Dit dus. Jammer dat het niet meer op zaterdag is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk begint het pas echt als psv feyenoord heeft ingemaakt
quote:The modern trend for course design is to pitch races as strongest man contests – witness the alterations to the Ardennes Classics over the years and, more recently, the Tour of Flanders – but Milan-San Remo, that glorious anachronism, remains the quintessential thinking man's race.
Volgens de voorspellingen gaat het daar vooral vannacht en morgenochtend regenen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:20 schreef Columbiafan het volgende:
Hopelijk morgen slecht weer, dan gaat Gerald vol meedoen voor het podium
http://www.milansanremo.c(...)/MISA-2015-crono.pdfquote:Op zondag 22 maart 2015 11:02 schreef Chiappucci het volgende:
Heeft iemand toevallig een uurschema bij de hand? Ik zou graag weten hoe laat ik thuis moet zijn voor de laatste ca. 60 km.
eigenlijk wel jammer dat een veteraan als Tjallingii waarschijnlijk de enige Jumbo Lotto NL renner is die we zien in een kopgroep vandaagquote:Op zondag 22 maart 2015 10:53 schreef Steven184 het volgende:
Barta, Bérard, Bono, Dall’Antonia, Frapporti, Kurek, Molano, Pauwels, Peron, Pirazzi en Tjallingii vormen de ontsnapping van de dag.
Alweer Tjallingiiquote:Op zondag 22 maart 2015 10:53 schreef Steven184 het volgende:
Barta, Bérard, Bono, Dall’Antonia, Frapporti, Kurek, Molano, Pauwels, Peron, Pirazzi en Tjallingii vormen de ontsnapping van de dag.
Op ES is het al begonnen volgens mijquote:
Gevaarlijke klanten inderdaad.....quote:Op zondag 22 maart 2015 12:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Deze kopgroep heeft toch een aantal renners van naam en is bovendien 11 man sterk, die mogen ze echt geen kwartier geven.
Boogerdquote:Op zondag 22 maart 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op ES is het al begonnen volgens mij
En een heleboel interviews met wielrenners...quote:Op zondag 22 maart 2015 14:53 schreef Wombcat het volgende:
Op Sporza gaan ze eindelijk live nu, na nog wat gelul over voetbal.
Finish rond 5 uur.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:54 schreef theodoor9 het volgende:
Hoe gaan ze nu ten opzichte van het tijdschema?
Dat zei hij in 2009 al tegen Lancequote:Op zondag 22 maart 2015 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Mart die even per se moet laten weten dat hij niks van Twitter wil hebben
Tja, duurt nog wel een uur voordat het echt interessant wordt.quote:
Als hij daarna nou wat had laten zien..quote:Op zondag 22 maart 2015 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat verhaal raakt Pauwels nooit meer kwijt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zal wel door Feyenoord-PSV komen. Geen spoilers aub!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan het nog jaquote:Op zondag 22 maart 2015 15:22 schreef Mani89 het volgende:
Heerlijk, Mart is er. Ik ga anderhalf uur lang gebiologeerd luisteren.
Interessant is een groot woord.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, duurt nog wel een uur voordat het echt interessant wordt.
Dat was inderdaad het hoogtepunt van z'n carrière.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:22 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als hij daarna nou wat had laten zien..
Een Thomas Dekkertje.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Boasson-Hagen leek een paar jaar geleden het grote talent voor de klassiekers te worden maar dat is niet helemaal uitgekomen..
Zou hij straf hebben gekregen van vorige week of ruilen ze om? Want vorig jaar had Joris Milaan San Remo en Gent Wevelgem en Mart RVV en P-R.quote:
Inderdaad, bij Sky is het er niet helemaal uitgekomen, leek echt een supertalentquote:Op zondag 22 maart 2015 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Boasson-Hagen leek een paar jaar geleden het grote talent voor de klassiekers te worden maar dat is niet helemaal uitgekomen..
Wat maakt het uit, wees blij dat Herbert er niet isquote:Op zondag 22 maart 2015 15:37 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Zou hij straf hebben gekregen van vorige week of ruilen ze om? Want vorig jaar had Joris Milaan San Remo en Gent Wevelgem en Mart RVV en P-R.
Herbertquote:Op zondag 22 maart 2015 15:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, wees blij dat Herbert er niet is
NOS durft volgens mij niet echt een keuze te maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:37 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Zou hij straf hebben gekregen van vorige week of ruilen ze om? Want vorig jaar had Joris Milaan San Remo en Gent Wevelgem en Mart RVV en P-R.
Het is een Italiaanse koers.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Die gare beelden steeds, zijn dat "on-board" camera's?
Lijken inderdaad van die goedkope actiecamera's ofzoquote:Op zondag 22 maart 2015 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Die gare beelden steeds, zijn dat "on-board" camera's?
twitter:kvvliet twitterde op zondag 22-03-2015 om 15:22:10@martsmeets idd de Antillen kijkt ook mee, groeten aan de Sol. http://t.co/3onJfk5pfX reageer retweet
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee.
Het voetbal is niet interessant meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Toch maar weer even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tenzij 10 jaar later het plasje opnieuw onderzocht wordt en je alsnog hangt.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
"Je drinkt een glas, je doet een plas en alles blijft zoals het was." (Smeets, 2015)
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee.
Het voetbal is niet interessant meer.
is niet verboden geloof ikquote:Op zondag 22 maart 2015 16:10 schreef baggerbaas het volgende:
Die van Sky gingen ook wel onverantwoord hard.
denk niet dat die Sky renner vrijwillig het asfalt opzoektquote:Op zondag 22 maart 2015 16:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ergens wel onsportief, een teamgenoot veroorzaakt een valpartij en ze rijden door
Doet me denken aan hoe Degenkolb won in de Giro van 2013.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ergens wel onsportief, een teamgenoot veroorzaakt een valpartij en ze rijden door
Marginal gainsquote:Op zondag 22 maart 2015 16:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk niet dat die Sky renner vrijwillig het asfalt opzoekt
DeMart is dan ook een vakmanquote:Op zondag 22 maart 2015 16:13 schreef Steven184 het volgende:
Boeckmans wordt eerder herkend door Mart dan door de Belg
of 40 secondenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Joris is meer van de korte 5 minuten samenvattingen.
Heb jij ooit een samenvatting van 5 min gezien van welke wielerkoers dan ook bij de NOS?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Joris is meer van de korte 5 minuten samenvattingen.
Van de gehele tour wellichtquote:Op zondag 22 maart 2015 16:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een samenvatting van 5 min gezien van welke wielerkoers dan ook bij de NOS?
Die gevallen is? Die vooraan rijdt? De belgische Lotto? De Nederlandse Lotto?quote:
Tourjournaal altijd wel meer dan datquote:Op zondag 22 maart 2015 16:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een samenvatting van 5 min gezien van welke wielerkoers dan ook bij de NOS?
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
in de avondetappe met legendarisch live commentaar van DeMartquote:Op zondag 22 maart 2015 16:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat duurt bij lange na geen 5 minuten.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in de avondetappe met legendarisch live commentaar van DeMart
zou wel moeten eigenlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 16:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat duurt bij lange na geen 5 minuten.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:23 schreef Steven184 het volgende:
Ik ben trouwens wel fan van de Trek combinatie van kleding en fiets dit jaar.
Lol. Ik vroeg het me ook af daarom typte ik maar gewoon Stybar.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]![]()
(Geen idee waarom ik mij dat opeens afvroeg)
In de laatste die Freire won reed deze man wel een briljante MSR.quote:
Arredondo gaat met zijn tong over het asfalt.quote:
Wij hadden hier toch geen ambities.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arredondo gaat met zijn tong over het asfalt.
naar wie anders?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister overigens naar De Mart en Martijn Ducrot.
Dat hij wedstrijden op dit niveau wint verwacht ik niet van hem. Wel wedstrijden van een niveau lager dan dit.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het zal best wel een leuke renner maar hij wint te weinig koersen naar mijn mening
Peloton compleetquote:Op zondag 22 maart 2015 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is de stand van zaken momenteel ? Geen koplopers zie ik ?
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeroen van Belleghem natuurlijk.
Stybar stak de koers in brand.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef Cavaliers het volgende:
Is het zo'n slopende koers geweest dat Kristoff en Lobato er al af moeten?
Hard over de Capi icm regen.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef Cavaliers het volgende:
Is het zo'n slopende koers geweest dat Kristoff en Lobato er al af moeten?
Olvarit doet wonderenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
die Greg van Avermaet gaat ook een beetje teveel in zijn eigen geloven
Ik word een beetje moe van dat soort renners, uiteindelijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
die Greg van Avermaet gaat ook een beetje teveel in zijn eigen geloven
Waarom?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat soort renners, uiteindelijk.
die renners met hun gebaartjes en uitstraling van kijk mij eens een goede renner.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat soort renners, uiteindelijk.
dat nieuws over Foeke Booy was aardig schokkend dat wou ik liever vanavond pas horen bij Sjek en zijn gastenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er staan geen uitslagen in die balk onder in beeld
Kon beter. Lokale_Notabele doet dat toch een stuk leuker.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een hele scherpe imitatie al zeg ik het zelf.
die denkt ook dat hij Mr Bigstar isquote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kon beter. Lokale_Notabele doet dat toch een stuk leuker.
Die schrijft verhalen van vier regels maar dat is niet realistisch want Kieft is altijd na twee woorden kwijt wat hij wilde zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kon beter. Lokale_Notabele doet dat toch een stuk leuker.
Hopelijk zegt Mart ook: ultimo chilometro!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:32 schreef Evertjan het volgende:
de laatste 20 km zijn we ingegaan geen bevoorrading meer mogelijk
Ik heb ook zo'n vriend die mij altijd het voetbalplezier ontneemt omdat hij geen uitslagen wilt horen en heel de boel gek maakt om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat nieuws over Foeke Booy was aardig schokkend dat wou ik liever vanavond pas horen bij Sjek en zijn gasten
Vast kut.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Team Lotto Jumbo NL?
Zijn allemaal al afgestapt.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
gelijk in beeld.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
"En wat heeft Pozzato nu weer bereikt?"quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef Cavaliers het volgende:
Karl Vannieuwkerke die ging schelden op Pozzato nadat hij het wiel van Gilbert koos. Genot.
Jan Boven zijn tactiek komt nog niet echt goed uitquote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
En toen won Goss ofzo, heerlijk was dat. EN WAT HEEFT POZATTO NU? VERDOEME!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef Cavaliers het volgende:
Karl Vannieuwkerke die ging schelden op Pozzato nadat hij het wiel van Gilbert koos. Genot.
ik verwacht ook een Cancellara momentjetwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 22-03-2015 om 16:31:15Er rijden een hoop sprinters rond met het melkzuur in de kleine tenen. Kansen voor de aanvallers. #MSR reageer retweet
Is die berg er nu eindelijk al?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:36 schreef Evertjan het volgende:
ik verwacht ook een Cancellara momentjetwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 22-03-2015 om 16:31:15Er rijden een hoop sprinters rond met het melkzuur in de kleine tenen. Kansen voor de aanvallers. #MSR reageer retweet
Benieuwd wat hij op de poggio kan.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:41 schreef Max23 het volgende:
De vraag is natuurlijk of Felline er nog bij zit
Was hij vorig seizoen eigenlijk al.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:43 schreef Pedroso het volgende:
Wellens gaat de nieuwe Boonen worden voor Wuyts en co.
Kwam een paar km geleden nog achter aansluitenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:44 schreef Pedroso het volgende:
Van Kwiatkowski verwacht ik ook nog wel wat, zit ie er nog wel bij ?
Goh.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:45 schreef Evertjan het volgende:
weinig geel van Team Lotto Jumbo NL voorin
Je hebt gelijk maar gaat er nu wel bijna af.quote:
In deze koers wachten ze niet op het geelquote:Op zondag 22 maart 2015 16:45 schreef Evertjan het volgende:
weinig geel van Team Lotto Jumbo NL voorin
Zou het ook prima vinden.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Thomas Geraint mag dan ook wel winnen, stelletje laffe honden!
Dit!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Thomas Geraint mag dan ook wel winnen, stelletje laffe honden!
Nee, zijn ze vergetenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:48 schreef Steven184 het volgende:
Ze weten dat er nog iemand vooruit rijdt toch?
bombriefje?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht dat er morgen een briefje op de deurmat van Nibali ploft.
Iets teveel afgenomen de laatste maanden, zal wel weer vliegen in de Tour.quote:
is toch de enigste wedstrijd waar hij top hoeft te wezenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iets teveel afgenomen de laatste maanden, zal wel weer vliegen in de Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |