quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:51 schreef Snakey het volgende:
Holy moses.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/DeliciouslyPumped?ref=profile
Met een beetje geluk tref je er eentje die zo'n laag bf% heeft dat kinderen krijgen niet mogelijk is.quote:
http://www.fitness-single(...)lding&i=1&s_kwcid=TC|22261||5948.anonymous.google|C||72276485411&gclid=CKfsqcyjssQCFYIfwwodxi0A9wquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Met een beetje geluk tref je er eentje die zo'n laag bf% heeft dat kinderen krijgen niet mogelijk is.
Anders is er altijd nog de breinaald of de falcon punchquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Met een beetje geluk tref je er eentje die zo'n laag bf% heeft dat kinderen krijgen niet mogelijk is.
Harr harrrrr Roodbaard slaat weer toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
roestige kledinghanger vis ik em er zo uit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Anders is er altijd nog de breinaald of de falcon punch
welke club, broeder van een andere mamaquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:05 schreef Ethanolic het volgende:
Jo awesom kan je niet kwoten
Maar welkom bij de klup
jungle fever klubquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
welke club, broeder van een andere mama
hey grsquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:04 schreef G.R.S. het volgende:
@Cor, ik train bij ClubWest. Enorm chille sportschool. Ze hebben zelfs een olympisch platform![]()
@Deuce, sorry, maar ik moest wel verhuizen
En die pics van je gains dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:04 schreef G.R.S. het volgende:
@Cor, ik train bij ClubWest. Enorm chille sportschool. Ze hebben zelfs een olympisch platform![]()
@Deuce, sorry, maar ik moest wel verhuizen
Is er ergens een plek waar bans gemeld worden?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hey GRS als je CEO wordt van Microsoft noem je het dan Mocrosoft?
Helemaal zelf bedacht deze.
Ja die is er. Die heet 'je pm-box'quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is er ergens een plek waar bans gemeldt worden?
#newbie alert.
Vroeger wel nu helaas weg omdat je zelf een alert krijgt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is er ergens een plek waar bans gemeldt worden?
#newbie alert.
Nee, kneus van iemand anders natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja die is er. Die heet 'je pm-box'
Ik kreeg gewoon netjes pmetje hoor van weissquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, kneus van iemand anders natuurlijk.
watskeburtquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme. Als Weissman hier was zou hij wel wat waarheid spitten in KPD. Man man man.
Hey kaasplankjequote:
Pics van m'n gains krijg je nog welquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En die pics van je gains dan?
Hey Cor.
Whahahahahahahahquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hey GRS als je CEO wordt van Microsoft noem je het dan Mocrosoft?
Helemaal zelf bedacht deze.
Al een week worden er veel goede foto's gepost. Dikke tieten enzo.quote:
Vind dr wel okay hoor, echt tepels zo hard dat je er glas mee kunt snijden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Al een week worden er veel goede foto's gepost. Dikke tieten enzo.
Nu net werd er iets gepost waar echt helemaal niks aan is (koelkast-achtig jongenslichaam), en nog steeds doet men alsof het super is.
quote:
Maar die mannenbuik. Zie ik soms ook wel bij tranny's. Echt een turn off voor mij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind dr wel okay hoor, echt tepels zo hard dat je er glas mee kunt snijden.
doe ff linkie dmme plzquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Al een week worden er veel goede foto's gepost. Dikke tieten enzo.
Nu net werd er iets gepost waar echt helemaal niks aan is (koelkast-achtig jongenslichaam), en nog steeds doet men alsof het super is.
Ja idd dat wel. Als je de bovenkant weglaat is het net een soort mannenfysiek.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar die mannenbuik. Zie ik soms ook wel bij tranny's. Echt een turn off voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |