Ongeveer tellen zou nogal raar zijn. Vreemde opmerking dit.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat ook echt precies tellen hoeveel bananen je nodig hebt zodat je er niet één te veel koopt.
Dan verdien je het ook.
Huh?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ga eens even heel snel op jezelf wonen debiel
Bij de volgende meet nemen we allemaal chiquita bananen mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:18 schreef Nober het volgende:
Alleen chiquita bananen zijn lekker, dan maar een racist.
Haha jij komt een banaan te kort.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongeveer tellen zou nogal raar zijn. Vreemde opmerking dit.
Ik ben Chiquita Beach geweest. Echt alleen maar trucks van Dole, Del Monte en Chiquita daar.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:18 schreef Nober het volgende:
Alleen chiquita bananen zijn lekker, dan maar een racist.
De Boer niet .quote:Op maandag 16 maart 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan er nog veel aan hebben hoor
Ik ga graag naar de Lidl voor de basisbehoeften. Groenten, fruit en vlees. Helaas ligt hij op 25 minuten fietsen en dan nog met 2 grote boodschappen tassen op de fiets. Ik haak af.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef Caland het volgende:
Hier zit een jumbo, een jan linders, een coop een albert heijn en een aldi in een straal van 1 kilometer.
Daar ben ik best tevreden mee, al moet ik nog wel een eindje om voor de lidl.
Nee hij heeft er teveel.quote:
Bij welke lidl doe jij je boodschapje dan? Die bij mij?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga graag naar de Lidl voor de basisbehoeften. Groenten, fruit en vlees. Helaas ligt hij op 25 minuten fietsen en dan nog met 2 grote boodschappen tassen op de fiets. Ik haak af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |