abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150842700
Waarom is het trouwens zo vreemd om geen foto's te maken? Ze hadden duidelijk een gepland en bewust schema om hun telefoons te sparen qua batterij dus dan is een fototoestel wel later in die volgorde. Daarbij, wat levert je het op dat moment op zo'n foto: niets! Wordt je er eerder door gevonden: nee! Vergroot het je kans op overleven op dat moment: nee!

Je wilt overleven en verkeert in serieuze problemen. Laat ik een aantal foto's nemen van de omgeving zodat mensen weten waar we zijn geweest of ze ons beter kunnen vinden ALS WE DOOD ZIJN. Leuk voor ons later, maar zo denk je echt niet hoor (behalve aan het bittere eind maar toen was de batterij op door 8 april actie). De hoop verliezen doe je pas echt aan het eind, want de hoop verliezen is mentaal en fysiek het einde. Aan het eind zou je zelfs eerder een afscheidsboodschap opnemen dan de omgeving want dat eerste is veel duidelijker.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:18:36 #227
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150842709
Als de meiden inderdaad zo rationeel zouden denken, dan weten ze dat een sms als nog verzonden wordt, als de telefoon in bereik gebied is.
pi_150842713
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan kun je ff wachten want Mata is gevlogen (met vliegtuig op vakantie).

Wat jij voorstelt heb ik gisteravond ook geprobeerd maar dat is dus niet gelukt. Wel kunnen we die twee kaarten naast elkaar leggen
Ok ik ga er ook naar kijken!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:22:14 #229
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150842806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:18 schreef lekarO het volgende:
Waarom is het trouwens zo vreemd om geen foto's te maken? Ze hadden duidelijk een gepland en bewust schema om hun telefoons te sparen qua batterij dus dan is een fototoestel wel later in die volgorde. Daarbij, wat levert je het op dat moment op zo'n foto: niets! Wordt je er eerder door gevonden: nee! Vergroot het je kans op overleven op dat moment: nee!

Je wilt overleven en verkeert in serieuze problemen. Laat ik een aantal foto's nemen van de omgeving zodat mensen weten waar we zijn geweest of ze ons beter kunnen vinden ALS WE DOOD ZIJN. Leuk voor ons later, maar zo denk je echt niet hoor (behalve aan het bittere eind maar toen was de batterij op door 8 april actie). De hoop verliezen doe je pas echt aan het eind, want de hoop verliezen is mentaal en fysiek het einde. Aan het eind zou je zelfs eerder een afscheidsboodschap opnemen dan de omgeving want dat eerste is veel duidelijker.
Waar hebben ze dan vast kunnen zitten? Dat is de grote vraag.

Waar is die plek waar:
2 watervallen zijn
die weinige weten
die niet bekend is via foto's
En waar ze niet uit konden komen?

Ik denk dat we dat dmv de beschikbare kaarten en deze vergelijken moeten kunnen zien.
pi_150843097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:18 schreef lekarO het volgende:
Een serie foto's die zo goed mogelijk je locatie aangeven kan je leven wel redden als je die camera vervolgens als flessenpost met de rivier laat meedrijven.
Als ze dat al gedaan hebben en als dat ook de reden van de foto's was, dan is dat adhoc en in paniek gebeurd want nachtfoto's zijn dan vreemd.

Verder met je eens.
pi_150843128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Als de meiden inderdaad zo rationeel zouden denken, dan weten ze dat een sms als nog verzonden wordt, als de telefoon in bereik gebied is.
Daarvoor moet hij dan dus wel bereik hebben en aanstaan. Op het moment dus dat ze ook contact kunnen krijgen met 911.
pi_150843230
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat is één ding waar je met een ongeval niet uit komt. Ik had er graag meer van je gekregen.

Komt nog maar waarschijnlijk pas na het weekend

quote:
Dat ze eerst 112 probeerden te bellen en later steeds 911 geeft voor mij aan dat ze eerst in paniek waren en deden wat ze uit gewoonte zouden doen. Later werden ze rustiger, dachten beter na en kwamen tot het idee dat in Panama 112 niet werkt maar je 911 moet bellen. De keren dat de telefoons alleen zijn aangezet waren om de bereikstreepjes te bekijken.

Het is een gammele verklaring maar wel een mogelijke.
Eigenlijk zeg je nu precies wat ik bedoel.
Bij een ongeluk: Ze vallen in een rivierbedding, proberen dan pas om 16.39 uur naar het noodnummer te bellen.
Geen bereik. Oke.
Wat dan in mijn ogen het meest logisch zou zijn is om het dan later die avond of nacht het nog een keer te proberen onder het mom van: 's Nachts rustiger op het netwerk, heldere hemel dus misschien meer kans op contact.
Kris en Lisanne doen echter helemaal niets met hun telefoons.Ze doen ze niet eens aan om te kijken naar de streepjes of ze bereik hebben.
Ze kiezen er dan dus voor om de koude nacht in te gaan ipv nog een keer te kijken of ze dan wel bereik hebben.

Linksom of rechtsom gaat dat er bij mij op geen enkele manier in.

Bij verdwalen vind ik het overigens nog ongeloofwaardiger:
Ze verdwalen, bellen terwijl het licht is naar het noodnummer maar proberen het later, terwijl ze dan ongetwijfeld ergens anders zijn, het niet nog een keer.

quote:
Ik zou als dader, in tegenstelling tot de theorie van Mata, niets en dan ook helemaal niets van de meiden mee naar huis nemen. Als ze gevonden zouden worden dan worden die spullen vermist wat wijst in de richting van een misdrijf. Als de spullen gevonden worden in mijn bezit of dat van degene aan wie ik het verkoop.. dan wijst dat naar betrokkenheid van mij. No way dat ik dat risico zou nemen.
Hier ben ik het helemaal met je eens

quote:
Als laatste vraagt zo'n spoor van valse 112/911 oproepen en een serie foto's enorm veel tijd. Tijd die ik dan zou moeten hebben en waarvoor ik telkens een alibi zou moeten hebben. Ik moet langs bewoonde huizen om dat gebied in te komen.. elke keer weer. En dan dus weg, niet voor een half uurtje maar voor een volle dag, langer dan dat zelfs om de resten te verplaatsen naar een plek waar ze gevonden kunnen worden. In die periode staat ook nog eens iedereen op scherp op die trail door de vermissing van die meiden..
Ben blij dat je er over begint want dat hoeft dus (denk ik) niet.
Het zou idd heel veel werk zijn om iedere keer als het noodnummer is gebeld om naar een gebied zonder bereik te moeten gaan om dan weer terug te lopen naar de bewoonde wereld.
Door de telefoon echter op welk moment dan ook terug in de tijd te zetten kun je fake-(nood)oproepen doen op welke datum en op welk tijdstip dan ook.
Heb dit getest met een IPhone4 en het klopt echt.
Maw het hele bel-schema zou in theorie pas op 10 juni achteraf in een half uurtje kunnen zijn gedaan.
Maar of hier ook onderzoek naar is gedaan door het NFI is geen vaststaand feit dat ze dat niet hebben gedaan maar ik denk van niet.
quote:
Je had echter een waslijst aan vragen die alleen met jouw scenario verklaard konden worden zei je. Noem er eens een paar? En sta je wel open voor andere verklaringen of wuif je die meteen weg als 'onmogelijk'?
Ik wuif niks direct weg. Deed ik in eerste instantie ook niet bij verdwalen maar daar kleefden teveel haken en ogen aan.
Ook wuifde ik Frank niet direct weg. Totdat ik las dat voordat hij naar Panama vertrok hij in Nederland op 3 januari al "zeker" wist dat de meiden waren gevallen.
Ook dat de locals niet direct dachten aan die plek en dat Frank zegt: "het lijkt erop" is voor mij echt veel te weinig
pi_150843502
Vraagje van "mij": Wat is dat in het midden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150843621
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waar hebben ze dan vast kunnen zitten? Dat is de grote vraag.

Waar is die plek waar:
2 watervallen zijn
die weinige weten
die niet bekend is via foto's
En waar ze niet uit konden komen?

Ik denk dat we dat dmv de beschikbare kaarten en deze vergelijken moeten kunnen zien.
Volgens mij staan watervallen niet op de kaarten.
Als de plek ontoegankelijk is en bij weinigen bekend is, dan is de kans dat er foto's van zijn ook klein.

Ik vind het helemaal niet zo vreemd dat zulke plekken nauwelijks bekend zijn bij de locals. Dat heb ik ook vaker gezegd.
Wat doen die locals in dat gebied?
• Gidsen die met toeristen hiken
• Boeren die voor hun vee in paddocks zorgen en het vee naar de markt brengen
• Indianen die leven in en rond hun nederzettingen, landbouw, vissen (?), wassen in de rivier
Hoe verplaatsen ze zich in dat gebied?
• Via de paden. Vanaf de Mirador tot zeker de paddocks is er maar één pad
• Via de rivier waar dat kan, bij watervallen kan dat dus niet.

Wat hebben die locals te zoeken op die locatie? Wat is een logische verklaring waarom ze van het pad afgeweken zouden zijn op vrijwel onbegaanbaar terrein (zonder klimgerei kom je er niet uit) of een rivier tegen een onbegaanbare waterval op? Die locals dus. Want zij zouden dat moeten doen om die locatie te leren kennen.
Waarom zouden zij hier bv afdalen?

Of hier bijvoorbeeld tegenop klimmen?

Met welk doel zou een local dat doen?
pi_150843708
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:45 schreef jackie12 het volgende:
Vraagje van "mij": Wat is dat in het midden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonlicht door een gat in het bladerdek.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:55:06 #236
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150843803
https://www.facebook.com/(...)8777.&type=3&theater

Domni dit is toch ook de locatie waar je het afgelopen nacht over had met Matteo?
pi_150843838
http://forum.fok.nl/templ(...)-la_paz_waterval.png

Deze foto is natuurlijk wel suggestief. Het ziet er uit alsof je hier niet uit kunt komen.
Toch moet dat water ergens naar toe en is het niet een "kom" zoals het er op deze foto wel uitziet
pi_150843854
Ik ben nog even verder gegaan en heb de rivier uit de andere kaart erin gezet. Deze zit te ver weg om in te vallen en daar uit te komen. Ik heb de nieuwe rivier lichtblauw gemaakt.

Ook zie je op de kaart een rode lijn. Hier heb ik een puur speculatieve rivier aangemaakt op basis van de zwart-wit kaart. Waarom? Ik zal het uitleggen:

Toen ik de zwart-wit kaart bekeek zie hieronder.

Hierop zie je dat de rivieren allemaal op dezelfde wijze ontstaan. Alle uitlopers starten in het hogere gebied (logisch) en lopen dan door de sleuven naar een gezamenlijke rivier. Met deze redenering kun je opnieuw naar de zwart-wit kaart kijken en zien dat de rivieren dezelfde partronen van ontstaan en bewegingsroute hebben tussen de hogere delen door. Als je dit patroon pakt dan zou je nog een rode lijn kunnen tekenen waar een rivier loopt die misschien nog niet in kaart is gebracht omdat het onbegaanbaar gebied is en waar FvdG is geweest. Hier is het gebergte ook erg steil en zou het zomaar 50-60 meter naar beneden kunnen zijn.

Voor de duidelijkheid heb ik ook even het gebied van Mirador tot aan de rivier uit de zwart-wit kaart geknipt.Rode cirkel is Mirador. Blauwe lijn is potentiële rivier.

[ Bericht 1% gewijzigd door lekarO op 20-03-2015 12:01:57 ]
pi_150843859
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8777.&type=3&theater

Domni dit is toch ook de locatie waar je het afgelopen nacht over had met Matteo?
Wauw, mooi. O+
pi_150844111
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:36 schreef jackie12 het volgende:
Ook wuifde ik Frank niet direct weg. Totdat ik las dat voordat hij naar Panama vertrok hij in Nederland op 3 januari al "zeker" wist dat de meiden waren gevallen.Ook dat de locals niet direct dachten aan die plek en dat Frank zegt: "het lijkt erop" is voor mij echt veel te weinig
Ik vind dat ook, tja, wat zal ik zeggen... 'apart'..

Echter: Ook een kankerpatiënt kan de ziekte van Lyme krijgen en bij een roker kan de oorzaak van longkanker ook asbest zijn. Het sluit voor mij dus zeker niet uit dat zijn scenario een reële mogelijkheid kan zijn.

Locas; Zie mijn eerdere uitleg + dat door begroeiing die helling er niet zo gevaarlijk uit ziet (HK had hem ook over het hoofd gezien) en het vreemd is dat iemand van een breed genoeg pad af valt. Dat maakt het echter niet onmogelijk. Die locals lopen daar ook veel neem ik aan en dan komt het gevalletje "autorijden is zo gemakkelijk" om de hoek kijken. Ja, voor iemand die al langer een rijbewijs heeft en heel wat kilometers op zijn conto wel.. voor iemand die voor het eerst achter het stuur kruipt is het vreselijk moeilijk.
Met 'het lijkt er op' bedoelde hij volgens mij; "het lijkt op een mogelijkheid" en daar moet ik hem gelijk in geven. Hoe de eerste er in is gegleden/gevallen is mij ook een raadsel maar er gebeuren vreemdere dingen in de wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouder1 op 20-03-2015 12:09:36 ]
pi_150844159
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:49 schreef Ouder1 het volgende:

Wat hebben die locals te zoeken op die locatie? Wat is een logische verklaring waarom ze van het pad afgeweken zouden zijn op vrijwel onbegaanbaar terrein (zonder klimgerei kom je er niet uit) of een rivier tegen een onbegaanbare waterval op? Die locals dus. Want zij zouden dat moeten doen om die locatie te leren kennen.
Waarom zouden zij hier bv afdalen?

Wat hebben de locals daar te zoeken?
De locals lopen over het pad, naar hun werk, terug naar hun finca, naar het slachthuis enz.
Een logische verklaring waarom zij (iets) van dat pad afgeweken zouden kunnen zijn, is dat 1 van hen daar op dezelfde manier als Kris en/of Lisanne naar beneden gegleden kan zijn.
Dat zou kunnen verklaren waarom 1 van hen het gebied herkent waarbinnen het gebeurd zou kunnen zijn.
Nu is me niet duidelijk of hij zelf (die local) beneden in de kloof is geweest en hij zodoende de - niet exacte- locatie herkent. Voor een goede herkenning is dezelfde positie nodig, van benden naar boven kijken/fotograferen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:07:28 #242
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150844249
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef lekarO het volgende:
Ik ben nog even verder gegaan en heb de rivier uit de andere kaart erin gezet. Deze zit te ver weg om in te vallen en daar uit te komen. Ik heb de nieuwe rivier lichtblauw gemaakt.

[ afbeelding ]

Ook zie je op de kaart een rode lijn. Hier heb ik een puur speculatieve rivier aangemaakt op basis van de zwart-wit kaart. Waarom? Ik zal het uitleggen:

Toen ik de zwart-wit kaart bekeek zie hieronder.

[ afbeelding ]

Hierop zie je dat de rivieren allemaal op dezelfde wijze ontstaan. Alle uitlopers starten in het hogere gebied (logisch) en lopen dan door de sleuven naar een gezamenlijke rivier. Met deze redenering kun je opnieuw naar de zwart-wit kaart kijken en zien dat de rivieren dezelfde partronen van ontstaan en bewegingsroute hebben tussen de hogere delen door. Als je dit patroon pakt dan zou je nog een rode lijn kunnen tekenen waar een rivier loopt die misschien nog niet in kaart is gebracht omdat het onbegaanbaar gebied is en waar FvdG is geweest. Hier is het gebergte ook erg steil en zou het zomaar 50-60 meter naar beneden kunnen zijn.

Voor de duidelijkheid heb ik ook even het gebied van Mirador tot aan de rivier uit de zwart-wit kaart geknipt.Rode cirkel is Mirador. Blauwe lijn is potentiële rivier.

[ afbeelding ]
Zoals je zo mooi op het hoogte kaartje kan zien is er daar geen valmogelijkheid van 30-40 of 60 meter, dan zouden de hoogtelijnen op de berg veel dichter bij elkaar moeten liggen. Zoals wat meer naar links zichtbaar is op de onderste kaart.
pi_150844259
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef jackie12 het volgende:
http://forum.fok.nl/templ(...)-la_paz_waterval.png

Deze foto is natuurlijk wel suggestief. Het ziet er uit alsof je hier niet uit kunt komen.
Toch moet dat water ergens naar toe en is het niet een "kom" zoals het er op deze foto wel uitziet
Ha flauw; valt me van je tegen Jackie. Ik plaatste die foto in een context en die staat er letterlijk bij. Waarom trek je hem dan meteen uit die context?

Het is een voorbeeld van een waterval (dus niet van een situatie waar je bent opgesloten) met de vraag waarom, met welk doel, een local tegen zo'n waterval zou opklimmen. Iets wat hij zou moeten doen om bij die locatie te komen (en dus die locatie te leren kennen om he te herkennen) als hij dat stroomopwaarts, dus vanuit het dal, zou doen.

Het gaat hier dus over de vraag waarom locals die 'gevangenis' niet kennen.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:09:48 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150844321
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ha flauw; valt me van je tegen Jackie. Ik plaatste die foto in een context en die staat er letterlijk bij. Waarom trek je hem dan meteen uit die context?

Het is een voorbeeld van een waterval (dus niet van een situatie waar je bent opgesloten) met de vraag waarom, met welk doel, een local tegen zo'n waterval zou opklimmen. Iets wat hij zou moeten doen om bij die locatie te komen (en dus die locatie te leren kennen om he te herkennen) als hij dat stroomopwaarts, dus vanuit het dal, zou doen.

Het gaat hier dus over de vraag waarom locals die 'gevangenis' niet kennen.
Wat ik eraan zo frappant vind is dat het qua tijd en wandelroute een mooie aanvulling is om als trekpleister bestempeld te worden.
2 watervallen en via de beddding dus vanuit q2 te beklimmen, zoals Frank zegt.
pi_150844349
Gedachtespinsel over het telefoongebruik:

Wat als 1 van de meiden door de val direct overleden is (neerkomen op je hoofd/nek, tis mogelijk) en de ander zwaargewond en in shock door dood vriendin naast haar terecht kwam. Ze heeft dan, steeds op 't randje bewusteloos/bij misschien op heldere momenten de beide telefoons geprobeerd, om dan vervolgens weer bewusteloos te raken. Verklaard mss waarom
de beide telefoons steeds rond dezelfde tijd zijn gebruikt en waarom er intervallen tussen de pogingen zaten..
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:11:41 #246
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150844397
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wauw, mooi. O+
Is een potentieel nachtfoto locatie
pi_150844440
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Wat hebben de locals daar te zoeken?
De locals lopen over het pad, naar hun werk, terug naar hun finca, naar het slachthuis enz.
Een logische verklaring waarom zij (iets) van dat pad afgeweken zouden kunnen zijn, is dat 1 van hen daar op dezelfde manier als Kris en/of Lisanne naar beneden gegleden kan zijn.
Dat zou kunnen verklaren waarom 1 van hen het gebied herkent waarbinnen het gebeurd zou kunnen zijn.
Nu is me niet duidelijk of hij zelf (die local) beneden in de kloof is geweest en hij zodoende de - niet exacte- locatie herkent. Voor een goede herkenning is dezelfde positie nodig, van benden naar boven kijken/fotograferen.
Een grappig communicatiemisverstand. Ik reageerde op de terugkomende vraag waarom er geen locals waren die direct na de vermissing al deze 'gevangenis' aanwezen. Waarom deze 'gevangenis' niet algemeen bekend is bij de locals.
Ik probeerde juist niet te ontkennen dat, om welke reden dan ook, er één was die hem wel kende.

Verklaring voor die ene kan ook zijn dat hij klimmen als fanatieke hobby heeft en er dus met klimgerei is geweest. Of aan dat, hoe heet dat?, volgen van rivieren via wilde watervallen doet als fanatieke hobby.
pi_150844638
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat ik eraan zo frappant vind is dat het qua tijd en wandelroute een mooie aanvulling is om als trekpleister bestempeld te worden.
2 watervallen en via de beddding dus vanuit q2 te beklimmen, zoals Frank zegt.
Er is daar al veel moois en veel watervallen en veel klimmogelijkheden. Waarom zouden locals dan duizenden berghellingen gaan afzoeken of daar beneden wellicht een bijzondere locatie ligt?
Dan nog; voor toeristen heb je dergelijke afdalingen graag vlak bij een weg. Voor de bereikbaarheid en voor hulpdiensten.
pi_150844726
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Een grappig communicatiemisverstand. Ik reageerde op de terugkomende vraag waarom er geen locals waren die direct na de vermissing al deze 'gevangenis' aanwezen. Waarom deze 'gevangenis' niet algemeen bekend is bij de locals.
Ik probeerde juist niet te ontkennen dat, om welke reden dan ook, er één was die hem wel kende.

Verklaring voor die ene kan ook zijn dat hij klimmen als fanatieke hobby heeft en er dus met klimgerei is geweest. Of aan dat, hoe heet dat?, volgen van rivieren via wilde watervallen doet als fanatieke hobby.
Ja en een nachtfoto nodig heeft om aan die locatie te denken ipv een "Aha Erlebnis". ;)
En blijkbaar na zijn ontdekking tijdens zijn klimhobby, dit voor zichzelf hield, ipv de andere locals en gidsen daarop te wijzen.
Dat gaat tegen mijn logica in.
Ik mag toch hopen dat de gidsen die met Frank vd G mee naar beneden zijn geweest, die ontdekking volop rond gebazuind hebben.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150844850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:10 schreef silliegirl het volgende:
Gedachtespinsel over het telefoongebruik:

Wat als 1 van de meiden door de val direct overleden is (neerkomen op je hoofd/nek, tis mogelijk) en de ander zwaargewond en in shock door dood vriendin naast haar terecht kwam. Ze heeft dan, steeds op 't randje bewusteloos/bij misschien op heldere momenten de beide telefoons geprobeerd, om dan vervolgens weer bewusteloos te raken. Verklaard mss waarom
de beide telefoons steeds rond dezelfde tijd zijn gebruikt en waarom er intervallen tussen de pogingen zaten..
Zitten een hele hoop haken en ogen aan.

Ik zie niet in waarom je op vaste tijden 'bij zou komen'. Kan je dat uitleggen? Bewusteloos en elke dag rond 10 uur bij je positieven om dan weer tot ongeveer 13:00 het bewustzijn te verliezen?

In die situatie had ze het ook geen 11 dagen uit kunnen houden; onmogelijk. Voldoende drinken nekt haar dan misschien nog sneller dan de verwondingen.

Voor mij is de foto van het haar ook een bewijs dat ze toen beiden in leven waren; Kris heeft die foto niet gemaakt. Een foto maken van je overleden vriendin? Dan neem je een goede en niet een rare close-up van het haar. Voor mij lijkt het alsof ze naast elkaar stonden toen Lisanne wild aan het fotograferen was in de rondte. Daarbij richtte ze dan per ongeluk 1 keer op het haar van Kris. Omdat ze zo dicht naast elkaar stonden krijg je dan een rare close-up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')