Mex heeft ook het postuur van een Amerikaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Google maps is gebaseerd op Amerikanen, die zijn niet de dunste meestal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Heeft of had?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
torres heeft atletico nooit moeten verlaten
Hij had bij arsenal moeten blijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
torres heeft atletico nooit moeten verlaten
Volgend jaar bij Veronica ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:19 schreef DonRaja het volgende:
Wat de neuk, mijn stream gaat naar commercials...
Zeg dat dan ipv 'ik zit in Brussel', dit was zeer verwarrende en bovendien onvolledige informatie.quote:
Dat was al bekend. Gewoon een keer opletten als ik iets zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dat dan ipv 'ik zit in Brussel', dit was zeer verwarrende en bovendien onvolledige informatie.
Zal het meenemenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef GGMM het volgende:
Graag even wachten met posten totdat ze de pingel op de NOS ook genomen hebben..
Zenden ze het uit dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef GGMM het volgende:
Graag even wachten met posten totdat ze de pingel op de NOS ook genomen hebben..
Nu hoop ik extra op Leverkusen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Niet Leverkussen please. Monaco is al wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |