abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150869292
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:31 schreef yats het volgende:

[..]

Echt gozer, je maakt het jezelf zo (onnodig) lastig. Je zegt dat t met mannen niet werkt (waarom niet?) maar alleen wil en doe je niets. Ja, dat word het lastig. Ook al maken we kinderen al jaren wijs dat baby's door de ooievaar gebracht worden, dat geldt niet voor die ene leuke vrouw waar er een wederzijdse klik mee is. Daar zul je ZELF iets voor moeten doen. En dat is niet niets doen of via social media dingen opzoeken over vrouwen die je 'treft'. Ik heb je al eerder aangeboden best een keer jouw stad in te willen gaan met je (daar woon ik binnenkort zelf ook) en je aan wat mensen voor kan stellen, maar zolang jij ZELF niets doet heeft dat 0,0 effect en veranderd er niets aan jouw situatie.
Mocht ik aan het eind van de maand nog geen date hebben (gepland), dan gaan we samen de stad in!
pi_150869646
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik hoef toch niet per sé met random meisjes te gaan zoenen? Soms komt het vrij dichtbij, maar dan denk ik ook weer dat het niet eerlijk is voor haar omdat ik geen enkele affectie voor haar voel (wat ook zo is). Als ik door zou zetten zou ik er echt niet van kunnen genieten...
Waarom zou je dat niet doen? Af en toe heb je toch gewoon zin om te zoenen of meer? En als ze er goed uitziet, waarom niet?
En bovendien, straks zie je een leuke dame en wil je er mee zoenen, dan wordt het niks omdat je nooit zoent.
Zo bijzonder is het ook allemaal niet hoor.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:33:34 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150869705
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef the85mc het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet doen? Af en toe heb je toch gewoon zin om te zoenen of meer? En als ze er goed uitziet, waarom niet?
En bovendien, straks zie je een leuke dame en wil je er mee zoenen, dan wordt het niks omdat je nooit zoent.
Zoenen :') :r
Oh.
pi_150870019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zoenen :') :r
Het is een goede opwarmer ;)
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:44:27 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150870160
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het is een goede opwarmer ;)
Daar weet ik niks van
Oh.
pi_150885076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mocht ik aan het eind van de maand nog geen date hebben (gepland), dan gaan we samen de stad in!
Anders ga je toch gewoon op een andere dag (als je een date gepland hebt dus)? :P Het een sluit het ander niet uit. :) Pak die kans gewoon aan, joh. ^O^
pi_150890103
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik geloof er ook geen zak van dat Deezertje zelf zoiets heeft van "nee, ik ga niet met haar zoenen". Waarschijnlijk loopt de chick in kwestie gewoon weg en dan is het smoesje gewoon een leuke manier om het verlies te verwerken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:22:23 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_150891656
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Stel je voor dat je twee avonden in de maand van huis bent ipv één... :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_150893004
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Stel je voor dat je twee avonden in de maand van huis bent ipv één... :')
Nou ik ben juist bijna altijd van huis omdat de vrouwen zelf niet aanbellen hé... dus dat is het probleem niet, ook niet dat ik er geen tegenkom of niet weet hoe ik met ze om moet gaan sociaal, echter wel op relatiegebied.
pi_150894058
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ik ben juist bijna altijd van huis omdat de vrouwen zelf niet aanbellen hé... dus dat is het probleem niet, ook niet dat ik er geen tegenkom of niet weet hoe ik met ze om moet gaan sociaal, echter wel op relatiegebied.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_150899098
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je geeft zelf aan dat je er niet mee om kunt gaan: "als ze een relatie hebben kan ik er al niks meer mee"... dat is echt geen gezonde sociale instelling hoor. Zeker niet als je, zoals jij aangeeft, graag meer vriendschappen wil opbouwen. Maar goed, volgens mij zijn het allemaal een beetje loze kreten en dus ook loos advies. En is het "als ik geen date heb" vooral voor jezelf een opstapje naar een uitweg / excuus. Misschien omdat je echt een sociale angsthaas bent die het leven liever op een afstandje gade slaat, misschien omdat je een internettroll bent. In het eerste geval vind ik het wel echt jammer voor jezelf, denk namelijk dat je er echt baat bij zou kunnen hebben en zo'n aanbod krijg jij geloof ik niet iedere dag (gezien je klachten over je kleine sociale kring). Dat is nou net de ideale kans iets nieuws op te bouwen qua sociaal leven. Als je dat soort kansen niet aanpakt snap ik wel waarom er nooit iets veranderd.
pi_150921761
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:52 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Je geeft zelf aan dat je er niet mee om kunt gaan: "als ze een relatie hebben kan ik er al niks meer mee"... dat is echt geen gezonde sociale instelling hoor. Zeker niet als je, zoals jij aangeeft, graag meer vriendschappen wil opbouwen. Maar goed, volgens mij zijn het allemaal een beetje loze kreten en dus ook loos advies. En is het "als ik geen date heb" vooral voor jezelf een opstapje naar een uitweg / excuus. Misschien omdat je echt een sociale angsthaas bent die het leven liever op een afstandje gade slaat, misschien omdat je een internettroll bent. In het eerste geval vind ik het wel echt jammer voor jezelf, denk namelijk dat je er echt baat bij zou kunnen hebben en zo'n aanbod krijg jij geloof ik niet iedere dag (gezien je klachten over je kleine sociale kring). Dat is nou net de ideale kans iets nieuws op te bouwen qua sociaal leven. Als je dat soort kansen niet aanpakt snap ik wel waarom er nooit iets veranderd.
Misschien moet ik maar eens vrijwilligerswerk gaan doen, Maak ik mezelf nuttig en als het beetje meezit ontmoet ik leeftijdsgenoten waar het misschien wel mee klikt :) Ik werk wel, maar dat is eigenlijk ook best zelfstandig dus heb niet echt te maken met collega's omdat ieder met zijn eigen ding bezig is tijdens werktijd.

Deze frustratie die ik al weken post hier komt meer op neer dat ik bijna een kwart eeuw op deze planeet rondloop en eigenlijk nog nooit echt een relatie heb gehad en dus een heel stuk aan 'ervaring' of 'fun' heb gemist als ik om me heen allemaal 18-jarige van persoon naar persoon zie hobbelen. Op de een of andere manier denk ik dat ik nu nog alleen maar 'serieuze' mensen kan ontmoeten zonder al dat fun gebeuren al is dat bullshit want meestal vallen jonge meiden toch wel op oudere jongens en is er geen garantie dat die relatie die ik straks misschien heb überhaupt stabiel is of wordt.
pi_150922237
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Misschien moet ik maar eens vrijwilligerswerk gaan doen, Maak ik mezelf nuttig en als het beetje meezit ontmoet ik leeftijdsgenoten waar het misschien wel mee klikt :) Ik werk wel, maar dat is eigenlijk ook best zelfstandig dus heb niet echt te maken met collega's omdat ieder met zijn eigen ding bezig is tijdens werktijd.

Deze frustratie die ik al weken post hier komt meer op neer dat ik bijna een kwart eeuw op deze planeet rondloop en eigenlijk nog nooit echt een relatie heb gehad en dus een heel stuk aan 'ervaring' of 'fun' heb gemist als ik om me heen allemaal 18-jarige van persoon naar persoon zie hobbelen. Op de een of andere manier denk ik dat ik nu nog alleen maar 'serieuze' mensen kan ontmoeten zonder al dat fun gebeuren al is dat bullshit want meestal vallen jonge meiden toch wel op oudere jongens en is er geen garantie dat die relatie die ik straks misschien heb überhaupt stabiel is of wordt.
Volgens mij ben je A: al minimaal een jaar zo bezig ipv ''weken'' en B: post je hier over twee jaar nog dezelfde treurverhalen. Waarom doe je uberhaupt nooit eens wat met de tips die mensen je geven? Je lijkt overal wel een excuus voor te hebben om iets vooral niet te hoeven doen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 22 maart 2015 @ 20:23:46 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150923821
Benzin heeft een nieuwe nick name zo te zien :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 22 maart 2015 @ 21:45:34 #140
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_150929544
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef ook_gek het volgende:
Benzin heeft een nieuwe nick name zo te zien :D
Nou ja, ik kan me van Benzin herinneren dat hij het heeft weten te presteren iemand aan de haak te slaan.
Dat moet ik van....... nog zien.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 22 maart 2015 @ 23:13:51 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150934438
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:45 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan me van Benzin herinneren dat hij het heeft weten te presteren iemand aan de haak te slaan.
Dat moet ik van....... nog zien.
Niet alles wat of internet staat is waar :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 22 maart 2015 @ 23:15:02 #142
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_150934478
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet alles wat of internet staat is waar :D
Benzin was maar wat blij dat hij ein-de-lijk aan de vrouw was na al die tijd. Dat was geen bull!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_150938334
Er is hier weinig veranderd geloof ik, paar nieuwe posters. Benzin is inderdaad al ruim een jaar gelukkig met zijn vriendinnetje, leuk stel. Dat is zeker waar ook_gek :)
pi_150947931
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Volgens mij ben je A: al minimaal een jaar zo bezig ipv ''weken'' en B: post je hier over twee jaar nog dezelfde treurverhalen. Waarom doe je uberhaupt nooit eens wat met de tips die mensen je geven? Je lijkt overal wel een excuus voor te hebben om iets vooral niet te hoeven doen.
Doe zeker wel wat met de tips. Begin zelf vaker gesprekken nu. maar ook dat is helaas niet altijd een succes. Ben vandaag een dagdeel eerder gegaan naar de sportschool zodat ik iig niet dezelfde mensen tegenkom als altijd want dat begon akward te worden. Deels gewerkt, want was ergggg rustig, veel nieuwe mensen op een paar bekenden na. Heb uiteindelijk toch zelf maar weer iemand aangesproken waarvan ik dacht dat ze een praatje wel zou kunnen waarderen... heel simpel gehouden over het mooie weer van gisteren en vandaag. Merkte eigenlijk al bij het stellen van de vraag dat ze met een rare blik naar me keek van 'uhh.. waarom stel je dit?'' en na 3 moeizame vragen/antwoorden heeft ze me op een heel subtiele manier gezegd dat ze klaar was met de oefening en naar een ander apparaat ging. Oftewel: niet geïnteresseerd. Heb de sportschool al afgeschreven dat mensen uit zichzelf een praatje maken met mij, maar kan nu naar paar keer concluderen dat zélf een gesprek starten dus ook best zinloos is.

Daarna in plaats van meteen naar huis zoals altijd nu in de stad een broodje gegeten in een lunchzaakje. Had het eigenlijk wel kunnen bedenken maar iederéén zat dus samen met iemand te eten.. maar goed, geen probleem mee verder. Toen ik bijna mijn lunch op had kwam er een meisje alleen binnen. Helaas zat ze iets te ver weg en met de rug naar me toe, maar anders ook best akward om naar toe te gaan, want misschien ging ze wel ff snel een broodje eten, Mensen in een relatie zijn namelijk lang niet altijd samen dus moet de 'andere' toch ook ergens eten hé.

Daarna met de bus naar huis waar ik bij de halte een dame tegenkwam die ik vaker heb gezien. Maar los van het oogcontact van 'hé jij ook weer hier' is het verder niet gekomen want ze graaide meteen d'r oortjes uit de tas toen ze in de bus zat.

Niet de meest ideale plekken misschien om mensen te ontmoeten, maar ik probeer het dus wel!! Bovendien: alles behalve een café of club valt blijkbaar af om mensen te ontmoeten als je alleen bent want bijna alles doe je samen (zoals uit eten, uitgaan). Op misschien de supermarkt en de sportschool na maar dat blijken dus juist bewust individuele plekken.

Zit er verder serieus over te denken om op een sport te gaan zoals badminton of handbal voor meer sociale contacten. Alleen handbal zie ik toch altijd een beetje als 'gay' sport :P (maar het schijnt wel dat je daar leuke dames tegenkomt).
pi_150949296
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zit er verder serieus over te denken om op een sport te gaan zoals badminton of handbal voor meer sociale contacten. Alleen handbal zie ik toch altijd een beetje als 'gay' sport :P (maar het schijnt wel dat je daar leuke dames tegenkomt).
Waarom ga je nou niet gewoon met yats&co de stad in dan, voor die sociale contacten? Dat snap ik nog steeds niet.

Als een meisje met een rare blik naar je kijkt als jij een gesprek opent dan krijg ik daar het gevoel bij dat je sociale vaardigheden niet top ontwikkelt zijn, dus dat je het gesprek niet op 'natuurlijke' wijze weet te openen waardoor het erg geforceerd overkomt en je intentie er (te) dik bovenop ligt. Klopt dat of kan dit kloppen?
pi_150949650
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:00 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Waarom ga je nou niet gewoon met yats&co de stad in dan, voor die sociale contacten? Dat snap ik nog steeds niet.

Als een meisje met een rare blik naar je kijkt als jij een gesprek opent dan krijg ik daar het gevoel bij dat je sociale vaardigheden niet top ontwikkelt zijn, dus dat je het gesprek niet op 'natuurlijke' wijze weet te openen waardoor het erg geforceerd overkomt en je intentie er (te) dik bovenop ligt. Klopt dat of kan dit kloppen?
Met yats enzo sla ik dus ook niet af. Geforceerd weet ik niet. Probeer vooraf altijd wel oogcontact te maken zodat je elkaar iig paar keer hebt 'gezien' voordat ik een gesprek begin want anders komt het idd ineens out of the blue. Maar goed oogcontact valt ook niet alles af te lezen, heb best vaak oogcontact hoor maar dat komt omdat ik altijd wel om me heen kijk en de ander blijkbaar terugkijkt. Doe het ook wel eens op andere momenten als bijvoorbeeld dat ik net klaar ben met een oefening en wat water drink, dat is vaak ook een momentje dat de ander naar je kijkt dus is het ook al wat normaler om wat te zeggen.
pi_150950007
Deezertje, met jouw overanalyse denk ik niet dat jij nu echt overkomt als een relaxte, toffe gozer waar je wel een keer een beschuitje mee zou willen eten. Ik denk eerder dat je overkomt als iemand die geforceerd een praatje aan probeert te knopen en waarbij bij vrouwen alle alarmbellen af zullen gaan. Als je een onervaren vent van midden twintig bent, dan kom je ook over als een onervaren vent van midden twintig. Voor veel vrouwen niet echt uitnodigend. En met alle respect, als je zo oud bent en nog zo groen als gras, dan moet je het waarschijnlijk ook niet van je uiterlijk hebben. In tegenstelling tot wat oma en mama je wijs proberen te maken, vrouwen vallen alleen in katzwijm bij écht aantrekkelijke mannen. De rest zal flink wat stappen harder moeten lopen. No worries, dat geldt dus voor zeker de helft van de mannen, maar dan moet je wel met iets meer komen dan de ballen om een praatje aan te knopen.

Ga gewoon mee de kroeg in. Dat is een plek waar vrouwen verwachten dat je ze aanspreekt. In de sportschool en in de supermarkt zit de meerderheid er niet op te wachten. En om eerlijk te zijn, ik denk niet dat jij in staat bent om in te schatten of ze op jouw aandacht zitten te wachten.

Succesvol een praatje aanknopen heeft met zoveel factoren te maken. Kleed je je een beetje leuk? Heb je iets te vertellen? Heb je een beetje zelfvertrouwen opgebouwd? Kom je over alsof je vaker mensen aanspreekt? Heb je een kop die ze wel aanstaat?

Allemaal zaken die je het beste gewoon in de kroeg kunt testen. Doe daar wat ervaring op voordat je gaat proberen om je slag te slaan bij de eerst de beste vrouw in de sportschool. Dat is echt wel versieren in hard mode en mijns inziens helemaal niet nodig om contact te leggen. Ervaring doe je op bij het uitgaan. Daar leg je wat contacten, wat weer kan leiden tot kennis maken met vrienden van die vrienden, en je uiteindelijke vriendin loop je toch gewoon tegen het lijf op een saaie verjaardag, vrijwilligerswerk of je baan. Maar dan ben je al die zenuwen en dat forceren al kwijtgeraakt in de kroeg.
pi_150950545
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
Deezertje, met jouw overanalyse denk ik niet dat jij nu echt overkomt als een relaxte, toffe gozer waar je wel een keer een beschuitje mee zou willen eten. Ik denk eerder dat je overkomt als iemand die geforceerd een praatje aan probeert te knopen en waarbij bij vrouwen alle alarmbellen af zullen gaan. Als je een onervaren vent van midden twintig bent, dan kom je ook over als een onervaren vent van midden twintig. Voor veel vrouwen niet echt uitnodigend. En met alle respect, als je zo oud bent en nog zo groen als gras, dan moet je het waarschijnlijk ook niet van je uiterlijk hebben. In tegenstelling tot wat oma en mama je wijs proberen te maken, vrouwen vallen alleen in katzwijm bij écht aantrekkelijke mannen. De rest zal flink wat stappen harder moeten lopen. No worries, dat geldt dus voor zeker de helft van de mannen, maar dan moet je wel met iets meer komen dan de ballen om een praatje aan te knopen.

Ga gewoon mee de kroeg in. Dat is een plek waar vrouwen verwachten dat je ze aanspreekt. In de sportschool en in de supermarkt zit de meerderheid er niet op te wachten. En om eerlijk te zijn, ik denk niet dat jij in staat bent om in te schatten of ze op jouw aandacht zitten te wachten.

Succesvol een praatje aanknopen heeft met zoveel factoren te maken. Kleed je je een beetje leuk? Heb je iets te vertellen? Heb je een beetje zelfvertrouwen opgebouwd? Kom je over alsof je vaker mensen aanspreekt? Heb je een kop die ze wel aanstaat?

Allemaal zaken die je het beste gewoon in de kroeg kunt testen. Doe daar wat ervaring op voordat je gaat proberen om je slag te slaan bij de eerst de beste vrouw in de sportschool. Dat is echt wel versieren in hard mode en mijns inziens helemaal niet nodig om contact te leggen. Ervaring doe je op bij het uitgaan. Daar leg je wat contacten, wat weer kan leiden tot kennis maken met vrienden van die vrienden, en je uiteindelijke vriendin loop je toch gewoon tegen het lijf op een saaie verjaardag, vrijwilligerswerk of je baan. Maar dan ben je al die zenuwen en dat forceren al kwijtgeraakt in de kroeg.
Ik weet dat ik niet de knapste ben, maar ook zeker niet de lelijkste want ik kom genoeg mannen tegen die écht een stuk onaantrekkelijker zijn maar die toch met een meid langs zich lopen, dus ik weet dat uiterlijk niet álles bepaald of afkapt. Zag van de week een kerel die zijn kop aan beide kanten had kaalgeschoren waar dus alleen een soort hanenkam van over bleef en de 'lege' plekken zag je volop puisten zitten. Bepaald niet modieus of aantrekkelijk maar wat kan hem het bommen? Hij had wel een lekker wijf bij zich :P Die is dus lekker zelfverzekerd.

Kleed me leuk, kijk niet weg, weet altijd wel wat te verzinnen om over te praten etc. dus dat is het probleem niet. Soms gaat een praatje ook wel goed, maar was het achteraf gewoon een leuk praatje zonder bijbedoelingen of dat je elkaar daarna vaker ziet.

Maar goed, daten/flirten blijft ook lastig want aan de ene kant moet je jezelf blijven en aan de andere kant toch jezelf zien te verkopen op een leuke manier. Zelfde als een sollicitatiegesprek, laat je je van je beste kant zien. Heb je eenmaal die baan of leuke meid, dan komt na verloop van tijd toch altijd je echte persoonlijkheid of nare trekjes naar boven en durf je meer omdat je weet dat je het nu hebt wat je wou hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Deezertje op 23-03-2015 15:48:16 ]
pi_150992829
Volgens mij moet ik er echt een maandje tussenuit... Merkte vandaag hoe weinig oogcontact ik eigenlijk terugkrijg, hoe weinig mensen écht kijken, behalve dan in het OV of sportschool maar ja daar ontkom je er bijna niet aan te kijken als iemand je aankijkt. En het is echt niet dat ik iedereen vijf minuten aanstaar hoor, maar soms gewoon subtiel ff een blik naar die kant of als ik een wat drink ff om me heen kijken.

Op school loop ik een beetje in de knel omdat ik bijna met me studie klaar ben, maar er niet vol voor kan gaan die laatste paar weken omdat ik merk dat ik ga reflecteren op wat ik in mijn studententijd nou heb bereikt... Studie ging goed, maar sociaal is laatste twee jaar echt stilgevallen. Hoef echt geen huisje, boompje, beestje de komende paar jaar maar een relatie is wel welkom :)
pi_150993376
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik weet dat ik niet de knapste ben, maar ook zeker niet de lelijkste want ik kom genoeg mannen tegen die écht een stuk onaantrekkelijker zijn maar die toch met een meid langs zich lopen, dus ik weet dat uiterlijk niet álles bepaald of afkapt. Zag van de week een kerel die zijn kop aan beide kanten had kaalgeschoren waar dus alleen een soort hanenkam van over bleef en de 'lege' plekken zag je volop puisten zitten. Bepaald niet modieus of aantrekkelijk maar wat kan hem het bommen? Hij had wel een lekker wijf bij zich :P Die is dus lekker zelfverzekerd.

Kleed me leuk, kijk niet weg, weet altijd wel wat te verzinnen om over te praten etc. dus dat is het probleem niet. Soms gaat een praatje ook wel goed, maar was het achteraf gewoon een leuk praatje zonder bijbedoelingen of dat je elkaar daarna vaker ziet.

Maar goed, daten/flirten blijft ook lastig want aan de ene kant moet je jezelf blijven en aan de andere kant toch jezelf zien te verkopen op een leuke manier. Zelfde als een sollicitatiegesprek, laat je je van je beste kant zien. Heb je eenmaal die baan of leuke meid, dan komt na verloop van tijd toch altijd je echte persoonlijkheid of nare trekjes naar boven en durf je meer omdat je weet dat je het nu hebt wat je wou hebben.
no shit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')