Boeien, daar zou k me pas zorgen over gaan maken als t enigszins serieus wordtquote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef Jeffje2901 het volgende:
Dus leeftijd maakt niet echt uit want mijn vrienden zeiden, nee man zou het niet doen ze is veel jonger en jullie wonen ook zo'n rot end uit elkaar
Maar wat nou als ik 47 en zij bijna 45 is het dan anders?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef RingBewoner het volgende:
Wel een groot leeftijdsverschil hoor. Jij hebt een rijbewijs voordat zij een brommer mag besturen.
Thnxquote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Boeien, daar zou k me pas zorgen over gaan maken als t enigszins serieus wordt
Dan ben je beide echt volwassen en heb je dit soort problemen niet meer. Ja, met een kortingspas voor de NS en het museum maar verder niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:22 schreef Jeffje2901 het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik 47 en zij bijna 45 is het dan anders?
En waar baseer je dat op en het ging erover of ik moest proberen om een relatie te krijgen niet gelijk sexquote:
Dat baseer ik op artikel 245 van het Wetboek van Strafrecht. Er staat een maximum straf op van 8 jaar gevangenisstraf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:17 schreef Jeffje2901 het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op en het ging erover of ik moest proberen om een relatie te krijgen niet gelijk sex
Wat ik uit dit artikel opmaak is dat alleen als de ouders, zijzelf of de raad van Kinderbescherming aangifte doet dus als zij toestemming geeft is er niks aan de hand het zou ook een beetje apart zijn als een jongen die net 16 is geworden het niet mag doen met zijn vriendin van 15quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:19 schreef daswinky het volgende:
[..]
Dat baseer ik op artikel 245 van het Wetboek van Strafrecht. Er staat een maximum straf op van 8 jaar gevangenisstraf.
En ja, handjes vasthouden mag wel maar daar ga je geen 50 km voor reizen, toch?
''Als zij toestemming geeft is er niks aan de hand''quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:27 schreef Jeffje2901 het volgende:
[..]
Wat ik uit dit artikel opmaak is dat alleen als de ouders, zijzelf of de raad van Kinderbescherming aangifte doet dus als zij toestemming geeft is er niks aan de hand het zou ook een beetje apart zijn als een jongen die net 16 is geworden het niet mag doen met zijn vriendin van 15
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:34 schreef daswinky het volgende:
[..]
''Als zij toestemming geeft is er niks aan de hand''
Dat is onwaar. Als zij/of haar ouders je later willen naaien, dan kan dat ook wanneer zij ook seks wilde. Seks zonder toestemming is verkrachting.
Als je haar echt zo leuk vindt, gewoon een keer met haar afspreken dan weet je vanzelf of zij het waard is.
Ja thnx ik ga gewoon maar eens vragen of ze zin heeft om wat leuks te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:34 schreef daswinky het volgende:
[..]
''Als zij toestemming geeft is er niks aan de hand''
Dat is onwaar. Als zij/of haar ouders je later willen naaien, dan kan dat ook wanneer zij ook seks wilde. Seks zonder toestemming is verkrachting.
Als je haar echt zo leuk vindt, gewoon een keer met haar afspreken dan weet je vanzelf of zij het waard is.
Was je de oudste op die tienerdisco?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:10 schreef Jeffje2901 het volgende:
Hallo iedereen,
Een paar weken geleden heb ik een meisje ontmoet bij een feest.
Ik vind haar echt heel erg leuk. En misschien denken jullie nu van oh weer zo een jongen die telkens na een feest een ander meisje leuk vindt. Maar nee dit is het eerste meisje waarvoor ik echt wil gaan. Heb hiervoor ook nog geen relatie gehad. Ja ok in groep 3 ofzo maar dat is niet echt real vindt ik dan.
Maar er zijn dus een paar problemen ze is 2¼ jaar jonger ik ben net 17 zij wordt in mei 15. En ze woont 50km (Ik Dordrecht en zij Zoetermeer) bij me vandaan. Ik vermoed wel dat ze mij ook wat vindt. Moet ik haar gewoon uitvragen?
Alvast thnx
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:10 schreef Jeffje2901 het volgende:
oh weer zo een jongen die telkens na een feest een ander meisje leuk vindt. Maar nee dit is het eerste meisje waarvoor ik echt wil gaan.
nooit geschoten is altijd mis...quote:
Nee het was niet een tienerdisco, het was een feest van een vriend van mij die een paar maanden geleden naar zoetermeer is verhuist en die vriend en zij gaan best wel goed met elkaar om, en nee mijn vriend heeft al vriendin alleen die woont nog hier in Dordrecht :pquote:
Ja want dan is ze volwassen. Nu is het nog een kind.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:22 schreef Jeffje2901 het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik 47 en zij bijna 45 is het dan anders?
Gewoon doen... Misschien zegt ze nee, misschien zegt ze ja en dan ga je een keer film kijken bij haar oid.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:02 schreef Jeffje2901 het volgende:
[..]
Nee het was niet een tienerdisco, het was een feest van een vriend van mij die een paar maanden geleden naar zoetermeer is verhuist en die vriend en zij gaan best wel goed met elkaar om, en nee mijn vriend heeft al vriendin alleen die woont nog hier in Dordrecht :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |