Maar dat komt omdat jij nog te lelijk bent om op te schijten, graftak.quote:
Op je teentjes getrapt lieverd?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij nog te lelijk bent om op te schijten, graftak.
Nee hoor, ik maak aleen een opmerking over je banale uiterlijk. Met je bolle ogenquote:
Hey ik ben een vogel en jij een vogeltjesdans. We moeten wel wat liever zijn hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak aleen een opmerking over je banale uiterlijk. Met je bolle ogen
Bek houwe.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hey ik ben een vogel en jij een vogeltjesdans. We moeten wel wat liever zijn hoor
waarom ben jij nou weer een vogel.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hey ik ben een vogel en jij een vogeltjesdans. We moeten wel wat liever zijn hoor
quote:
Nope, bij 50,- gaat er een slot op. Maar er zijn bv ook blox van 2,- per dag, heb je 30 Mb, 20 minuten bellen en 20 minuten gebeld worden voor. Kan je ook gratis aanzetten.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
als je in het buitenland komt wordt je internet toch automatisch geblokkeerd?
Jij bent een negerquote:
haha goede post weer vogeltjesdansquote:Op maandag 16 maart 2015 21:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope, bij 50,- gaat er een slot op. Maar er zijn bv ook blox van 2,- per dag, heb je 30 Mb, 20 minuten bellen en 20 minuten gebeld worden voor. Kan je ook gratis aanzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |