je mag niet meer met ongecontroleerde kwaadaardige celdeling kankerenquote:
Wat zei Tardis nou laatstquote:Op maandag 16 maart 2015 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je mag niet meer met ongecontroleerde kwaadaardige celdeling kankeren
paar goede klappen gevenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begroet ik de heer hoplahopla netjes, geen reactie
Wat moeten we hiermee doen jongens? En meisjes?
ik wil wel als MC Geen Hermann hem goed op zijn plek zettenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begroet ik de heer hoplahopla netjes, geen reactie
Wat moeten we hiermee doen jongens? En meisjes?
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wingardiam leviosa?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat zei Tardis nou laatst
Maligne Neoplasma
Je mag ook niets meer tegenwoordig. Ik kreeg een ban omdat ik mijn politieke voorkeur ventileerde...quote:Op maandag 16 maart 2015 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ook nsdap?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Je mag ook niets meer tegenwoordig. Ik kreeg een ban omdat ik mijn politieke voorkeur ventileerde...
Moet je maar geen PVV'er zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Je mag ook niets meer tegenwoordig. Ik kreeg een ban omdat ik mijn politieke voorkeur ventileerde...
Antisemitisch?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |