ja, ik heb het over jullie date.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet eens of we aan hetzelfde denken
heeft het iets met een date dit weekend in de Ardennen te maken? als ik specifieker ben weet ze het gelijk
ben jij datquote:
Leuk dat je jezelf als voorbeeld noemt.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
of aanschouw het hier in levende lijve
ach ja, je mist ook niks verderquote:
bek houden tegen houses johquote:Op maandag 16 maart 2015 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Leuk dat je jezelf als voorbeeld noemt.
hermann heeft een date gewonnen met djedje naar de ardennen, maar hij moet het haar nog vertellen.quote:
dus iedereen nog even geheim houdenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hermann heeft een date gewonnen met djedje naar de ardennen, maar hij moet het haar nog vertellen.
ik zal m'n mond houdenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus iedereen nog even geheim houden
Oh wat enigquote:Op maandag 16 maart 2015 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hermann heeft een date gewonnen met djedje naar de ardennen, maar hij moet het haar nog vertellen.
Nee, dacht ik al. Wel gevraagd of diegene het weg wilde halen? Die van mij had IEMAND:( ook in de sc gezet, gelukkig wel weggehaald..quote:
nee ik durf nog nietquote:Op maandag 16 maart 2015 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je moet het nu zeggen voordat ze andere plannen gaat maken
wat was er zo erg aan dan dat die gepost werdquote:Op maandag 16 maart 2015 23:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, dacht ik al. Wel gevraagd of diegene het weg wilde halen? Die van mij had IEMAND:( ook in de sc gezet, gelukkig wel weggehaald..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |