Dit dus; niet stemmen is een prima middel om bezwaar te maken tegen het "systeem" zoals het nu heerscht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:50 schreef hugecooll het volgende:
Laten we vooral doen alsof de partij waar jij op hebt gestemd daadwerkelijk de plannen waarvoor jij op ze hebt gestemd uitvoert
Je kan ook blanco stemmenquote:Op donderdag 19 maart 2015 06:51 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dit dus; niet stemmen is een prima middel om bezwaar te maken tegen het "systeem" zoals het nu heerscht.
Andere mate van meewegnig voor zover ik heb begrepen?; als je blanco stemt, wordt je stem meegeteld in verhouding met de andere stemmen. Als je niet stemt word je stem verhoudingsgewijs nite meegerekend.. Of heb ik het mis..?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Andere mate van meewegnig voor zover ik heb begrepen?; als je blanco stemt, wordt je stem meegeteld in verhouding met de andere stemmen. Als je niet stemt word je stem verhoudingsgewijs nite meegerekend.. Of heb ik het mis..?
quote:Symbolische betekenis
Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat alleen een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem telt wel bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing.
ik stem niet en politiek interessert me geen ene holle. Dus volgens mij zit dat wel goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Stem dan op een lokale partij die niks te maken heeft met het regeerakkoord. Niet stemmen betekent niet mee mogen praten met- of klagen over de politiek, is mij altijd verteld.
quote:
HET STAAT TUSSEN AANHALINGSTEKENS VERDORIE.quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is natuurlijk een recht, helemaal geen plicht.
Je vergeet nog dat de corrupte Teeven en Opstelten zonder verdere gevolgen opstappen en die bolle Fred een week later waarschijnlijk weer een stoel in de tweede kamer krijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:17 schreef very het volgende:
[..]
Flikker zelf op joh, bijdehand![]()
NL'se overheid; lekker constant korte termijn denken.
Rigoureus bezuinigen op alles wat Nederland succesvol maakt, zoals onder andere onderwijs en ouderenzorg. De werkloosheid blijft maar stijgen en de economie maar dalen t.o.v. bijv. Duitsland.
En kijk voor de gein eens naar de maatregelen die ze bedenken om de luchtkwaliteit in bepaalde steden te verbeteren bijvoorbeeld...het lijkt wel een flauwe komedie![]()
Maar goed, jij zal dan wel vinden dat alles momenteel in goede handen is en allemaal lekker en logisch loopt ofzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |