toren van piza is ook een lastige hobbelquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb al van minstens 20 mensen gelezen dat hun opa van de toren is gekankerd dus dat aantal staat al vast.
ik heb ooit mijn elleboog gekneust, ergste wat mij ooit is overkomenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen is dat dus feitelijk onjuist en daarom is het strafbaar
Net als communisme is ook anarchisme alleen in een zuivere vorm mogelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn meerdere stromingen binnen het anarchisme en libertarisme hè.
Je was voor die tijd ook al een kneusje, haha.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb ooit mijn elleboog gekneust, ergste wat mij ooit is overkomen
dat is een feit, dus niemand mag zeggen dat het reuze meevalt
ik probeer de hyperventilatie te onderdrukken :squote:Op woensdag 18 maart 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trekd joun autistme dat wel?
in Nederland valt het nog wel mee met wat je wel en niet kan doen/zeggenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat de holocaust bagatelliseren verboden is, is wel belachelijk eigenlijk
Jawel want in vergelijking met een moord valt het reuze mee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb ooit mijn elleboog gekneust, ergste wat mij ooit is overkomen
dat is een feit, dus niemand mag zeggen dat het reuze meevalt
nietje hebt individualistisch anarchisme en collectief anarchisme, dus al twee stromenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net als communisme is ook anarchisme alleen in een zuivere vorm mogelijk.
tja duitsland was ook zon beetje de aanleiding voor beide wereldoorlogenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in Nederland valt het nog wel mee met wat je wel en niet kan doen/zeggen
in duitsland kun je al vervolgd worden voor een hitlergroet
hahahaquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je was voor die tijd ook al een kneusje, haha.
Door wegkijkers zoals jou is het ooit zo ver gekomen!!!#!w112!11quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
Zullen we de holocaust even laten voor wat het is anders?
De AIVD is al bezig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
mensen moeten zelf nadenken het is 2014 immersquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
onzinquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel want in vergelijking met een moord valt het reuze mee.
De holocaust is één van de ergste(zo niet het ergste) wat de mensheid ooit is overkomen. Daar staat niet boven om het mee te bagatelliseren.
Hij trollt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets meer uiteenzetting gaarne?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mensen moeten zelf nadenken het is 2014 immers
om te bagatelliseren heb je niet per definitie iets nodig dat groter is danquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets meer uiteenzetting gaarne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |