oekraine afwerkt, kan Sightorsson ineens geen bal in het netje knallen?quote:She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Gewoon Mikegod erinquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:59 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Als Djnepr echt gaan inzakken en Ajax moet gaan pompen dan heb je aan Sightorsson meer dan aan Milik.![]()
Jongens, Boilesen.
Zeg het maar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Afschieten die gast. Hij kan echt niets.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jongens, Boilesen.
Zeg het maar.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dat baseer ik op het feit dat Sigthorsson al vijf jaar(!) geen doelpunt heeft gemaakt in Europees verband tegen vaak teams die verdedigend nou eenmaal wat sterker zijn. Zelfs een penalty tegen Barcelona ging er niet in, het zit gewoon mentaal niet goed bij hem lijkt me. Het is geen toeval dat die 0 goals heeft gemaakt lijkt me. Overigens valt je vergelijking tussen Messi en Siggy wel ongelukkig te noemen lijkt me. Maarja als die straks de 2-0 erin schiet hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:05 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Nou even concreet; wat zegt die statistiek jou? PSV, Feyenoord en FC Twente zijn niet minder dan Djnepr, daar kan Sightorsson wel tegen scoren. Maar omdat we nu tegen een ploeg spelen die normaliter wedstrijden in Oekraine afwerkt, kan Sightorsson ineens geen bal in het netje knallen?![]()
Suarez, Zlatan misschien?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Speelden Maxwell en VDW maar nog bij Ajax![]()
Maduroquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huntelaar, Nigel de Jong, Vertonghen, Alderweireld![]()
Vooral domquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:12 schreef Morendo het volgende:
Boilesen is zonder meer getalenteerd, maar ook zo dom en slordig.![]()
Oh nee, siggy gaat warm lopen“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ik hoop dat er een ballenjongen geblesseerd is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
hoe lang horen we dat al? Hij had heus paar leuke acties maar ook genoeg nutteloze dribbels en pass in luchtledige, of knullig balverlies. Sta je tegen een sterkere ploeg is dat gelijk link.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:12 schreef Morendo het volgende:
Boilesen is zonder meer getalenteerd, maar ook zo dom en slordig.![]()
Dat is het de hele wedstrijd al. Alleen Sinkgraven speelt wel goedquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zonder bal kun je niet scoren.quote:
Behalve tegen Go Ahead.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Passing moet gewoon zuiverder, in loop spelen. Nu moeten spelers te vaak inhouden dan heeft Dnipro natuurlijk wat seconden extra![]()
Wordt snel genoeg weer ingeleverd, gelukkig zijn zij ook geen geweldenaars en heb je m ook zo weer terug.quote:![]()
Riedewald voor boilesen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Laten we volgens jaar maar zonder backs spelen. Wat een gekut is dit zeg. En het gaat al jarenlang zo.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Bazourbaas[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wat een held“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
BAASourZwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Damn you auto correct
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Bazoer zorgde met een actie dat honderden gehandicapten weer konden lopen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Contract voor het leven.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Baazoer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu moet je niet tegen de 1-1 aan lopen.
Dan krijg je het nog lastig straks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan krijg je het nog lastig straks.![]()
Pierre van Hooijdonk had het niet beter kunnen formuleren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan krijg je het nog lastig straks.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je zou commentator moeten wordenquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
ook bij 2-0.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hihi das waar, maar bij 2-1 is t ook klaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als het 2-0 staat kan je niet tegen de 1-1 aan lopen, gekkie![]()
Neem in ieder geval de aanvoerdersband af van Nicolai. Hij heeft echt niet het gezag binnen de groep om iemand te corrigeren.
De scheids mag ook wel eens wat beter gaan fluiten.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Door omstandigheden net pas aan het kijken en zie Boilesen 3x de bal verspelen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wat een rifaap is die Boilesen ook. Kan echt precies niks.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Boilesen plsook handig als back steeds zo ver op komen als je de bal toch in gaat leveren. Hoe kan dat onze aanvoerder zijn
![]()
Ik merk een hoop opgekropte woede.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Sowieso is Veltman een prima verdediger. Snap de kritiek nooit zo, ook al had hij een periode wat blunders.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Precies. Hij is echt een meester in vooruit verdedigen. Wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op Jantje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso is Veltman een prima verdediger. Snap de kritiek nooit zo, ook al had hij een periode wat blunders.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Boil loopt ook continu rond of het een zomeravondpotje is in het park. Ik erger me dood aan die laksheid.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Spoel je mondquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies. Hij is echt een meester in vooruit verdedigen. Wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op Jantje.![]()
Konoplianka en Kalinic zijn wel heerlijke spelertjes. Als we nou Kishna verkopen voor de hoofdprijs mag Konoplianka in Amsterdam blijven.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Corners leveren ook al jaren niks op hčCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Afgelopen zondag nogquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:37 schreef franklop het volgende:
Corners leveren ook al jaren niks op hč![]()
You're a funny guy.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat we Bazoer toch maar als centrale verdediger moeten gebruikenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
(normaal gesproken dan)quote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Siggy
Milik naar linksquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Siegtuurson als linksbuiten
Frank pls![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:58 schreef Gruisman het volgende:
Als Siggy erin komt bij een 0-0 of 1-0 stand word ik echt gek![]()
Iets zegt me dat die nu al meer verdienen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:37 schreef gazhims3lv het volgende:
Konoplianka en Kalinic zijn wel heerlijke spelertjes. Als we nou Kishna verkopen voor de hoofdprijs mag Konoplianka in Amsterdam blijven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heerlijk, de boil wordt al niet meer aangespeeld door Sinkgravenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Heeft soms wel een actie en ik denk dat hij ook wel een voorzet in huis heeft, maar ja Siggy staat erquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm.. Ben benieuwd wat Milik daar kan dan![]()
Had hem dan vol van achter geraakt met een rode kaart als gevolg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het baart me een beetje zorgen dat we weer 'verzorgd, dominant voetbal van achteruit' willen spelen.
Speel gvd eens wat directer.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Niet met Cil.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:44 schreef Heeinz het volgende:
Zou het goed komen als het op penalty's aankomt?![]()
Nee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:44 schreef Heeinz het volgende:
Zou het goed komen als het op penalty's aankomt?Comfortably numb![]()
Hij zal Schone moeten brengen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
alleen als Dnjepropetrovsk mistquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:44 schreef Heeinz het volgende:
Zou het goed komen als het op penalty's aankomt?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nog 1 wissel. En boer moet er ook nog in kunnen voor de penalty's;:PCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Prutwissel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sinkgraven was matig deze wedstrijd en nu is een ballen afpakker/counter stopper wel handig.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wat?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sinkgraven was matig deze wedstrijd en nu is een ballen afpakker/counter stopper wel handig.![]()
![]()
Ik doelde op de aanname van Rhijntje, al had die net wel weer een goede tacklequote:Op donderdag 19 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sinkgraven was matig deze wedstrijd en nu is een ballen afpakker/counter stopper wel handig.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sinkgraven was matig deze wedstrijd en nu is een ballen afpakker/counter stopper wel handig.
Matigquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Nog drie minuten, het kan nog
Kak, verlengen“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Gooi zo'n laatste vrije trap dan gewoon voor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Denk dat degene die met de trein zijn bij deze wedstrijd niet echt blij zijn met de verlenging. Kan ze wel eens de laatste trein kosten als ze ver moeten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met deze opstelling win je geen prijzen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben anders ook niet echt blij met de verlengingquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:57 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat degene die met de trein zijn bij deze wedstrijd niet echt blij zijn met de verlenging. Kan ze wel eens de laatste trein kosten als ze ver moeten.![]()
Bedankt hans.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met deze opstelling win je geen prijzen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Penisverlenging van het jaar?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:59 schreef Heeinz het volgende:
Ik verwacht zometeen een 'verlenging van het jaar' TT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: