Da's de standaardaanname van 3FM dj's.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm nou weer gelijk denken dat als een band geen recente hit heeft gehad we gelijk de band niet kennen?
Après-ski niet kunnen waarderenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal mij een worst wezen wel UJDT het wordt.
Ik snap het ski-en ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Après-ski niet kunnen waarderen
skiënquote:
Mij interesseert het echt helemaal nietsquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Après-ski niet kunnen waarderen
MUMFORD & SONS WEEK!!!!1!!!!!12334quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)ford+&zoekop=artiest
quote:
Trouwen?quote:
Klopt Nederlandse taalregels is daar een voorbeeld van.quote:
Hoort er een beetje bij, de combi vind ik echt heerlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij interesseert het echt helemaal nietsSkien is tof, apres-skien: meh.
Bij ons is apres-skien meer: ergens in het pension een relaxed plekje zoeken, beetje lezen, film kijken, kletsen, drinken, en op een redelijk tijdstip naar bed. Ik heb nog geen apres-ski-tent van binnen gezienquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij, de combi vind ik echt heerlijk
Wij staan altijd voor 9en 'sochtends op de piste, skiën tot 4, ff snel omkleden en douchen en dan rond 18:00 de apres skitent in tot een uurtje of 19:30.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij ons is apres-skien meer: ergens in het pension een relaxed plekje zoeken, beetje lezen, film kijken, kletsen, drinken, en op een redelijk tijdstip naar bed. Ik heb nog geen apres-ski-tent van binnen gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |