Wanneer wel dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een matje kon in 2005 al niet
kan als je kruinen hebt aan de voorkant zou ik dit kapsel afraden want dan blijf he bezig met gel en van alles en de bedoeling van dit kapsel is dat het er natuurlijk uit zietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:40 schreef karton2 het volgende:
Geen idee of het een fabeltje is, maar heeft dat ook niet iets te maken met hoe je haar is gepland?
Wat bedoel je met kruinen aan de voorkant?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef ColombianChick het volgende:
[..]
kan als je kruinen hebt aan de voorkant zou ik dit kapsel afraden want dan blijf he bezig met gel en van alles en de bedoeling van dit kapsel is dat het er natuurlijk uit ziet
meestal heb je ene kruin op je achterhoofd, maar sommige mensen ook aan de voorkant dus het haar valt daar dan open dus word het niet mooi als je alles naar achter doetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kruinen aan de voorkant?
Dat is ook een heikel punt bij mij, tot nu toe ga ik naar de salon waar een vriendin van me werkt. Er is ook een barbershop in de buurt, maar die doet volgens mij meer de hipsterkapsels die erg strak zijn (met pommade enzo). Niet echt zoals het kapsel uit de eerste post.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef fathank het volgende:
Ik zou het aan je kapper (m/v) vragen.
En dan niet zo'n stagiair bij de Brainwash of Ami maar bij een echte salon.
In het begin één kant niet echt (had een hele tijd een scheiding waardoor de linkerkant naar onder stond en niet naar achter), maar na iedere ochtend nat maken en naar achter te kammen begon het langzaam steeds beter te gaan. Nu kan het wel prima naar achter!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:48 schreef ColombianChick het volgende:
[..]
meestal heb je ene kruin op je achterhoofd, maar sommige mensen ook aan de voorkant dus het haar valt daar dan open dus word het niet mooi als je alles naar achter doet
bijna elke kapper met een opleiding hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is ook een heikel punt bij mij, tot nu toe ga ik naar de salon waar een vriendin van me werkt. Er is ook een barbershop in de buurt, maar die doet volgens mij meer de hipsterkapsels die erg strak zijn (met pommade enzo). Niet echt zoals het kapsel uit de eerste post.
Welk soort kapper zou zoiets weten?
Dit is trouwens m'n kapsel een tijdje terug, nu is het wel wat langer:
[ afbeelding ]
Salon B.quote:
Nou daar zit een hoop verschil tussen, zeker als je bij de Knip&Go, Ami of whatever voor goedkope keten komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ColombianChick het volgende:
[..]
bijna elke kapper met een opleiding haha
Dit ja. Brain Wash weet zelfs mijn halfhale kop te verneuken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nou daar zit een hoop verschil tussen, zeker als je bij de Knip&Go, Ami of whatever voor goedkope keten komt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef Seam het volgende:
Zo groeit het automatisch als je uit de hogere klasse komt. Probeer niet iets te zijn wat je niet bent en nooit zult worden.
Als je half kaal bent of een kort kapsel wil kun je beter naar een Turk gaan imho. Niet alle turken, ook daar zit verschil in. Maar korte mannen kapsels doen ze doorgaans een stuk beter dan poppetjes van de kappers-academie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ja. Brain Wash weet zelfs mijn halfhale kop te verneuken.
Tx voor de tip. Ik ga eens op zoek.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je half kaal bent of een kort kapsel wil kun je beter naar een Turk gaan imho. Niet alle turken, ook daar zit verschil in. Maar korte mannen kapsels doen ze doorgaans een stuk beter dan poppetjes van de kappers-academie.
Ook toen was het geen porem...quote:
jaa das absoluut waar, de salons die opzich zelf staan zijn 9 van de 10 keer beter ( ik kan het werken heb bij allebei stage gelopen haha)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nou daar zit een hoop verschil tussen, zeker als je bij de Knip&Go, Ami of whatever voor goedkope keten komt.
Juist ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef Seam het volgende:
Zo groeit het automatisch als je uit de hogere klasse komt.
Tja... dus je voorhoofd loopt over in je kruin...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou ook wel zo'n kapsel uit de OP willen maar ik heb enorme inhammen dus dat gaat niet.
Ik ben zwaar ongelukkig
Oh nee zo ver is het nog niet. Ik loop nog niet voor lul, maar het is wel zichtbaar. Ik ga dit niet nog 10 jaar volhouden. En dan gaat de tondeuse er inderdaad in.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef avotar het volgende:
[..]
Tja... dus je voorhoofd loopt over in je kruin...
Dan heb je eigenljik alleen nog maar de keuze uit een tondeuse, voor lul lopen of een comb-over?
en?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:06 schreef Susteren het volgende:
Update: morgen ga ik naar een andere kapper, vraag ik het meteen.
Was eens naar een betere kapper geweest, wat een verschil! Ik wil niet meer anders.quote:
30 euro dus?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:41 schreef KKOPPI het volgende:
Bij Cosmo hebben ze daar over het algemeen wel verstand van. Ik ga daar ook meestal heen ook al kost het me 3x meer dan de 10 euro turk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |