SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten(she/her)
Hier zat ik in Bangkok paardagenquote:
wejooo hoe duurquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier zat ik in Bangkok paardagen
[ afbeelding ]
30 euro maarquote:
Lekker mattiequote:
sooooowquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Dit op dak Inso. Uitzicht op Bangkok
wejoooo waar geboektquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
is fotoshop mi gadoquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Die slowchat is wel een grote aids jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal kutnewbies in die sc die zich zo denken te profileren
Natuurlijk mooier gemaakt. Maar was wel ziek hotel hoorquote:
enigste vervelende is dat ik steeds 2 kamers moet boeken, wat best onvoordelig is met 3 mensenquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk mooier gemaakt. Maar was wel ziek hotel hoor
Is well zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
omdat ik over jou begon ja daarvoor niks aan de hand
ze zien je als snitch daar
enigequote:Op woensdag 18 maart 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
enigste vervelende is dat ik steeds 2 kamers moet boeken, wat best onvoordelig is met 3 mensen
Dat is kut ja. Hotel is wel stuk duurder zie ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
enigste vervelende is dat ik steeds 2 kamers moet boeken, wat best onvoordelig is met 3 mensen
Heb mohammedquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Knap dat je ban opgeheven is met een genocide pleger als UI
brada vies lucky steeds kamer voor zichzelfquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Hotel is wel stuk duurder zie ik
Die zal ongetwijfeld af en toe wel Thais chickie meenemenquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
brada vies lucky steeds kamer voor zichzelf
hij heeft vriendin (nu) hequote:Op woensdag 18 maart 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld af en toe wel Thais chickie meenemen
Struggle.quote:Op woensdag 18 maart 2015 02:43 schreef Fylax het volgende:
Heerlijk als je leraren je mails negeren maar vervolgens wel een mailtje terugsturen om iets anders.
hoezo val je flauw danquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:47 schreef Fok-it het volgende:
Zo, vandaag een keer niet flauwgevallen bij psych![]()
lekker maatquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:47 schreef Fok-it het volgende:
Zo, vandaag een keer niet flauwgevallen bij psych![]()
Vorige keer begonnen met therapie tegen m`n paniekaanvallen die ik vaak krijg met bepaalde dingen. vooral medische shit. En dan gaat ze je dus triggeren. Begon eerst met ongeluk wat m`n ma paar jaar geleden heeft gehd waardoor ze haar ribben had gekneusd, naja ging allemal goed. Toen ging ze naar moment dat ik m`n pols heb gebroken. Toen ging het foutquote:
Kwam wel weer op hoor telkensquote:
Awh oeiquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorige keer begonnen met therapie tegen m`n paniekaanvallen die ik vaak krijg met bepaalde dingen. vooral medische shit. En dan gaat ze je dus triggeren. Begon eerst met ongeluk wat m`n ma paar jaar geleden heeft gehd waardoor ze haar ribben had gekneusd, naja ging allemal goed. Toen ging ze naar moment dat ik m`n pols heb gebroken. Toen ging het foutIn 1 keer kwam het op zonder dat ik me weer terugkon pakken, dus ik liep op om naar buiten te gaan en BAM
paar seconden buiten westen
Mijn psychiater opperde laatst ook dat ik weer naar een psycholoog ging.quote:Op woensdag 18 maart 2015 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam wel weer op hoor telkensMaar ze weet denk ik al waar het door komt
Hoezo bang? Het is toch gewoon CGT waarschijnlijk? Cognitieve gedragstherapie waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Awh oei
fijn dat je dit keer niet flauw bent gevallen
ben echt benieuwd hoe mijn behandelingen gaan worde . ben echt bang ervoor
weet nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo bang? Het is toch gewoon CGT waarschijnlijk? Cognitieve gedragstherapie waarschijnlijk
quote:Op woensdag 18 maart 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn psychiater opperde laatst ook dat ik weer naar een psycholoog ging.
Toen realiseerde hij wat ie zei, en moesten we beide lachen
Ik heb de mijne al meer dan een half jaar niet gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn psychiater doet ook niet veel meer dan mijn gezondheid in de gaten houden
Komt wel goed.quote:Op woensdag 18 maart 2015 02:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet niet
vind het gewoon heel spannend en word daardoor best wel bang
nopquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Zal dezelfde behandelaar wel zijn die ook je onderzoek deed
Ik nog 1 keer in de week als soort check up.quote:Op woensdag 18 maart 2015 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al meer dan een half jaar niet gezien.
Ben benieuwd hoe ze reageert als ik vertel dat ik van de AD zelf af ben gestapt
heb jij ook ocdquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik me extreem OCD gedraag hij weet gelijk hoe laat het is
Ik heb het wel redelijk onder controle laatste weken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:01 schreef Fylax het volgende:
moet zeggen dat lange tijd wat minder werd maar laatste paar dagen steeds erger wordt
jupquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel redelijk onder controle laatste weken.
Maar sommigen dingen blijven altijd.
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:03 schreef Fylax het volgende:
maar heb jij ook behandelngen voor je ocd of niet
precies datquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Midden in de nacht uit bed om deuren te controleren of om te controleren of je sleutels wel op de goede plek liggen.
Valt wel mee. Baad het niet, schaad het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh ik wel vanaf volgende week
vies eng
moe zeker jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Acceptatie is verder vooral key.
Buiten dat je soms beetje moe van jezelf wordt.
Extreem opgeruimd.quote:
ja en je raakt nooit wat kwijtquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Extreem opgeruimd.
Extreem precies op het werk.
Extreem goed aan bepaalde ritmes kunnen houden.
Jawel is mijn overgrootvaderquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie je als UI is wrsch
Wat zijn die vaste tijden dan?quote:
dat ik alleen mag gaan slapen (ogen dichtdoen en in slaaphouding) op bepaalde tijden.quote:
Om 03:07 hoor je ook gewoon in slaap al te zijn verderquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat ik alleen mag gaan slapen (ogen dichtdoen en in slaaphouding) op bepaalde tijden.
het mag bijv niet op 03:07
0p:07 ook niet 23:07 ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om 03:07 hoor je ook gewoon in slaap al te zijn verder
En als je het wel doet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
0p:07 ook niet 23:07 ook niet
en dat zijn ermaar een paar van de vele tijden die niet mogen
oei vreselijk datquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatst 2 verschillende kussensloop en dekbedovertrek
#mad
ah fijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
OCD is wel hetgene waarmee psychologen mij redelijk goed geholpen hebben.
Je leert er ook wel redelijk mee om gaan met de jaren, ik dan iig. Alleen moet je wel relaties nemen met mensen die het kunnen handlen. Anders sowieso rwinaquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:25 schreef Fylax het volgende:
hoop dat bij mij ook weggaat (al is t maar deel)
ja mijn ex had t ook een beetje en heeft ook motorische ticstoornis dus dat was wel fijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je leert er ook wel redelijk mee om gaan met de jaren, ik dan iig. Alleen moet je wel relaties nemen met mensen die het kunnen handlen. Anders sowieso rwina
Dat lijkt me echt kutquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja mijn ex had t ook een beetje en heeft ook motorische ticstoornis dus dat was wel fijn
maarja
nee was wel fijn dat je elkaar vbegrijptquote:
Echt fijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee was wel fijn dat je elkaar vbegrijpt
enige kutte is dat je elkaars tics gaat overnmen
op een gegeven moment wen je eraan en merk je het niet meer zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan op tv al niet naar iemand met tics krijgen. Moet je nagaan 24/7
Ik zou t niet kunnen. Met iemand leven met tics.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
op een gegeven moment wen je eraan en merk je het niet meer zo
net als dat m'n moeder wel eens zegt je doet het weer heel erg terwijl ik het niet door heb
ik wel denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou t niet kunnen. Met iemand leven met tics.
Hehe, daar kwam ik ook op uit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet volgens de stemwijzer de Libertarische Partij kiezen
Inso is trots
Ik ook maar ga d66 stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet volgens de stemwijzer de Libertarische Partij kiezen
Inso is trots
quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh..quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
D'66 is voor beter onderwijs zou daar ook op stemmen, rest is ongeloofwaardig.quote:
Dat heeft niks te maken met laat slapen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:08 schreef Fylax het volgende:
Ik kom echt altijd te laat op school doordat ik eerst allemaal dingen nog moet doen allerlei handelingen
Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jij ze nu ook zitten samen op een bankje![]()
Ik zag net 15 staan ergens maar 17 kan ook best wel eens kloppenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
17 graden bij jullie las ik net, hier is het een graad of 11 en bewolkt
Goed weer om met de hondjes te lopen dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag net 15 staan ergens maar 17 kan ook best wel eens kloppen
Welke hondjes?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed weer om met de hondjes te lopen dus
ik ben tot de conclusie gekomen dat het allemaal sukkels zijnquote:
Dat valt allemaal wel meequote:Op woensdag 18 maart 2015 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben tot de conclusie gekomen dat het allemaal sukkels zijn
hij lijkt op de plaaggeest van bassie en adriaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
Behalve Kees van der Staaij die suggereert dat de mens teveel vreemdgaat tegenwoordigben benieuwd hoe hij daar achter is gekomen, zelf ook een profieltje op Secretlove denk ik
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hij lijkt op de plaaggeest van bassie en adriaan
Kees van der Staaij is juist een van de weinige integere politici. Maar dat zegt meer over het niveau van de andere politici.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
Behalve Kees van der Staaij die suggereert dat de mens teveel vreemdgaat tegenwoordigben benieuwd hoe hij daar achter is gekomen, zelf ook een profieltje op Secretlove denk ik
d66 of GroenLinks ofzoquote:
ja kak moet snel iets verzinnenquote:
Volgens mij echt een hypocriet mannetje die de buitenwereld daarvan beticht maarquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kees van der Staaij is juist een van de weinige integere politici. Maar dat zegt meer over het niveau van de andere politici.
Doe dan D66, GL zal toch niks kunnen bewerkstelligenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
d66 of GroenLinks ofzo
Weet niet precies
Aannames natuurlijk. Staat als politicus altijd voor zn kiezers. En krijgt er als kleine partij nog wel eens wat doorheen. Ben je gewoon een puike politicus. Ongeacht je voorkeurquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij echt een hypocriet mannetje die de buitenwereld daarvan beticht maar
Ondertussen binnenshuis.. Zoals zoveel grefo's
Nee dan vind ik Arie Slob meer een prima politucs
Zijn ook aannames, maar ik ben sowieso tegen constitutionele partijen dusjaquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aannames natuurlijk. Staat als politicus altijd voor zn kiezers. En krijgt er als kleine partij nog wel eens wat doorheen. Ben je gewoon een puike politicus. Ongeacht je voorkeur
Tja dat doet niets af of iemand een capabel politicus is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook aannames, maar ik ben sowieso tegen constitutionele partijen dusja
Daar hebje gelijk inquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja dat doet niets af of iemand een capabel politicus is.
wel in de provincialequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebje gelijk in
Die libertarische partij zag ik trouwens miet eens tussen de stemwijzer staandoen jullie een andere ofzo?
Ben ik wel met je eens. Ik vind het een hele enge vent met middeleeuwse ideeën maar hij is altijd duidelijk en houdt vast aan de standpunten van zijn achterban.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aannames natuurlijk. Staat als politicus altijd voor zn kiezers. En krijgt er als kleine partij nog wel eens wat doorheen. Ben je gewoon een puike politicus. Ongeacht je voorkeur
Vreemdgaan is de kanker van de samenleving, Kees heeft een goed punt daarin.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
Kees moet zich lekker bemoeien met zaken die hem aangaan. Het zit niet in de mens om monogaam te blijven tot je dood gaat. Daarmee wil ik vreemdgaan niet goedpraten overigensquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemdgaan is de kanker van de samenleving, Kees heeft een goed punt daarin.
Jawel. Dat heeft evolutionair gezien namelijk flink wat voordelenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kees moet zich lekker bemoeien met zaken die hem aangaan. Het zit niet in de mens om monogaam te blijven tot je dood gaat.
Hoezo dat nu weerquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kees moet zich lekker bemoeien met zaken die hem aangaan.
Klopt, Maar niet als je gaat oordelen dat de mens teveel vreemdgaat. Dat is onzin. Gebeurde vroeger ook alquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weerVoor Kees en zijn christelijke achterban zijn dit reële thema's.
Tenminste 1 op de 3 huwelijk eindigt echtscheiding tegenwoordig snap dat echt niet. Elkaar trouw beloven stelt niks meer voorquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Dat heeft evolutionair gezien namelijk flink wat voordelen
Want?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zit niet in de mens om monogaam te blijven tot je dood gaat. Daarmee wil ik vreemdgaan niet goedpraten overigens
Scheidde men vroeger ook zoveel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, Maar niet als je gaat oordelen dat de mens teveel vreemdgaat. Dat is onzin. Gebeurde vroeger ook al
Uiteraard maar dan mag hij zich er nog wel voor of tegen uitspreken toch? Immigratie is ook al eeuwen een thema net als criminaliteit of stedelijke inrichting.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, Maar niet als je gaat oordelen dat de mens teveel vreemdgaat. Dat is onzin. Gebeurde vroeger ook al
nee en neequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Scheidde men vroeger ook zoveel.
Werd er reclame voor gemaakt?
Nou ja, je kiest er natuurlijk voor en het zal ook wel aan je opvoeding liggen en alles, maar ik denk niet dat de mens van nature een heel trouw wezen is en zich blind staart op 1 levenspartnerquote:
Bovenaan sonsbeek dacht ik. staat ook op je stempas toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef supersof het volgende:
VA waar kan je stemmen in Arnhem
Op het station toch wel?
Dat haalde ik al uit je vorige post. Mijn vraag is: waarom denk je dat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je kiest er natuurlijk voor en het zal ook wel aan je opvoeding liggen en alles, maar ik denk niet dat de mens van nature een heel trouw wezen is en zich blind staart op 1 levenspartner
Maar evolutionair moesten zeker vrouwen monogaam zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je kiest er natuurlijk voor en het zal ook wel aan je opvoeding liggen en alles, maar ik denk niet dat de mens van nature een heel trouw wezen is en zich blind staart op 1 levenspartner
Er kon uberhaupt geen reclame voor gemaakt worden natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Scheidde men vroeger ook zoveel.
Werd er reclame voor gemaakt?
Nou omdat ik denk dat veel mensen behoefte hebben aan vergelijkingsmateriaal en telkens op zoek zijn naar nieuwe ervaringen. Vooral mannenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat haalde ik al uit je vorige post. Mijn vraag is: waarom denk je dat?
Darwin vond van nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar evolutionair moesten zeker vrouwen monogaam zijn.
Politici hebben in mijn ogen niets te zeggen over wat je in de slaapkamer uitvoert, met wie en van welk geslacht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan mag hij zich er nog wel voor of tegen uitspreken toch? Immigratie is ook al eeuwen een thema net als criminaliteit of stedelijke inrichting.
ja denk dat ik dat doe, wat doe jij?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe dan D66, GL zal toch niks kunnen bewerkstelligen
D66, al jarenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja denk dat ik dat doe, wat doe jij?
Is ook waar maar hij mag zijn zorgen toch uitspreken over dat mensen zoveel vreemdgaan en scheiden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Politici hebben in mijn ogen niets te zeggen over wat je in de slaapkamer uitvoert, met wie en van welk geslacht.
Doe SPquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik twijfel, D66 of misschien wel SP
oh ik ga wel naar station, moet toch naar Tillyquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bovenaan sonsbeek dacht ik. staat ook op je stempas toch?
Alleen wil de SGP het júist verbieden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook waar maar hij mag zijn zorgen toch uitspreken over dat mensen zoveel vreemdgaan en scheiden.
Zolang hij er verder geen verbod op wil of zo
Het is ook nogal wat om het als feit aan te nemen dat de mens niet monogaam is. Als ik het zo geformuleerd heb neem ik dat terug. Maar ik kan het me goed voorstellen, misschien nog wel beter dan dat ze van nature wel monogaam zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Darwin vond ook dat de blanke man verder geëvolueerd was dan lagere wezens als negers.
Libertarier die voor de sp stemtquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik twijfel, D66 of misschien wel SP
ah okay, weet niet, vandaag nog niet geweestquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ga wel naar station, moet toch naar Tilly
Reclame's toch alleen, of überhaupt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen wil de SGP het júist verbieden.
Dat lijkt me wel. Vreemdgaan kan je niet verbieden. Ja of je moet het strafbaar makenquote:
IK GA VANAVOND NAAR INSURGENT!!!!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ah okay, weet niet, vandaag nog niet geweest
En die stemwijzer is ook niet echt betrouwbaar, helft van de vragen gaf ik gewoon geen neuk omquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Libertarier die voor de sp stemt
Nigger pls
Je weet het nooit bij die extremistenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Vreemdgaan kan je niet verbieden. Ja of je moet het strafbaar maken
vertel meerquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
IK GA VANAVOND NAAR INSURGENT!!!!!!!
Hmm, oké. Ik lees wel vaker op FOK! dat monogamie onnatuurlijk zou zijn maar daar komen dan eigenlijk nooit goede argumenten voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook nogal wat om het als feit aan te nemen dat de mens niet monogaam is. Als ik het zo geformuleerd heb neem ik dat terug. Maar ik kan het me goed voorstellen, misschien nog wel beter dan dat ze van nature wel monogaam zijn
Waren goeie stellingen. Jij gaf alleen om privacy en legalisering van wiet zekerquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die stemwijzer is ook niet echt betrouwbaar, helft van de vragen gaf ik gewoon geen neuk om
SP waren vrienden van Pol Potquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die stemwijzer is ook niet echt betrouwbaar, helft van de vragen gaf ik gewoon geen neuk om
Die zijn er ook nauwelijks buiten hedonisme.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik lees wel vaker op FOK! dat monogamie onnatuurlijk zou zijn maar daar komen dan eigenlijk nooit goede argumenten voor.
Ik weet het zelf niet hoor. Geen idee.
Onder anderen. Verder heb ik tegen een of andere weg bij Nijmegen gestemd. Nijmegen moet zo slecht mogelijk bereikbaar zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren goeie stellingen. Jij gaf alleen om privacy en legalisering van wiet zeker
Het is geen provinciale staten verkiezingen vandaag he. Eerste kamerquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onder anderen. Verder heb ik tegen een of andere weg bij Nijmegen gestemd. Nijmegen moet zo slecht mogelijk bereikbaar zijn.
Huhquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is geen provinciale staten verkiezingen vandaag he. Eerste kamer
Eh, wel. Maar het heeft invloed op de eerste kamerquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ehh watquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk is waar ook ;') hahaquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, wel. Maar het heeft invloed op de eerste kamer
moggehquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk is waar ook ;') haha
ik ben in de war met gemeenteverkiezingen
De Eerste Kamer heeft de functie om de regering en de Tweede Kamer te controleren. Daarom worden er vooral mensen met veel expertise in gekozen, een soort democratische aristocratie dus. Om dat te garanderen zijn de verkiezingen indirect.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:28 schreef Elan het volgende:
Begrijp überhaupt niet, leden van de Eerste Kamer worden toch niet democratisch gekozen. Inso en ik hadden laatst over nog.
Maar alleen controleren doen ze nog nauwelijksquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Eerste Kamer heeft de functie om de regering en de Tweede Kamer te controleren. Daarom worden er vooral mensen met veel expertise in gekozen, een soort democratische aristocratie dus. Om dat te garanderen zijn de verkiezingen indirect.
Mensen met belangen en dubbele agenda toch ook vaakquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Eerste Kamer heeft de functie om de regering en de Tweede Kamer te controleren. Daarom worden er vooral mensen met veel expertise in gekozen, een soort democratische aristocratie dus. Om dat te garanderen zijn de verkiezingen indirect.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:27 schreef Fok-it het volgende:
PVV had de Scholierenverkiezingen gewonnen
En basisschool-leerlingen meeste op Partij van de Diertjes gestemdquote:
Klopt, dat eerste. Al zitten er ook echt mensen in met veel kennis uit bedrijfsleven of overheid.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen met belangen en dubbele agenda toch ook vaak
Maar wie kiezen dan de leden van de Eerste Kamer eigenlijk?
Partij voor de Dieren ook goeie partij wel, alleen weinig inhoudelijke standpunten verder een soort GL 2.0 .quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En basisschool-leerlingen meeste op Partij van de Diertjes gestemdNaww
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
17. De provincie mag ganzen laten doden als er sprake is van overlast.__
Schattig om te zien hoe de interesses veranderen met de tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En basisschool-leerlingen meeste op Partij van de Diertjes gestemdNaww
Oké bedankt voor je uitleg man, snapte nooit zo hoe ze gekozen werdenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, dat eerste. Al zitten er ook echt mensen in met veel kennis uit bedrijfsleven of overheid.
En ze worden gekozen door de leden van de Provinciale Staten. Dat zijn er 50 ongeveer en die kiezen de Kamerleden op basis van het aantal inwoners dat hun provincie heeft, dus leden uit grotere provincies hebben meer stemmen.
Ja dus dan maar meteen slachten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Zeker rond Schiphol vormen ze soms een ware plaag.
Not in a good wayquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schattig om te zien hoe de interesses veranderen met de tijd.
Let it bequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je anders doen, vriendelijk verzoeken weg te gaan
Nee man zijn kk beesten, komen met duizenden en kunnen echt een ware plaag vormen vreten ook land kaal verspreiden ziektes zitten vliegverkeer in de weg noem maar op.quote:
Ik ben geen expert maar er zullen vast wel diervriendelijke oplossingen voor zijn niet?quote:
Luminadi.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:37 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg op FOK! allemaal Stem VVD-advertenties. Echte geldverspilling jongens.
Als ze gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid.quote:
Ach, het is wel een leeftijd waarop je meer om je heen kijkt, minder idealistisch wordt. Misschien is het een teken van de problemen die ze ervaren.quote:
Niet echt reele optiesquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar er zullen vast wel diervriendelijke oplossingen voor zijn niet?
Vangen ja maar is geen beginnen aan kost srs belachelijk veel geld anders.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar er zullen vast wel diervriendelijke oplossingen voor zijn niet?
Toch wel opmerkelijke uitslag als je de verdeling allochtonen-autochtonen op veel scholen ziet. Lijkt me dat het niet echt voor veel samenhorigheid zorgt als veel scholieren er openlijk voor uitkomen dat ze op de PVV zouden stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luminadi.
[..]
Als ze gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid.
Lekker foie gras toch.
[..]
Ach, het is wel een leeftijd waarop je meer om je heen kijkt, minder idealistisch wordt. Misschien is het een teken van de problemen die ze ervaren.
Broedseizoenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vangen ja maar is geen beginnen aan kost srs belachelijk veel geld anders.
Preventiefquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broedseizoen
“Tijdens het broedseizoen worden de nesten van de ganzen periodiek gecontroleerd en de eieren in olie gedompeld om te voorkomen dat de eieren uitkomen. Dit moet met de nodige deskundigheid gebeuren om er voor te zorgen dat dit op een diervriendelijke manier plaatsvindt”, legt regiodirecteur Diana van der Lely uit. Het advies van de Dierenbescherming om dit ook bij de ganzen in Clingendael toe te passen om verdere uitbreiding van de groep te voorkomen, is door de gemeente Den Haag positief ontvangen en zij werkt graag mee aan een oplossing.
Of zoiets
Het zorgt in ieder geval al voor stuk minder overlastquote:
Ik denk niet dat er veel scholieren zijn die denken aan de saamhorigheid op school als ze gaan stemmen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijke uitslag als je de verdeling allochtonen-autochtonen op veel scholen ziet. Lijkt me dat het niet echt voor veel samenhorigheid zorgt als veel scholieren er openlijk voor uitkomen dat ze op de PVV zouden stemmen
Maar als het er is moet je ook een oplossing hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zorgt in ieder geval al voor stuk minder overlast
IK HEB ER HEEL VEEL ZIN IN EN OMG MOEST EEN KEER TRAANTJE LATEN TOEN IK DE TRAILER ZAGquote:
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel scholieren zijn die denken aan de saamhorigheid op school als ze gaan stemmen.
okayquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
IK HEB ER HEEL VEEL ZIN IN EN OMG MOEST EEN KEER TRAANTJE LATEN TOEN IK DE TRAILER ZAG
had je gezien op fb van yquote:
Ik heb zin in zoveel dingen maar moet sporten zo, en gezond etenquote:
En als je je stem laat beïnvloeden door mogelijke gevolgen voor de saamhorigheid, zou je eigenlijk niet mogen stemmen. Politieke correctheid.quote:
ik kijk niet op de fb van y hoorquote:
Je snapt me denk ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je je stem laat beïnvloeden door mogelijke gevolgen voor de saamhorigheid, zou je eigenlijk niet mogen stemmen. Politieke correctheid.
ohquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kijk niet op de fb van y hoor
Heel goed Fok-itquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zin in zoveel dingen maar moet sporten zo, en gezond eten
Vragen of ze weg willen gaan helpt niet. Vangen is praktisch niet mogelijk. Als je niets doet verhongeren ze allemaal.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hequote:
Wat ga/heb jij gestemd?quote:
Dit is toch net zo goed ganzen doden bij overlast?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broedseizoen
“Tijdens het broedseizoen worden de nesten van de ganzen periodiek gecontroleerd en de eieren in olie gedompeld om te voorkomen dat de eieren uitkomen. Dit moet met de nodige deskundigheid gebeuren om er voor te zorgen dat dit op een diervriendelijke manier plaatsvindt”, legt regiodirecteur Diana van der Lely uit. Het advies van de Dierenbescherming om dit ook bij de ganzen in Clingendael toe te passen om verdere uitbreiding van de groep te voorkomen, is door de gemeente Den Haag positief ontvangen en zij werkt graag mee aan een oplossing.
Of zoiets
Ik had toen neergezet voor eventje dat haar statussen niet op mijn timeline komen, wilde dat terugzetten maar weet niet hoe, kan het nergens vindenquote:
Uhm nee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is toch net zo goed ganzen doden bij overlast?
Eieren koken in olie zodat ze niet uitkomen is inderdaad net abortus ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ja als je abortus ook kinderen doden vindt
Ze zeggen toch dat ze zorgen dat het diervriendelijk gebeurt? Geen idee in hoeverre zo`n ei gelijk staat aan een ongeboren foetus verderquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eieren koken in olie zodat ze niet uitkomen is inderdaad net abortus ja.
Monogamie is enorm logisch bij een soort als de mens, die een gezamelijke broedtijd en opvoedtijd kent.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik lees wel vaker op FOK! dat monogamie onnatuurlijk zou zijn maar daar komen dan eigenlijk nooit goede argumenten voor.
Ik weet het zelf niet hoor. Geen idee.
Dat is Den Haag, regio Schiphol is anders als zo'n groep/troep (?) aankomt landen dan vormen ze een direct gevaar voor het vliegverkeer dus moet er direct ingegrepen worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broedseizoen
Of zoiets
Hoezo gaat toch nergens over johquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond het al een beetje zwak van mezelf.
Een "toom". En ja, dat heb ik opgezocht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:07 schreef Elan het volgende:
.
[..]
Dat is Den Haag, regio Schiphol is anders als zo'n groep/troep (?)
Maar ze blijven dan toch wel komen ondanks dat je een beperkte groep ganzen zou slachten toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:07 schreef Elan het volgende:
.
[..]
Dat is Den Haag, regio Schiphol is anders als zo'n groep/troep (?) aankomt landen dan vormen ze een direct gevaar voor het vliegverkeer dus moet er direct ingegrepen worden.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een "toom". En ja, dat heb ik opgezocht.
moet je naar dr profiel gaan en op volgen klikkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had toen neergezet voor eventje dat haar statussen niet op mijn timeline komen, wilde dat terugzetten maar weet niet hoe, kan het nergens vinden
Volgens mij kiezen ze een (vaste) broed/graasplek uit dus dan komen ze elk jaar daar terug.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ze blijven dan toch wel komen ondanks dat je een beperkte groep ganzen zou slachten toch?
sofquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je naar dr profiel gaan en op volgen klikken
ja manquote:
Wow, ja. Sowieso.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zou hier het gezegde in "in toom houden" vandaan komen.
had ik niet geplaatstquote:
Ja die zag ik ook al, maar wist niet zeker of ik dan gewoon die shit op de timeline krijg als het er is, of dat ze een notificatie krijgt "Je ex volgt je"quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je naar dr profiel gaan en op volgen klikken
Wraps sowieso kip altijdquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
Ga vandaag gewoon wraps maken, had nog van die deeg dingen over
Wat is lekker vlees om daarin te doen behalve gehakt
kipquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
Ga vandaag gewoon wraps maken, had nog van die deeg dingen over
Wat is lekker vlees om daarin te doen behalve gehakt
ontvolg mij anders en paar minuten daarna mij weer volgen dan laat ik het wel weten als ik een melding krijgquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook al, maar wist niet zeker of ik dan gewoon die shit op de timeline krijg als het er is, of dat ze een notificatie krijgt "Je ex volgt je"
Zit niemand op te wachten
Vergeet de ananas niet :-Dquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:18 schreef Elan het volgende:
Kip ijsbergsla pijnboompitten tomaat honing-mosterd saus
Dat smaakt naar nietsquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:20 schreef supersof het volgende:
Ohja goede ik doe kip
Je kan kip toch ook koken?
Warme ananasquote:
Kanquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:20 schreef supersof het volgende:
Ohja goede ik doe kip
Je kan kip toch ook koken?
Ja. Heel mad.quote:
Lekker man, of krab al is dat wel duurquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:23 schreef Tchock het volgende:
Ik doe altijd gerookte kip op wraps, echt super lekker. Garnalen ook.
Nee joh, dan moet ik dat allemaal kopen, kan toch ook gewoon kipblokjes kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan
Maar beter doe je zo:
Kipfilets in de lengte doorsnijden.
- bloem
- cajunkruiden
- ei
- paneermeel/beschuit.
In die volgorde.
Even om en om bakken en daarna in reepjes snijden en in je wraps doen.
![]()
Ik heb volgens mij nog nooit verse krab gegetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man, of krab al is dat wel duur
True, maar op een warme wrap is dat alsnog niet heel lekkerquote:
Kan ook maar met krokant korstje is fucking baas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet ik dat allemaal kopen, kan toch ook gewoon kipblokjes kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |