SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Geen enkelequote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoeveel GYMers hebben je al een aanbod gedaan via DM?
O, dus zo gewild ben je blijkbaar toch niet. Laat maar dan. Ik wilde je eigenlijk alleen maar omdat ik dacht dat iedereen hier jou wilde.quote:
Net alsof ik gewild wil zijn onder Fokkersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, dus zo gewild ben je blijkbaar toch niet. Laat maar dan. Ik wilde je eigenlijk alleen maar omdat ik dacht dat iedereen hier jou wilde.
en verdomme wel elk gymtopic naar aandacht vragenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Net alsof ik gewild wil zijn onder Fokkers
"Open relatie dit dat", "ik heb geen stalpoten hoor, kijk maar naar deze foto met decolleté".quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Net alsof ik gewild wil zijn onder Fokkers
Tijdverdrijfquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
en verdomme wel elk gymtopic naar aandacht vragen
Godverdomme, echt hè.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
en verdomme wel elk gymtopic naar aandacht vragen
Waarnaar iedereen, inclusief jij een foto ging posten. Aandacht nodig schat?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
"Open relatie dit dat", "ik heb geen stalpoten hoor, kijk maar naar deze foto met decolleté".
precies meidquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
TijdverdrijfMaar ik had jullie toch slimmer ingeschat, als ik voor de mannelijke aandacht kwam dan zou ik het wel beter spelen.
Is anders als je man bent. Niemand geilt op mijn tietjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarnaar iedereen, inclusief jij een foto ging posten. Aandacht nodig schat?
Jawel hoor Deucequote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is anders als je man bent. Niemand geilt op mijn tietjes.
Nou gleed anders toch bijna van m'n stoel afquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is anders als je man bent. Niemand geilt op mijn tietjes.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
vind wel dat fripsel de huillach kapot maakt
quote dit bericht als je er mee eens bent
of quote seto
dat mag ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |