echtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
je kan echt freaky fotos vinden op het www
Ben je nou nog niet onderweg?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hmmm, misschien moet ik toch ook maar eens internet kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:09 schreef Copycat het volgende:
Acht uur 's avonds en BDS durft al niet meer de straat op. FOK!stokonwaardig
Die engerds zijn banger voor jou dan jij voor hen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
moed indrinken want ik durf niet eigenlijk
Ik ga een keer iets opzoeken over dit internet waar BDS over spreekt. Klinkt best handig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien moet ik toch ook maar eens internet kopen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die engerds zijn banger voor jou dan jij voor hen.
Een beetje. Ik houd me inquote:
Gewoon bivakmuts op! alleen deze 5 mensen in de sc kijken maar meequote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
moed indrinken want ik durf niet eigenlijk
Denk het niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik neem een ipad mee zou ik daar verbinding hebben ?
Dat heb jij al lang gechecked! Wij zagen je vanmiddag wel op het muurtje zitten hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik neem een ipad mee zou ik daar verbinding hebben ?
braafquote:
Mijn lijstje is niet meer goed! er staat wéér iemand tussen de 'anonieme fokkers' ken je het ff fixenquote:
zouden ze wel doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:13 schreef Copycat het volgende:
Ik zie straks de gifjes wel verschijnen. Of niet.
was hij niet fantastischquote:
Done en ook weer op een mooi rond getal gezet (280)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:13 schreef Ygritte het volgende:
Mijn lijstje is niet meer goed! er staat wéér iemand tussen de 'anonieme fokkers' ken je het ff fixen![]()
Mijn OCD is weer helemaal blijquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Done en ook weer op een mooi rond getal gezet (280)
Hey 'all eyes on de stok' vanaf nu!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop wel dat mensen dat ding met rustlaten
Dan zet ze de wekker maar eerderquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lieje wou het ook zien en die is er pas rond 10 uur
waarom ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je het overmorgen doet ben je nog veel hipper.
Heeft Dave al een fijne kantoorbaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Roelvinkjes zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Staat niet in het scriptquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Dave al een fijne kantoorbaan?
16quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
hoeveel kans is er dat mijn ipad daar werkt denken jullie
Hangt er vanaf of hij opgeladen is he?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je hebt geen telefoon met internet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
In Zeeland werkt niets.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mischien is dat daar toch of kan dat niet ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of hij opgeladen is he?
Maar als je wifi wil..dat is een ander verhaal.
Als je een ipad met wifi mogelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mischien is dat daar toch of kan dat niet ?
We hebben het over Zeeland . Daar gebruikt men nog rooksignalen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
zeelandnet is een van de beste internet providers
Kom dan Jonghuh !!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben het over Zeeland . Daar gebruikt men nog rooksignalen.
Ik zou wat stokken meenemen zodat je vuur kan maken ipv een Ipad. Ow wacht....
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Middelburg geweest en Burgh Haamstede. Telt dat ook?
in Drenthe doen ze alles nog met paard en wagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben het over Zeeland . Daar gebruikt men nog rooksignalen.
Ik zou wat stokken meenemen zodat je vuur kan maken ipv een Ipad. Ow wacht....
Welneequote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou nu maar weggaan, het wordt steenkoud vannacht.
Begint er we steeds enger uit tezien daarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef Voxs het volgende:
BDS is een man on a mission. Die bereidt zich gewoon grondig voor. Alle scenario's in het hoofd afspelen en dan ineens: pats boem, daar gaat hij.
De hype-train zakt langzaam weer in, en de olijfolie is ook al op ..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef Voxs het volgende:
BDS is een man on a mission. Die bereidt zich gewoon grondig voor. Alle scenario's in het hoofd afspelen en dan ineens: pats boem, daar gaat hij.
bds bouwt gewoon de spanning wat opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef Voxs het volgende:
Ik zie vooral een bak met licht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Begint er we steeds enger uit tezien daar
Nog anderhalf uurquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef Laysa het volgende:
we gaan voooooor altijd saaaaaaaaaaaaamen door het leeeeeeeeeeeeeeeeeffuhhhhhhhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
De grap is niet meer leuk het is allemaal een hoax mensenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De hype-train zakt langzaam weer in, en de olijfolie is ook al op ..
Kokosolie ook goed? Of honing?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De hype-train zakt langzaam weer in, en de olijfolie is ook al op ..
Honing is altijd goedquote:
Goeien tip. Dank info.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beide ook nog eens antibacterieel. Slechts voordelen.
Wat zweeft er in de lucht naast je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die witte is beter dan die caramelkleurige.![]()
Ik discrimineer honing.
420quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zie weinig door de laaghangende mist in de woonkamer. Kuch, kuch.
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zie weinig door de laaghangende mist in de woonkamer. Kuch, kuch.
Maakt niet uit: zijn we voor verzekerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik dood vermoord word daar is het jullie schuld
maar je gaat niet doodquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Is goed hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
ja best wel een idee...alleen mag ik niet meer vliegenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:42 schreef isax het volgende:
pizza op![]()
even he ik ga ook met sloffen in het vliegtuig.
honing zit ook nog vol goede enzymen. Royal jell is helemaalquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beide ook nog eens antibacterieel. Slechts voordelen.
"seriously"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hahahmm ik wapperde even met mijn handen en zag je ui verschijnen. Daar zweeft wat naast je.
waarom niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is goed hoor
[..]
ja best wel een idee...alleen mag ik niet meer vliegen
ah! Ik zie het nuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
"seriously"
Kwam door de fobo-oproep van Yg.
Omdat mn dingus daar nog niet op getest is...Ach ik taal er nu niet naar...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:43 schreef isax het volgende:
[..]
waarom niet?
ik heb al zo lang niet gevlogen dat ik niet eens door had dat mijn paspoort was verlopen.
Ahjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef isax het volgende:
die muziek maakt me beetje suicidaal alleen.
dingus?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat mn dingus daar nog niet op getest is...Ach ik taal er nu niet naar...
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ahjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Ik wacht op Liesje die wou het ook zienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
dingus?klinkt allemaal heel spannend. alien achtig.
We wachtten speciaal op jouquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wacht op Liesje die wou het ook zien
ze is erquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wacht op Liesje die wou het ook zien
Nieuwe hoogtes voor babu.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
honing zit ook nog vol goede enzymen. Royal jell is helemaal![]()
kokos is ook jog antiviraal en antischimmel btw. Zeer veelzijdige steenvrucht is het
Ik hen een experimentele pomp in mijn buik.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
dingus?klinkt allemaal heel spannend. alien achtig.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah! Ik zie het nuIk dacht aan een rups.
Nee nee variatie!! Afwisselen met honing.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nieuwe hoogtes voor babu.![]()
Anti-schimmel ook nog. Voortaan alleen nog maar sex met kokosolie
Ga je mee van de honingglijbaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee nee variatie!! Afwisselen met honing.
heb je dan iets met je nieren ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hen een experimentele pomp in mijn buik.
Ik ben een soort van seven of nine, maar dan minder mooi en lang en niet blond
andere doeleindequote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Ygritte het volgende:
Gaan we nu allemaal staren naar zeegat.nl?
ehm..oke..ik volgde maar half de conversatie.quote:
Allemaal een mailtje sturen naar de pliesie in Vlissingen dat er een jongeman een verdacht pakketje neerlegt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Ygritte het volgende:
Gaan we nu allemaal staren naar zeegat.nl?
Nee met mijn longen...ja heftig, maar het is niet anders...en deze pomp is, behalve dat hij nu weer ietwat vreemd doet, een stuk fijner dan de halve koelkast die ik hiervoor had...dat was pas onhandig vervelend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef isax het volgende:
[..]
heb je dan iets met je nieren ofzo?
heftig zeg.
Maar honing plakt zo..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dat plakt zo....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terrorist opgepakt in Zeeland, aanslag voorkomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal een mailtje sturen naar de pliesie in Vlissingen dat er een jongeman een verdacht pakketje neerlegt.
Ik zeg doen suidecide by copsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal een mailtje sturen naar de pliesie in Vlissingen dat er een jongeman een verdacht pakketje neerlegt.
Ja, maar waarom zou ik een rups bij mijn mond hebben hangen. Klinkt je dat zelf ook niet wat gek in de oren.quote:
Op de Frontpage van FOK!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef Baconbus het volgende:
Terrorist opgepakt in Zeeland, aanslag voorkomen.
Nope. Maar hij is om 22 uur wel terug denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waren jullie met z'n tweeën uit eten?
Voor dat doeleinde wat ongeschikt, ik geef toe.quote:
dat is waar. dus met dit dingetje kan je wel bewegen? heb zo'n koelkast ding keer gezien geloof ik. word je niet echt mobieler van.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee met mijn longen...ja heftig, maar het is niet anders...en deze pomp is, behalve dat hij nu weer ietwat vreemd doet, een stuk fijner dan de halve koelkast die ik hiervoor had...dat was pas onhandig vervelend.
Peng-air test.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee met mijn longen...ja heftig, maar het is niet anders...en deze pomp is, behalve dat hij nu weer ietwat vreemd doet, een stuk fijner dan de halve koelkast die ik hiervoor had...dat was pas onhandig vervelend.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ik een rups bij mijn mond hebben hangen. Klinkt je dat zelf ook niet wat gek in de oren.
Honing voor oraal, overig kokosolie..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor dat doeleinde wat ongeschikt, ik geef toe.
Maar anders..
Toch maar oppassen, want ze zijn behoorlijk schietgraag daar bij jou.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch maar oppassen, want ze zijn behoorlijk schietgraag daar bij jou.![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)iet-man-in-been.html
Het woord "seriously"...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaNee
Ik was begeistert er door..wát was het!
ik zit de heletijdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
Best triest maar euhm.... ik verheug me er al de hele dag op.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
Best triest maar euhm.... ik verheug me er al de hele dag op.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Voor Joezi verschuif ik de deadline wel
Ja hoor primaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef isax het volgende:
[..]
dat is waar. dus met dit dingetje kan je wel bewegen? heb zo'n koelkast ding keer gezien geloof ik. word je niet echt mobieler van.
gelukkig hebben we de roelvinkjes nog
Ja! Maar ik kon het niet lezen..moet ik een bril?quote:
Het staat er vrij duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Maar ik kon het niet lezen..moet ik een bril?
Nee, niet specifiek.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Maar ik kon het niet lezen..moet ik een bril?
Ik heb idd een permanent (letten we op Lies en Ccquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Peng-air test.
Supertof..... jassen ze in je slagader![]()
(maar dat heb je vast al wel eens gehad als je wat met je longen hebt)
We houden het toch juist goed in de gaten voor je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
10 uur nog meer eng volk daar ik word nu wel erg bang
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb idd een permanent (letten we op Lies en Cc) infuus onderhuids lopen wat eindigt in een vat wat direct in mijn linkerhartkamer uit komt...maar daar ziet een ongeoefend oog niks van
Hij durft niet meer zo goed. Misschien moet je 'm even aanmoedigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We houden het toch juist goed in de gaten voor je?
Nee hoor, uit rupsen komen vlindersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek.
Maar dat je eerste associatie dan een rups is.. Daar moet je wel iets mee doen.. Denk ik
Dat kan idd. Elke seconde.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef isax het volgende:
[..]![]()
wtf wat is medische wetenschap ver.
en dat ding kan er echt niet uit floeperen?
Ik was dit vergeten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb idd een permanent (letten we op Lies en Cc) infuus onderhuids lopen wat eindigt in een vat wat direct in mijn linkerhartkamer uit komt...maar daar ziet een ongeoefend oog niks van
Tenzij mijn buik openscheurtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef isax het volgende:
[..]![]()
wtf wat is medische wetenschap ver.
en dat ding kan er echt niet uit floeperen?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee hoor, uit rupsen komen vlinders
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Naast Jopie78's mond.quote:
ik zie zijn mond nietquote:
Die peng-air test simuleren ze een drukcabine om te kijken of je je zuurstof op peil kan houden en of je dus mag/moet vliegen met zuurstof.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:54 schreef Laysa het volgende:
Ohw wacht jij bedoelt een bloedgas onderzoek...Ja die zijn ook kut
Die dingen kun je eten he...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nog zo iemand.. Waarom toch een rups.. Wie heeft er nou een rups naast zijn mond hangen.
Phillips stadion en het kronenburgerparkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Och. Gelijk moet ik aan Manu denken. Nee die niet nee.
zit er ook al een cam bij je ingebouwdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:58 schreef Laysa het volgende:
er zit ook een optie '' maak een foto'' op die cam
Nee johquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En zo komen er dus verhalen in de wereld.
Je kan ook papegaaien frituren en eten, net kip.. maar toch..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die dingen kun je eten he...
(ik hoef ze niet, maar goed....)
vol proteïnenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die dingen kun je eten he...
(ik hoef ze niet, maar goed....)
Bonzai en zijn bankje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Phillips stadion en het kronenburgerpark
Kronenburgerparkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Phillips stadion en het kronenburgerpark
Ik ga ff douchen opmaken enzo liesje geef jij een go straks reistijd voor mij is 15 minuten ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bonzai en zijn bankje.
Mooi dat mensen zo een beetje voort kunnen leven.
Jazekerquote:
Als hij zijn telefoon bij zich heeft komt het goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga ff douchen opmaken enzo liesje geef jij een go straks reistijd voor mij is 15 minuten ofzo
Ga je mascara op doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga ff douchen opmaken enzo liesje geef jij een go straks reistijd voor mij is 15 minuten ofzo
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ken ik nog wel een ander trucje voor![]()
(dat hoef ik trouwens ook niet)
Wat leukquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
JazekerIn een klein studiootje in een groot gebouw. Zes of zeven trappen oplopen. Maar fijne tijd gehad daar.
Ga je dansen voor de cam?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
doe je glitter lippenstif opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik moet er wel sexy uitzien dacht ik zo
Jazekerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik moet er wel sexy uitzien dacht ik zo
Lol die had ik ook klaarstaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef Ygritte het volgende:
Ik wordt helemaal enthousiastig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef Ygritte het volgende:
Ik wordt helemaal enthousiastig![]()
[ afbeelding ]
morgen ga ik maar eens een liefdesbrief afgeven. moeder en vader zullen blij zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:06 schreef Laysa het volgende:
Dave is nu de ideale schoonzoon...For sure
Ik weet het wel zekersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
morgen ga ik maar eens een liefdesbrief afgeven. moeder en vader zullen blij zijn
Die had een drain. En was fotomodel.quote:
Pics.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had een drain. En was fotomodel.
Mooie onesie hebt iequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik voel me vereerd dat ik hem met jou mag delen
Wat kleine verschilletjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had een drain. En was fotomodel.
Af en toe groet ik 'm nog voor Lies als ik erlangs fiets.quote:
Daar gokte ik al opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Af en toe groet ik 'm nog voor Lies als ik erlangs fiets.
met een rode kamer!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh absoluut. Mét pet pet en pets pets
Gek he? We hebben het er nooit meer over maar ergens weet ik dat je dat nog steeds wel eens doet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Af en toe groet ik 'm nog voor Lies als ik erlangs fiets.
Mooi! Ongebonden verbonden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Gek he? We hebben het er nooit meer over maar ergens weet ik dat je dat nog steeds wel eens doet.
Met de stem van conny breukhovenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Honoria doet me een beetje denken aan Vanessa uit Utopia.
Ja hé!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ging hier toch niet over Utopia?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
22.00 dacht ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er al een tijd bekend? Moet nog naar huis
Vanessa is ook al lang uit die show.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ging hier toch niet over Utopia?
Het is pijnlijk het in het Utopiaforum pijnlijk te vindenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal pijnlijk om te moeten constateren dat mensen het kijken ..
Ik heb er niet op gelet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt toch ogen...of wordt je gelijk blind als je een paar tetten ziet
Afrodavequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef isax het volgende:
HOPPA daveje gaat djen!
hij is vast beter dan paris hilton.
ik heb er vertrouwen in
Jij weet dat, ik niet. Zegt al veelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanessa is ook al lang uit die show.
Wij zijn die schaamte voorbij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is pijnlijk het in het Utopiaforum pijnlijk te vinden
Juist hier moet dat gezegd worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is pijnlijk het in het Utopiaforum pijnlijk te vinden
ben jij daar nu echtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij weet dat, ik niet. Zegt al veel
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij weet dat, ik niet. Zegt al veel
Dat magquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hij gaat hem morgen daar halen.
Zou toch debiel wezen dikke vechtpatij daarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hij gaat hem morgen daar halen.
stok al geplaatst ?quote:
Popcorn!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou toch debiel wezen dikke vechtpatij daar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |