abonnement Unibet Coolblue
pi_150809769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Vlinderbom het volgende:
wie o wie kan mij helpen. (alweer :') )

het probleem is dus, dat er vraag naar industriele gebieden is.

het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.

dit zorgt ervoor dat alles steeds faiet gaat.

maar de vraag naar meer industriele gebieden blijft... alle wegen enzo zijn goed verbonden dus dat kan het niet zijn.

en doordat ik het niet weet loopt mijn stad langzaam leeg... :/

dit is al de 3e keer dat ik dit heb, en ik wil niet voor de 4e keer opnieuw beginnen waarbij ik waarschijnlijk weer het zelfde probleem krijg.

iemand een idee?

[ afbeelding ]
Niet toevallig een city-wide Heavy Traffic Ban opgelegd?
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:09:43 #227
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150809808
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Niet toevallig een city-wide Heavy Traffic Ban opgelegd?
nope...
pi_150809809
ik heb zo'n vermoeden dat paradox ergens een screwup heeft gemaakt met die zen garden..
heel veel mensen die nog steeds geen key hebben gekregen..
pi_150809865
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:09 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

nope...
Meer commercie bouwen? Die kopen goods van je industrie :)
Is je industrie verbonden met de snelweg? Dat is nodig voor de export, kan het ook aan liggen :)
Kijk bij je infoview eens bij Outside Connections en post een screenie? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:09 schreef mschol het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat paradox ergens een screwup heeft gemaakt met die zen garden..
heel veel mensen die nog steeds geen key hebben gekregen..
Heb 'm uit de workshop geplukt :P
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:12:06 #230
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_150809910
quote:
Mooi om te zien dat ze ook mods terug patchen in het spel.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  FOK!fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 13:15:16 #231
364681 over_hedge
pi_150810026
quote:
Nice. Vanavond eens proberen. *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:36:50 #232
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150810747
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef Divje het volgende:

[..]

Meer commercie bouwen? Die kopen goods van je industrie :)
Is je industrie verbonden met de snelweg? Dat is nodig voor de export, kan het ook aan liggen :)

[..]

Heb 'm uit de workshop geplukt :P
jep, de industrie is vlakbij de snelweg, heb meerdere industrieen en die zitten er zelfs tegenaan.

commercie, net een heleboel bijgebouwd en dit werkt ook niet :(
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:38:20 #233
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150810810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Vlinderbom het volgende:
wie o wie kan mij helpen. (alweer :') )
het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.
Not enough buyers is de opmerking: "Wij kunnen onze spullen niet kwijt". Zorg dus voor betere verbinding.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:40:13 #234
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150810898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:38 schreef xzaz het volgende:

[..]

Not enough buyers is de opmerking: "Wij kunnen onze spullen niet kwijt". Zorg dus voor betere verbinding.
ik heb goede verbindingen...
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:43:28 #235
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150811008
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?

Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:47:27 #236
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150811142
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?

Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
Hoeveel inwoners heb je?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:40 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

ik heb goede verbindingen...
blijkbaar niet. Of je hebt de wijken helemaal afgezonderd.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:56:35 #237
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150811438
heb het probleem gevonden, nadat ik meer commercie gebouwd had. ook meer huizen gebouwd.

en nu is het probleem opgelost :P

thx voor de hulp
pi_150811459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Vlinderbom het volgende:
heb het probleem gevonden, nadat ik meer commercie gebouwd had. ook meer huizen gebouwd.

en nu is het probleem opgelost :P

thx voor de hulp
^O^

Zou de Politie hier niet iets op moeten vallen? :P


[ Bericht 18% gewijzigd door Divje op 19-03-2015 14:02:25 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:12:49 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150811924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?

Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
Als je de achievements niet belangrijk vind kan je met bepaalde mods ook de moeilijkheidsgraad verhogen. Slower aging is een leuke, de 1/4 dan. Proper hardness lijkt me ook een goede (niet geprobeerd) of de standaard hard mode in het spel misschien? (ze zijn niet samen te gebruiken volgens mij)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2015 @ 14:15:48 #241
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150811988
Snap niet zo goed wat je te makkelijk kunt vinden aan de game. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
pi_150812033
Zo'n dorpje micro-managen is best leuk met die 1/4 aging mod. O+
Heb overal vraag naar maar ben meer met de budgetten en design bezig, en cims stalken :9
Uitbreiding gaat heel langzaam, maar het speelt zo lekker relaxed :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150812093
quote:
5s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:15 schreef Kreator het volgende:
Snap niet zo goed wat je te makkelijk kunt vinden aan de game. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
bij een standaard game hark je veel te makkelijk geld bij elkaar.. vervolgens kan je veel te makkelijk allerlei dingen uitbreiden e.d.

over uitbreiden gesproken: een mogelijkheid om een gebouw uit te breiden, zoals in SC kon, lijkt mij wel tof :)
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:28:53 #244
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_150812378
Gister ook gekocht, uurtje gespeeld pas, maar wat geweldig idee alleen al dat ik niet zoals bij Simcity teveel hoef na te denken over de ruimte die ik heb :)

quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Die dingen kan je ook niet selecteren en neerzetten, ze worden gewoon atje random geplaatst door middel van zoning. Het is dus voor de variatie van je 'growable' buildings.
Zijn dergelijke gebouwen dan ter vervanging van de bestaande gebouwen, of worden ze toegevoegd zodat er meer variatie ontstaat?
pi_150812487
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:19 schreef mschol het volgende:

[..]

bij een standaard game hark je veel te makkelijk geld bij elkaar.. vervolgens kan je veel te makkelijk allerlei dingen uitbreiden e.d.

over uitbreiden gesproken: een mogelijkheid om een gebouw uit te breiden, zoals in SC kon, lijkt mij wel tof :)
Het is ook erg gemakkelijk om gebouwen up te graden naar het laatste level, in mijn hard mode game moet ik veel meer moeite doen om dat voor elkaar te krijgen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:33:56 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150812545
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:28 schreef Vinno het volgende:
Zijn dergelijke gebouwen dan ter vervanging van de bestaande gebouwen, of worden ze toegevoegd zodat er meer variatie ontstaat?
Toegevoegd O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:34:51 #247
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150812579
quote:
5s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:15 schreef Kreator het volgende:
Snap niet zo goed wat je te makkelijk kunt vinden aan de game. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
Nou ik mis gewoon de uitdaging, ik bouw wat en het loopt vol. Geld geen gebrek altijd in de plus zelfde geldt voor inwoner aantal.

Het zou gewoon toffer zijn als er onverwachte scenario's gebeuren. Een nuke op je stad of zo.
pi_150812622
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:34 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nou ik mis gewoon de uitdaging, ik bouw wat en het loopt vol. Geld geen gebrek altijd in de plus zelfde geldt voor inwoner aantal.

Het zou gewoon toffer zijn als er onverwachte scenario's gebeuren. Een nuke op je stad of zo.
Een nuke nog wel. _O- Maar ja, snap wel wat je bedoelt, vergeleken met SC4 is dit echt veel te makkelijk.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:36:57 #249
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150812646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:47 schreef xzaz het volgende:

[..]

Hoeveel inwoners heb je?

[..]

blijkbaar niet. Of je hebt de wijken helemaal afgezonderd.
35K inwoners nu.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:37:10 #250
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_150812654
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Toegevoegd O+.
Okay nice.

En ik was net beetje aan het zoeken op internet (vanaf mijn werk, dus kan het niet zelf testen), maar bij Simcity (5) gingen de bewoners elke ochtend naar hun werk. Dat kwam er dan op neer dat ze gewoon naar het dichtstbijzijnde kantoorgebouw/fabriek/whatever reden en als die "vol" was reden ze naar de volgende.
Is dat in dit spel anders?

Dat iemand met een mega hoge opleiding bijvoorbeeld elke dag naar de andere kant van de map rijdt om specifiek naar zijn "eigen" werk te gaan in een laboratorium wat daar staat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')