Vol? ik?quote:
Kloptquote:
Gently?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:15 schreef pixelbitty het volgende:
IK HEB DE NIEUWE SERVER ONTMAAAAAAAAAAAAGD!
Keihard en zonder genade.quote:
Die server zal vannacht zachtjes in zijn kussen wenen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bloed en scheurtjes, tralalalala
Nee blijf bij mequote:
Je vroeg niet of ik wilde blijvenquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar, maar, jij blijft niet bij mij. Dit is zaterdag all over again.
Blijfquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je vroeg niet of ik wilde blijven
Lag ik helemaal alleen in dat tweepersoonsbed. Ik, helemaal alleen, met alleen het internet en Hork's Star Wars collectie om me te vermaken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je vroeg niet of ik wilde blijven
Goddommequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lag ik helemaal alleen in dat tweepersoonsbed. Ik, helemaal alleen, met alleen het internet en Hork's Star Wars collectie om me te vermaken.
Probeer het nog eens?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:26 schreef pixelbitty het volgende:
HE KUT ALWEEER ik heb geeneens afscheid kunnen nemen
Welke?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:27 schreef pixelbitty het volgende:
Het komt door dat satanistische nummer van ACT-F
Dans je de hele nacht met mijquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga weer een poging tot slapen doen![]()
Wake up!quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
Dat overleven we welquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
Oh om half 4 gaat hij weer uit ofzo. Ik moet nog even de handleiding lezen
Het is geen rape als je er om vraagt.quote:
Dan doen we een alsofjequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het is geen rape als je er om vraagt.
Hou je bek en doe je broek uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
We zijn een eeneiige luisteraarquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar, ik heb hem aan staan. ACT-F ook toch?
Je noemt Pixel een auto?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat maar, ik kreeg volgens mij nog de autoDJ te horen. Refreshen leverde Bück Dich op.
Ik ben een Cylon shht.quote:
Is dat met die nieuwste tut?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
Tofste nummer van Nightwish vind ik nog wel The Poet and the Pendulum. Maar het is geloof ik not-done bij Nightwishfans om iets na Tarja nog goed te vinden.
Na Tarja kreeg je Annette Olzon, en daarna Floor Jansen. Dat is nog uit het Annette tijdperk.quote:
Dat is vrij recentquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
The Offspring was toch geloof ik wel mijn eerste uitstapje in alternatievere muziek. 13 jaar geleden nu
Ik vond annette wel leukquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Na Tarja kreeg je Annette Olzon, en daarna Floor Jansen. Dat is nog uit het Annette tijdperk.
Kom maar opquote:
Sloap ze Tukk0rquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
CoF
heb net tijdje CC gekeken, nu ga ik m'n bed opzoeken
quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kneep net een grapefruit uit. Ik ging voor het schaalte, de grapefruit ging voor m'n gezicht.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
CoF
heb net tijdje CC gekeken, nu ga ik m'n bed opzoeken
dank jequote:
voor als je je ballen tegen de muur wil slaan, dan zit die niet in de wegquote:
Sloopkogel of niet?quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor als je je ballen tegen de muur wil slaan, dan zit die niet in de weg
ik heb toch het idee dat het ergens anders van komt, kan er even niet opkomen.quote:
Oh verrek, dat heb ik toentertijd ook nog geluisterd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
hier moest ik aan denken bij het vorige nr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |