je bent er pas geweest als je er geneukt hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Europa-reiziger iig, geloof dat ik alle gangbare landen in Europe heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Europa smeuropa.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Europa-reiziger iig, geloof dat ik alle gangbare landen in Europe heb gehad.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Ik ga zo weer een reisje maken op m'n fietsquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je bent er pas geweest als je er geneukt hebtKiev telt dan zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Man man man wat een poppetje was dat.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Opblaaspoppetje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kiev telt dan zeker.
Man man man wat een poppetje was dat.
Fietsenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga zo weer een reisje maken op m'n fiets
Zeker nu. Wat een weertjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fietsen
Ik had eerder van huis moeten gaan zodat ik om had kunnen fietsen. Zo lekker
nee, die had ik hier ook wel kunnen hosselenquote:
Jij moet zelfs opblaaspoppen hosselen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die had ik hier ook wel kunnen hosselen.
Wij zijn vorig jaar in Geneve geweest. En daarvoor in Salzburg. Niet heel gangbaar, maar wel erg leukquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef Samzz het volgende:
Kiev wil ik ook wel weer een keer naartoe. En Wenen. En Londen
.
Die krijg je niet zomaar mee hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij moet zelfs opblaaspoppen hosselen?
Ah, dus hosselen is betalen tegenwoordig? OK, that's akward...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die krijg je niet zomaar mee hoor!
Je moet wel afrekenen.
Hosselen is regelen, op welke manier dan ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dus hosselen is betalen tegenwoordig? OK, that's akward...
Define kutweerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen nu. Als het kutweer is kan het me gestolen worden
Een hoer hosselen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hosselen is regelen, op welke manier dan ook.
Ook gaaf, denk ik ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar in Geneve geweest. En daarvoor in Salzburg. Niet heel gangbaar, maar wel erg leuk
Ik zeg niet dat het altijd moeilijk is toch?quote:
Ik ga in mei weer naar Barcelona.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef Samzz het volgende:
Kiev wil ik ook wel weer een keer naartoe. En Wenen. En Londen
.
Beide ook prima te doen met de trein denk ik. Als je een overstap niet erg vindtquote:
Barcelona kan ik niet meer zienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga in mei weer naar Barcelona.Moet ook ooit nog eens naar Berlijn maar iedereen is daar al geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |