quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:10 schreef Etsu het volgende:
Blond/bruin haar.
Mooie borstpartij. (niet oversized)
Mooie ogen.
Niet dik.
Mooi dat zo'n 4,5/10 Hollandse koe met zo'n lijst komtquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Myrr het volgende:
Maar in het echt toch;
Getint (blank bij uitzondering, maar het komt soms voor)
Mooi gebit (een scheve tand is al genoeg voor een no-go)
Grote handen
Volle lippen
Langer dan 1.80
Mooi gezicht
Egale huid
Atletische bouw (en dan hoef je niet eens perse naar de sportschool, sommigen hebben dat van zichzelf)
Dit alles moet ook een uitstraling hebben. Zonder uitstraling mag je nog zo lekker zijn, ik hoef je niet.
Slank halfbloedje hier.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi dat zo'n 4,5/10 Hollandse koe met zo'n lijst komt
Lijkt wel zo'n contactadvertentie uit de krant.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Slank halfbloedje hier.
Geen idee wie jij je voor je haalt. Kusje erop.
DM me.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n contactadvertentie uit de krant.
Oedipuscomplex.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Soms voel ik me ook seksueel aangetrokken door iemand en kan ik echt niet zeggen waar dat in zit.
Hier op het werk loopt ook een meid. Ze is te zwaar, is gewoon echt niet knap, kleed zich matig maar toch word ik opgewonden van haar. Waarom? Echt geen idee.
Eeuh nee. Ik voel me niet seksueel aangetrokken tot mijn moeder.quote:
Wat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Prttg gstrde 45 jr opzk nr mnnelijk jgr om smn wld te schtn.
Hb l n bks mtj.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Prttg gstrde 45 jr opzk nr mnnelijk jgr om smn wld te schtn.
Doe maar dat halfbloedje dan maarquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wild schijten. jwt.
Bedoelde eigenlijk schieten.
Ha zeg, alle écht nl vrouwen zijn zeker wel n 4,5 koe?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Slank halfbloedje hier.
Geen idee wie jij je voor je haalt. Kusje erop.
Honger maakt rauwe bonen zoet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Soms voel ik me ook seksueel aangetrokken door iemand en kan ik echt niet zeggen waar dat in zit.
Hier op het werk loopt ook een meid. Ze is te zwaar, is gewoon echt niet knap, kleed zich matig maar toch word ik opgewonden van haar. Waarom? Echt geen idee.
Nee dat is het niet. Ten eerste heb ik een relatie waar ik aan mijn trekken kom. Ten tweede lopen hier dames die ik in alle opzichten knapper vind maar toch zou ik liever een keer seks hebben met die mindere.quote:
Antwoord E: al het bovenstaande.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:10 schreef Deezertje het volgende:
Wat bepaalt met wie je de lakens deelt? Kortom: wat is voor jou seksuele aantrekkingskracht? Alleen een leuk koppie? Goed lijf? Ga je juist voor het karakter? Of vind je met een slok alcohol op alles qua uiterlijk wel best?
Neuh, zitten hier best wel vrouwen die ik nog harder zou eten dan een entrecote.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ha zeg, alle écht nl vrouwen zijn zeker wel n 4,5 koe?
Als een meisje me met verliefde ogen aan kijkt moet ze wel heel lelijk zijn wil ik er niet als een blok voor vallen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:10 schreef Deezertje het volgende:
Wat bepaalt met wie je de lakens deelt? Kortom: wat is voor jou seksuele aantrekkingskracht? Alleen een leuk koppie? Goed lijf? Ga je juist voor het karakter? Of vind je met een slok alcohol op alles qua uiterlijk wel best?
dat is toch niet zo gek? Alsof t om looks moet draaien. ..je voelt je gewoon aangetrokken tot haar persoonlijkheidquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Ten eerste heb ik een relatie waar ik aan mijn trekken kom. Ten tweede lopen hier dames die ik in alle opzichten knapper vind maar toch zou ik liever een keer seks hebben met die mindere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |