Wie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:22 schreef saviola9 het volgende:
Volgt iemand Symbid nog een beetje? Is dat actief of is dat een troosteloos platform geworden?
Nee maar ik heb er ook niet aan mee gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef mtv het volgende:
Heeft er iemand toevallig al de incentive van IIC Assembly ontvangen?
Hier ook niet...quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Horsemen het volgende:
Over het nieuwe project 10062 Kredietbedrag: ¤ 7.000 van vanmorgen heb ik trouwens weer helemaal geen melding gekregen. Misschien omdat hij al te snel vol was? Ik had hem overigens toch niet gedaan, maar dat staat er los van
Het lijkt echt in pieken en dalen te gaan. Dan weer twee weken het ene na het andere project, dan weer een tijd niets.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:58 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nee maar ik heb er ook niet aan mee gedaan.
Sorry voor de domme reactie (bij gebrek aan leuke projecten)
Iemand een mening hierover? Verhaal lijkt goed, echter met mijn beperkte kennis van economische kenmerken lijken de cijfers me niet heel goed.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:20 schreef Camogli het volgende:
Nieuw project op KoM: 48 mnd, 7%, cat B.
verhuur sportvloeren.
Solvabiliteit 15% 😁
Hij was inderdaad te snel vol. Ik heb verder ook geen foutmeldingen oid voorbij zien komen in mijn tool. 7000 binnen 1 minuut dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Horsemen het volgende:
Over het nieuwe project 10062 Kredietbedrag: ¤ 7.000 van vanmorgen heb ik trouwens weer helemaal geen melding gekregen. Misschien omdat hij al te snel vol was? Ik had hem overigens toch niet gedaan, maar dat staat er los van
Mooie omschrijving: altijd verplichtingen nagekomen, maar wel een schuld te herfinancierenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:13 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Hij was inderdaad te snel vol. Ik heb verder ook geen foutmeldingen oid voorbij zien komen in mijn tool. 7000 binnen 1 minuut dus
Alsof dat zo vreemd is? Soms moet je iets aanschaffen maar heb je daar niet voldoende geld voor. Dan leen je geld. Dat betaal je dan in maandelijkse termijnen terug. Als je dat iedere maand netjes doet, dan heet dat je verplichtingen nakomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:17 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Mooie omschrijving: altijd verplichtingen nagekomen, maar wel een schuld te herfinancieren
Eén project van honderd euro. Moest wel gelijk iets van vijf euro extra betalen aan administratiekosten . Bovendien als je ooit iets terug wilt boeken ben je per keer maar liefst 20 euro kwijt. Voordat ik op die honderd euro vijfentwintig procent heb verdient.... Tuurlijk. Als je met grotere bedragen gaat spelen zal het mogelijk ietsje gunstiger zijn maar dan nog. ik beschouw die honderd euro als verloren.quote:
Een deel van de kosten zijn vast en een deel variabel, dus met 100 betaal je idd ongeveer 5, wat wel veel is. Maar is het echt 20 euro als je terug boekt? Dat wist ik niet en dat is wel heel veel zeg. Dan wordt het opeens wel heel onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:38 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Eén project van honderd euro. Moest wel gelijk iets van vijf euro extra betalen aan administratiekosten . Bovendien als je ooit iets terug wilt boeken ben je per keer maar liefst 20 euro kwijt. Voordat ik op die honderd euro vijfentwintig procent heb verdient.... Tuurlijk. Als je met grotere bedragen gaat spelen zal het mogelijk ietsje gunstiger zijn maar dan nog. ik beschouw die honderd euro als verloren.
https://www.symbid.nl/pages/investquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:39 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Een deel van de kosten zijn vast en een deel variabel, dus met 100 betaal je idd ongeveer 5, wat wel veel is. Maar is het echt 20 euro als je terug boekt? Dat wist ik niet en dat is wel heel veel zeg.
Ja en de BTW over de 2,5% en de 1 euroquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[..]
https://www.symbid.nl/pages/invest
2,5 % plus 1 euro plus minimaal 0.39 euro bij ideal-betaling. Voor 100 Euro zit je dan op 3,89 euro aan kosten. Even gekeken. Ik heb 4 euro 69 betaald aan kosten.
Inloggen, en dan kijken onder 'mijn portfolio'. Daar staat een aantal kolommen en 1 daarvan is het projectnummer van de projecten waarin je hebt geïnvesteerd. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:43 schreef Coelho het volgende:
Ik heb bij een eerder project van KoM een project ID gevonden. Nu heb ik weer eens wat geinvesteerd en kan ik met geen mogelijkheid een ID vinden. Iemand die me kan wijzen waar dit staat, of heeft KoM in de tussentijd een aanpassing gemaakt?
Ik lees dat over beide kosten btw wordt afgedragen, maar vind het onduidelijk of die btw erbij wordt geteld of dat deze al inclusief is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:52 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja en de BTW over de 2,5% en de 1 euro
quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:38 schreef MSR het volgende:
[..]
Ik lees dat over beide kosten btw wordt afgedragen, maar vind het onduidelijk of die btw erbij wordt geteld of dat deze al inclusief is.
De verborgen kosten om geld uit een project terug te halen naar je wallet weet ik nog niet maar van je wallet naar je bankrekening is dus nog eens 20 euro per keer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef qajariaq het volgende:
(2,5 % plus 1 euro) maal 1.21 (btw) plus minimaal 0.39 euro bij ideal-betaling.
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2015 06:59 schreef Rosite het volgende:
[..]
Inloggen, en dan kijken onder 'mijn portfolio'. Daar staat een aantal kolommen en 1 daarvan is het projectnummer van de projecten waarin je hebt geïnvesteerd. Of bedoel je dat niet?
Maar hoe weet je dan dat die kosten 20 euro zijn? Vind die kosten nergens terug (niet zo gek natuurlijk met verborgen kostenquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[..]
De verborgen kosten om geld uit een project terug te halen naar je wallet weet ik nog niet maar van je wallet naar je bankrekening is dus nog eens 20 euro per keer.
Ik heb dus 104,69 overgemaakt. De waarde is nu 99.94 (afgerond). Achteraf (na driekwart jaar) heb ik ook niet zo veel vertrouwen in het project. Leergeld dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |