SPOILER: De KandidatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Vast geen toeval dat het zo geschreven isquote:Op maandag 16 maart 2015 22:49 schreef Postbus100 het volgende:
Had de titelsong van serious request kunnen zijn...
The Voice of Hollandquote:Op maandag 16 maart 2015 22:50 schreef livalo het volgende:
Heeft die Christiana met eerdere shows meegedaan ofzo? Bekende kop.
Ah kijk, dan heb ik d'r daarbij voorbij zien komen. Thanks!quote:
Ik mis de tuinstoelen en de plakjes worst.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:53 schreef iBenny het volgende:
Net een verjaardagsfeestje, zo in een kringetje...
Het luchthandjesschudden: 'Iedereen gefeliciteerd met Els!'quote:Op maandag 16 maart 2015 22:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik mis de tuinstoelen en de plakjes worst.
Deze dame had dus beslist door moeten gaanquote:
Niets mis mee.quote:
Dittes inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef Paxcon het volgende:
Het valt wel weer een beetje tegen allemaal
Ik vind het echt een rot stem hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:47 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft best wel een goeie stem, maar die tekst... Nah
Vrij algemene beschrijving, maar zo'n type is al wel geweest. Kreeg alles jurycomentaar dat het een beetje rommelig was en niet zo spectaculair.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:36 schreef alors het volgende:
Ik zag in het voorstukje zo'n donkere jongen met gitaar, is die al geweest? Dat klonk wel heel erg goed vond ik.
Ah oke, bedankt, kijk op de site het hele optreden wel even.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vrij algemene beschrijving, maar zo'n type is al wel geweest. Kreeg alles jurycomentaar dat het een beetje rommelig was en niet zo spectaculair.
ik vond hem eigenlijk wel leuk, dus is het later bekijken wel waard. Toffe stem.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:36 schreef alors het volgende:
Ik zag in het voorstukje zo'n donkere jongen met gitaar, is die al geweest? Dat klonk wel heel erg goed vond ik.
Maar z'n ukelele klopt dan weer totaal niet in het plaatjequote:Op maandag 30 maart 2015 22:53 schreef Pandaplint het volgende:
Deze heeft het hele Siso Pakket gekocht![]()
- Mutsje
- Baardje
- Lang haar
- Kettingen
En kijk zijn 'lekker gek en anders' instrument.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:53 schreef Pandaplint het volgende:
Deze heeft het hele Siso Pakket gekocht![]()
- Mutsje
- Baardje
- Lang haar
- Kettingen
Ik heb het hele nummer even gekeken, vond alleen het refrein wel goed, de rest matig. Wel een fijne stem ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:53 schreef livalo het volgende:
[..]
ik vond hem eigenlijk wel leuk, dus is het later bekijken wel waard. Toffe stem.
Ja, wel een beetje helaasquote:Op maandag 27 april 2015 22:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
vrij matig dit seizoen, al zijn de dames wel beter vind ik
Nee inderdaad. Die van daarvoor, met Douwe Bob en Rogier, was ook nog goed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje helaas
Het seizoen met Maaike, Judy, Demira, Lucas, Michael en Jasper wordt niet meer overtroffen.
Ja vind ik ookquote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja dit is echt veel beter met alleen gitaar
Ja klopt, viel mij ook al opquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:40 schreef Postbus100 het volgende:
Even een kickje. Ik heb namelijk het idee dat er momenteel een liedje van Gerson onder de reclame van KPN zit. Lekker bezig, die kerel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |