SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zettenblablablabla
wie is hijquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook maar met krokant korstje is fucking baas.
Tenzij hij al viesdik is
jawelquote:
van wiequote:
nee johquote:
Waar is dat ook alweer?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:29 schreef Elan het volgende:
Tchok Fredriksplein zit The Lobsterhouse daar kan je echt heerlijke krab en kreeft halen
vind je bijna vijf maanden vet lang?quote:
Die zijn meestal veel te grootquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet ik dat allemaal kopen, kan toch ook gewoon kipblokjes kopen
Ja jij niet dan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je bijna vijf maanden vet lang?
nja, voor mijn gevoel kennen we elkaar al veel langer dus het voelt wel vet langquote:
dan snij ik ze door de helftquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zijn meestal veel te groot
hoelang kende je hem dan voor je wat kreegquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nja, voor mijn gevoel kennen we elkaar al veel langer dus het voelt wel vet lang
all you want is sofquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
hoelang kende je hem dan voor je wat kreeg
waar ken je hem eigenlijk van
Wel iets nuttigs. Strijkijzer ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
als we haar lekker maken met een mooi cadeau wel
Alles voor je boiiquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
dan snij ik ze door de helft
nee grapje ik raak dat vlees niet aan iehl
drie weken geappt, maand gedate. dus kende hem bijna twee maanden voordat we wat kregen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
hoelang kende je hem dan voor je wat kreeg
waar ken je hem eigenlijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |