quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vriendin is het hiermee eens.
Ja met 2-0 ofzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
goede wedstrijd dit
arsenal gaat sowieso winnen
Dikke party op mijn zolderkamer jwz.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Alors gaat helemaal gek worden mocht Arsenal er nog 2 maken
Bedankt voor dit leuke feitje, René. Ik stel dit op prijs.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef GGMM het volgende:
Isaac wou een keer het Barney-gifje posten, maar hij had blijkbaar nog niet op ctrl-c gedrukt, of althans niet goed.
Dus toen postte hij
[ [url=Big black monster cocks brunette.avi]afbeelding[/url] ]
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef GGMM het volgende:
Isaac wou een keer het Barney-gifje posten, maar hij had blijkbaar nog niet op ctrl-c gedrukt, of althans niet goed.
Dus toen postte hij
Monaco laat dat niet gebeuren, ze zijn immers beter en zullen zo wel de 1-1 maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Alors gaat helemaal gek worden mocht Arsenal er nog 2 maken
Geen probleem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor dit leuke feitje, René. Ik stel dit op prijs.
Misschien dat als je er heel hard bij lacht dat dit een leuke anekdote is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef GGMM het volgende:
Dus toen postte hij
Over welke van de 1000 gaat dit?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennen jullie de mop van GGMM?
Die was niet grappig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()