het dragen daarvan ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want hoofddoeken zijn altijd jammer
ik gebruik het altijd om dr mond mee dicht te proppen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Hoofddoeken
Is toch handig voor afvegen na de daad?
En zij maar wassen en poetsen haha huehuequote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Hoofddoeken
Goeie rolverdelingquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En zij maar wassen en poetsen haha huehue
Gebruik ik wat anders voor wink ;pquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef wise het volgende:
[..]
ik gebruik het altijd om dr mond mee dicht te proppen.
je sok¿quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie rolverdeling
[..]
Gebruik ik wat anders voor wink ;p
Stenig ze!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef wise het volgende:
[..]
het dragen daarvan ja.
Heb tijdens mn studie en op mn werk een paar meiden gezien die het doek even afdeden.
Vaak mooie bos krullen of haarpartij. Dan zie je pas hoe knap sommige zijn.
Gaat het doek er weer over, dan ziet het er niet uit.
me lulquote:
Je had correcte spelling verwacht?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit had ik echt totaal niet verwacht.
Hoe vond je mijn lul?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit had ik echt totaal niet verwacht.
piemel, huihihihihihihihiihihihihihihihihhihihquote:
Ben je druk?quote:
Haha goede uitgekauwde grap BTquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Hoofddoeken
Elke dagquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Vraag je je wel eens af of je lul nou echt groot of klein is?
Ik vraag het altijd aan mijn vriendin.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:44 schreef BlauweTijger het volgende:
;squote:
Oh dat is wel apart. 'Hey schat is die eigenlijk een beetje groot ofwa?' ;Dquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:46 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik vraag het altijd aan mijn vriendin.
Zo gaat dat wel ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dat is wel apart. 'Hey schat is die eigenlijk een beetje groot ofwa?' ;D
Gewoon keertje kamagra slikken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben gewoon onzeker :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |