Jouw obsessie begint wel vervelende vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ja zeg, die jongen heeft echt hulp nodig.
Tot hoe laat mag je op internet van de begeleiding?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:53 schreef vaduz het volgende:
Ja zeg, die jongen heeft echt hulp nodig.
Ik heb geen begeleiding, denk dat je mij weer verward met je alter-ego sp3cquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je op internet van de begeleiding?
Hej bekkie he. Niets over sp3cquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik heb geen begeleiding, denk dat je mij weer verward met je alter-ego sp3c
Nee vind hij vies. Jammer dat ik geen DM's kan posten, dan konden jullie getuigen zijn van het reilen en zeilen van deze user.quote:
DM's mogen niet. En dat is niet gek ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee vind hij vies. Jammer dat ik geen DM's kan posten, dan konden jullie getuigen zijn van het reilen en zeilen van deze user.
sp3c is liefquote:
Hij heeft net als specularium een dubbel gezicht. Als het daglicht dooft houden beide heren zich bezig met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Een ieder die hun wandaden aan de kaak durft te stellen, beschuldigen zij van hoererij. Terwijl ze zich hiervan zelf bedienen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
DM's mogen niet. En dat is niet gek ook.
[..]
sp3c is lief
Je vergeet alleen dat je je daar als een TBS'er gedraagt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee vind hij vies. Jammer dat ik geen DM's kan posten, dan konden jullie getuigen zijn van het reilen en zeilen van deze user.
Niets mis met hoeren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hij heeft net als specularium een dubbel gezicht. Als het daglicht dooft houden beide heren zich bezig met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Een ieder die hun wandaden aan de kaak durft te stellen, beschuldigen zij van hoererij. Terwijl ze zich hiervan zelf bedienen.
Zo kinderachtig anderen te beschuldigen van je eigen wangedragingenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat je je daar als een TBS'er gedraagt.
Op de dagbesteding zal je best achter de pc mogen. Lijkt me niet meer dan logisch!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat je je daar als een TBS'er gedraagt.
Is je moeder een beetje lekker Vaduz?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat vaduz zoiets zegt over zijn moeder.
Hi hi ha ho, kon je nou echt niet iets grappigers verzinnen. Mijn moeder integenstelling tot die van zekere personen hier erkent het belang van het huwelijks verbond.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat vaduz zoiets zegt over zijn moeder.
Hoe dacht je anders dat specularium hier posttequote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de dagbesteding zal je best achter de pc mogen. Lijkt me niet meer dan logisch!
Werk en privé gescheiden houden! Goed plan!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hi hi ha ho, kon je nou echt niet iets grappigers verzinnen. Mijn moeder integenstelling tot die van zekere personen hier erkent het belang van het huwelijks verbond.
Begrijpend lezenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Werk en privé gescheiden houden! Goed plan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |