Had van jou ook niet anders verwacht, ongeletterde.quote:
Finally. Ik koester dit moment :$quote:
Maar je had wel verwachtingen bij mij. Voelt goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had van jou ook niet anders verwacht, ongeletterde.
Ja, je hebt een speciaal plekje in mn hart.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je had wel verwachtingen bij mij. Voelt goed
so there is a chanceżquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je had wel verwachtingen bij mij. Voelt goed
Letterlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen
Als ik dit lees..quote:
Wowquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, je hebt een speciaal plekje in mn hart.
lol, daar zat ik aan te denken jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik dit lees..
[..]
Wow![]()
ib4 in de dichtgeslibde ader.
Ja, tuurlijk het kan ook nooit liefkozend bij jou als het niet 4ebe isquote:
Dit topic.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik las
mijn oom werd kaal
einde verhaal
sorry bbyquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk het kan ook nooit liefkozend bij jou als het niet 4ebe is
quote:
Dit is pas poëzie:quote:
OKe, eskimokus.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is pas poëzie:
Zelfmoord is het laatste wat ik zou doen
Letterlijk
Door TARDIS. en Hoink581quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]mijn grootste guilty pleasure ooit
[..]
Dit is pas poëzie:
Zelfmoord is het laatste wat ik zou doen
Letterlijk
Kom we schrijven het op perkament en leggen het in een kistje onder de grond. Over honderd jaar bouwen ze een enorm standbeeld van een Brits 1960-telefoonhokje en acteur Patrick Stoof.quote:
Bewijs het maar, alsof ze tegen die tijd al die SC's gaan doorspitten om de waarheid te achterhalenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die eerste zin had ik geschreven, eikel
Ik stel voor dat we het uittikken op een Nokia.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we schrijven het op perkament en leggen het in een kistje onder de grond. Over honderd jaar bouwen ze een enorm standbeeld van een Brits 1960-telefoonhokje en acteur Patrick Stoof.
triest dat het enige succes wat je kan bereiken, gestolen succes isquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bewijs het maar, alsof ze tegen die tijd al die SC's gaan doorspitten om de waarheid te achterhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |