abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150823392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:02 schreef HardcoreWillem het volgende:

[..]

jeetje heb er naar gezocht maar kon ze nergens vinden...zonde maar goed voor 40 a 50 euro hou ik hem liever.

edit: zie ik het goed en staat er daar helemaal geen handtekening op en zit er ook geen frame omheen? ook het echtheids certificaat ontbreekt
Dat klopt, maar als het een "echte" is klopt de xxx van 2500 drukken ook niet meer.

Rond de 100 euro zit je redelijk OK met verkopen in het verleden voor een getekende trouwens. Exc. lijst etc. dus je vraagprijs is nog niet zo vreemd.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_150825965
Moest ervoor registreren, maar: Ik bied 150. Kan em afhalen.
pi_150829481
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:02 schreef DrParanoid het volgende:
Dat klopt, maar als het een "echte" is klopt de xxx van 2500 drukken ook niet meer.

Rond de 100 euro zit je redelijk OK met verkopen in het verleden voor een getekende trouwens. Exc. lijst etc. dus je vraagprijs is nog niet zo vreemd.
inderdaad, en bedankt...

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Vverian het volgende:
Moest ervoor registreren, maar: Ik bied 150. Kan em afhalen.
kijk dit maakt me blij...

mail me even je telefoon nr. op wilcoaa@gmail.com want ik kan geen berichten versturen omdat ik geen 10 dagen geregistreerd ben en jij dus ook niet
pi_150829577
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:40 schreef Olijfboom het volgende:
Ben niet echt een gigantische Star Wars fan maar deze lithograaf ziet er toch wel erg mooi uit! Als ik het geld had......... In elk geval succes met de verkoop TS *O*
ik ben wel een starwars fan maar niet zo mege fanatiek ofzo, ik vond hem ook prachtig en dat heeft mij bewogen er destijs 400 gulden voor te betalen. Ook met in het achterhoofd de hoop dat hij mogelijk meer waard zou worden, dat valt tegen maar heb er lang leuk uitzicht opgehad.
pi_150830878
ik laat de mogelijkheid nog even open om te bieden maar als Vverian contact met me opneemt en er niet hoger geboden is dan 150 euro dan is hij voor hem/haar. ben zowiezo blij dat de vraagprijs gehaald is :)
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:32:58 #31
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_150834856
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 22:58 schreef HardcoreWillem het volgende:
ik laat de mogelijkheid nog even open om te bieden maar als Vverian contact met me opneemt en er niet hoger geboden is dan 150 euro dan is hij voor hem/haar. ben zowiezo blij dat de vraagprijs gehaald is :)
Misschien heel raar, en al helemaal niet des meeeeeeee, maar toch.
Naar aanleiding van de volgende 3 films zou ik hem van de markt halen. Kans is groter dat je er over een paar jaar een veelvoud voor vangt, dan dat je nu vangt.
pi_150835021
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:32 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Misschien heel raar, en al helemaal niet des meeeeeeee, maar toch.
Naar aanleiding van de volgende 3 films zou ik hem van de markt halen. Kans is groter dat je er over een paar jaar een veelvoud voor vangt, dan dat je nu vangt.
ja dat zou zeker kunnen... maar ik heb besloten hem nu te verkopen
pi_150839395
hij is verkocht aan voor Vverian 150¤
pi_150839532
Hodfr, waarom zie ik zulke dingen altijd net te laat.
Scheren is voor schapen!
pi_150839615
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hodfr, waarom zie ik zulke dingen altijd net te laat.
tja... sorry
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:39:40 #36
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_150845282
Stelletje zwervers due hier reageren hoe gaaf het schilderij is (vind ik ook) en dan zeggen 'als ik het geld had' 😐 seriously? Wtf het is geen Ferrari, het zijn een paar tientjes! Zeik niet zo en koop dat ding dan van Willem, stelletje armoedzaaiers gvd |:(
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator vrijdag 20 maart 2015 @ 15:27:59 #37
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150850863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:34 schreef HardcoreWillem het volgende:
hij is verkocht aan voor Vverian 150¤
Dan moet je even een TR plaatsen en je topic kicken.
Knopje warnbig.png
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150857304
Slotske
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')