Daar is zijn karakter gewoon (old) Joequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:48 schreef StefanW het volgende:
Joe Blake gok ik op 12 Monkeys
Joe Colton heb ik in mijn hoofd gekoppeld aan Looper
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:48 schreef Asap het volgende:
Tom Hardy = Film met veel water -->
John Smith = Film met veel zand -->William Devereaux = Film met veel terrorisme --> The Siege?
Joe Blake = Film met veel overvallen -->Joe Colton = Film met veel over the top actie --> Sin City?
Biggs = Film met veel stuivers -->Greer = Film met veel robots --> Surrogates?
6/10quote:
GI Joe kan ik niet goed rekenen, maar wel gedeeltelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:14 schreef Asap het volgende:
John Smith = Last Man Standing?
Tom Hardy = Minirol in Waterworld?
Joe Blake = Bandits? Die met Billy Bob en ?
![]()
Joe Colton = GI Joe
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:50 schreef JayHovah het volgende:
GI Joe: Rise of The Cobra?
Tom Hardy met water, is dat niet Striking Distance?
Asap +1quote:
Speelt ook in Cutthroat Island en The Boxquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:17 schreef dyonvbaal het volgende:
frederik lungrend? Heeft ie een broer die een rolletje mocht spelen?
Tuurlijkquote:
Nee hoor, Langella is goedquote:
Geen idee, ik zal het haar zo ff vragen als ze onder de douche vandaan komt...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Volgens mij heb ik dat een keer bij Top Gear voorbij horen komen, kan dat kloppen?
quote:Played a suicidal mental patient in the music video for the Melissa Etheridge song "Come to My Window".' erratic behavior frightened the director to the point where he yelled "Cut!" several unnecessary times for fear that
had truly suffered a mental/emotional breakdown.
Het is ook niet Margot Robbiequote:Op donderdag 19 maart 2015 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zat te denken aan een Australische, maar weet de naam niet
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:20 schreef Asap het volgende:
Melissa Etheridge is meer bekend van de jaren 90, dus Angelina Jolie?
quote:
De film is iig goed, maar ik denk dat je beter naar de 1991 thriller kan gaan kijken, oa met NN. En anders was ze in 1994 nog tegenspeelster van WH.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:29 schreef Asap het volgende:
My Stepmother is an Alien, maar wie daar in zat?
quote:Considers herself to be a feminist and tries to steer clear of the "stereotypical roles for teenage girls" because she finds them to be "sexist".
Was dat nou zo moeilijk?!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |