Wat een avontuurlijk typje die Henkquote:Op maandag 13 april 2015 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Al die mooie bollen en kleine beginnetjes!
Henk was ook op het strand dit weekend![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2015 13:05 schreef Stippelrientje het volgende:
ik vond het wel weer eens tijd worden voor een update foto![]()
De ene dag lijkt mijn buik wel groter en ronder dan de andere dag...
Mijn kleine buikjes dag![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2015 22:15 schreef Lijnloos het volgende:
Sillie, really... Hoe in vredesnaam vind mensen jou "wat dikker"???? Dafuq mens, ik zou een moord doen voor jouw figuur! Inclusief mooie babybol!
+1!quote:Op maandag 13 april 2015 22:15 schreef Lijnloos het volgende:
Sillie, really... Hoe in vredesnaam vind mensen jou "wat dikker"???? Dafuq mens, ik zou een moord doen voor jouw figuur! Inclusief mooie babybol!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je welquote:Op maandag 13 april 2015 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Je bent prachtig SillieIedereen die dat niet ziet is gek. En je hebt een mooi beginnend babybolletje
Persoonlijk heb ik liever een pronkbuik straks, dan dat ik superstrak blijf. En superstrak roept ook commentaar op, denk maar aan die foto's van dat model dat 9 maanden zwanger is
Ik pas "normaliter" in een maatje 36/38 en dat vind ik altijd prima hoor. Maar er zijn dus ook jaren geweest dat het maatje 42 was en ik wil daar gewoon niet terug naar toe (hoewel ik me besef dat dat eigenlijk ook nog wel meevalt puur objectief bekeken).quote:Op dinsdag 14 april 2015 07:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
Sillie, eerlijk? Er komen hier en overal genoeg mensen voorbij die minder slank zijn dan jou hoor! Niet iedereen past in n maatje 34/36 en dat hoeft ook helemaal niet. (pas ik ook niet in.) Je bent gewoon mooi en je hebt al n beginnende babybol! Gewoon trots op zijn!![]()
Ludann, je gaat hard!
... of voor de moeder. Of voor alle zwangere vrouwen die er een voorbeeld aan proberen te nemen... Je wordt moeder, het is geen wedstrijdje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 07:21 schreef silliegirl het volgende:
Dat model verhaal had ik gemist dus even gegoogle'd.. Maar holy crap, dat is bizar. Ik vind dat en niet mooi meer en ik kan me niet voorstellen dat 't gezond is voor de baby.
pfoeiquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
... of voor de moeder. Of voor alle zwangere vrouwen die er een voorbeeld aan proberen te nemen... Je wordt moeder, het is geen wedstrijdje.
Net als deze: https://instagram.com/p/1LM8yMSxPw/ zo'n buik moet je niet eens willen, 12 dagen na je bevalling. Bovendien 'hoor' je dan aan veel belangrijkere dingen te denken dan een platte buik...Het is ook geen realistisch beeld. Ik stoor me daar altijd enorm aan...
Einde rant
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:39 schreef Estrys het volgende:
En verder is die Maria Tailor echt zo lelijk als de nacht als ik dat mag zeggen.
De familie past in maatjes 32/34, dus ja, in verhouding ben je al snel dikquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:30 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wat is dan t probleem van die familie zeg? Dan ben ik ook dik..![]()
Maargoed.. Laten we hier mooie buiken blijven plaatsen!
Dat is ook absurd en kan nooit gezond meer zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
... of voor de moeder. Of voor alle zwangere vrouwen die er een voorbeeld aan proberen te nemen... Je wordt moeder, het is geen wedstrijdje.
Net als deze: https://instagram.com/p/1LM8yMSxPw/ zo'n buik moet je niet eens willen, 12 dagen na je bevalling. Bovendien 'hoor' je dan aan veel belangrijkere dingen te denken dan een platte buik...Het is ook geen realistisch beeld. Ik stoor me daar altijd enorm aan...
Einde rant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |