Gerard Ekdomquote:Gerard Ekdom mogelijk opvolger van Sander de Heer op Radio 2
Gerard Ekdom mogelijk opvolger van Sander de Heer op Radio 2Gerard Ekdom volgt mogelijk Sander de Heer op in de ochtend van Radio 2. De Telegraaf meldt vandaag dat Ekdom mogelijk overstapt naar Radio 2, de NPO bevestigt aan de krant dat die intentie er is. Eerder melden bronnen aan RadioFreak.nl dat Sander de Heer zou moeten vertrekken uit de ochtend van Radio 2.
De 3FM-dj moet het tij gaan keren op Radio 2. Vorige week kwam naar buiten dat de zender vorig jaar een vijfde van haar luisteraars zag vertrekken uit de ochtend.
Een woordvoerster van de NPO bevestigt aan de Telegraaf dat er gesprekken gaande zijn met omroepen en zenders en dat inderdaad "de intentie bestaat" dat Ekdom naar Radio 2 verhuist. Hij zou daardoor ook overstappen van omroep van AVROTROS naar BNN-VARA. Het contract van Ekdom loopt binnenkort af.
Ekdom moet op 3FM volgens de woordvoerster worden opgevolgd door eigen talent van 3FM.
Update 12:00 uur
Meerdere bronnen bevestigen inmiddels aan RadioFreak dat de deal rond is en dat er waarschijnlijk later vandaag een officiėlebevestiging komt.
Is al rond. Komt na de uitzending naar buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:13 schreef KaBuf het volgende:
Klacht: Gerard Ekdom die waarschijnlijk 3FM gaat verlaten.
Debiel Geelen fatsoenlijk noemenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh genot. Een vriend van me is naar Radio 2 gaan luisteren omdat hij zich ondermeer aan Ekdom ergerde. Ik lach me kapot hier.
en 3FM is weer een fatsoenlijke zender.
Je kent iemand bij 3FM?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is al rond. Komt na de uitzending naar buiten.
Ik ken iemand bij 3FM.
Radio 2 richt zich tegenwoordig op 35-40 jaar. Dat is niet echt middelbaar of welquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:16 schreef CPS2000 het volgende:
Ben je radio 2 luisteraar? Ik vind het goed nieuws, ik heb vaak 3FM op staan. Publiek van radio 2 (mannen van middelbare leeftijd) past beter bij die uitgekauwde Gerard Ekdom grappen.
Ben rond 20u klaar met je moeder. Daarna?quote:
Vroegoude Radio 2 luisteraar gespotquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Radio 2 richt zich tegenwoordig op 35-40 jaar. Dat is niet echt middelbaar of wel
Dat lijkt mij de definitie van middelbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Radio 2 richt zich tegenwoordig op 35-40 jaar. Dat is niet echt middelbaar of wel
Middelbaar, dan denk ik aan ' het midden van je leven'. Alsof mensen tussen de 35 en 40 op de helft zittenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de definitie van middelbaar.
Sorry voor deze realiteitscheck.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Middelbaar, dan denk ik aan ' het midden van je leven'. Alsof mensen tussen de 35 en 40 op de helft zitten
Oh wacht
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:19 schreef KaBuf het volgende:
Ben rond 20u klaar met je moeder. Daarna?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:47 schreef Rectum het volgende:
Gerard Ekdom mag van mij overal mee stoppen. Wat een naar, zelfingenomen, irritant mannetje is dat zeg.
Hij doet niets verkeerd imo. Irritant mag je 'm vinden. Misschien zegt dat meer over jou.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:47 schreef Rectum het volgende:
Gerard Ekdom mag van mij overal mee stoppen. Wat een naar, zelfingenomen, irritant mannetje is dat zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |