Naja, liggen er in Afrika ook claims dan hierover? Daar hoor je nooit iemand over in ieder geval, ze komen alleen aankloppen bij de klant.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hullie deden het ook, dus is het allemaal oké.
wacht sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, toen wel he. Als je nu slaven gaat houden/verhandelen, dan ben je fout bezig.
Hoezo gebruiken. Ze hoeven het niet te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:56 schreef deadprez het volgende:
Tegenwoordig gebruikt de Nederlander gewoon oostblokslaven om voor een hongerloontje de tuin aan te leggen.
Ja of niet. Racisme en slavernij heten tegenwoordig gewoon anders. Maar zelfde laken en pak.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:56 schreef deadprez het volgende:
Tegenwoordig gebruikt de Nederlander gewoon oostblokslaven om voor een hongerloontje de tuin aan te leggen.
ja huhuquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naja, liggen er in Afrika ook claims dan hierover? Daar hoor je nooit iemand over in ieder geval, ze komen alleen aankloppen bij de klant.
Ik heb het helemaal niet over die herstelbetalingen, zeg ik net letterlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naja, liggen er in Afrika ook claims dan hierover? Daar hoor je nooit iemand over in ieder geval, ze komen alleen aankloppen bij de klant.
Ja nee, jij kan blijkbaar niet inzien dat er vroeger andere normen en waarden heersten. Je kan een beetje moeilijk acties van toen onder het morele vergrootglas van nu leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het trieste is dat een deel van de bevolking echt zo denkt.
Denk je dat je belangrijk genoeg bent dat ik al je post lees? Grootheidswaanzin zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over die herstelbetalingen, zeg ik net letterlijk.
of niet dan.. die zwartjoekels zijn sowieso van die jankerdsquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:57 schreef Catkiller het volgende:
Als ik voorouders had die ooit slaaf waren zou ik het triest vinden voor die mensen maar volgens mij zou ik het niet erg vinden dat ik niet in die achtergestelde zandbak moest opgroeien.
In de jaren '30 en '40 hield men er ook andere normen en waarden op na, als je toch zo wil beginnen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, jij kan blijkbaar niet inzien dat er vroeger andere normen en waarden heersten. Je kan een beetje moeilijk acties van toen onder het morele vergrootglas van nu leggen.
Ja allemaal maar geld vangen, stuur ze een schep op en laat ze lekker zelf die put graven, werken doen ze toch niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
of niet dan.. die zwartjoekels zijn sowieso van die jankerds
Ja, in de jaren 80 en 90 ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de jaren '30 en '40 hield men er ook andere normen en waarden op na, als je toch zo wil beginnen.
ja of niet, kijk die deadprez ook, uiterkeringje heeft die man maar wel hele dag wat op fok! vertoeven, beetje handen uit de mouwen, ho maarquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja allemaal maar geld vangen, stuur ze een schep op en laat ze lekker zelf die put graven, werken doen ze toch niet.
700 jaar geleden hield men er ook andere normen en waarde op naquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, jij kan blijkbaar niet inzien dat er vroeger andere normen en waarden heersten. Je kan een beetje moeilijk acties van toen onder het morele vergrootglas van nu leggen.
Ja, dan ga je toch ook niet iemands acties van toen veroordelen omdat het nu 'echt niet meer kan'?quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
700 jaar geleden hield men er ook andere normen en waarde op na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |