dp stopquote:Op maandag 16 maart 2015 21:05 schreef Toto69 het volgende:
NWS / PVV-vrijwilliger geschopt en geslagen tijdens het flyeren in Eindhoven
:'0
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hebt echt alle dimensies van verveling verkend he?
Grappig dat dezelfde mensen die altijd zeggen dat dit soort verhalen van moslima's verzonnen zijn, het nu wel meteen geloven.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:05 schreef Toto69 het volgende:
NWS / PVV-vrijwilliger geschopt en geslagen tijdens het flyeren in Eindhoven
:'0
Treurig ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Grappig dat dezelfde mensen die altijd zeggen dat dit soort verhalen van moslima's verzonnen zijn, het nu wel meteen geloven.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-Maastricht.dhtmlquote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Grappig dat dezelfde mensen die altijd zeggen dat dit soort verhalen van moslima's verzonnen zijn, het nu wel meteen geloven.
snap ook niet waarom een moslima dit zou verzinnenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-Maastricht.dhtml
Waar ben jij allemaal wel niet mee bezig?
niet zo bijdehandquote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
snap ook niet waarom een moslima dit zou verzinnen
greanquote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik schop altijd die debielen van greanpeace
Ik zal je hoofd eens editten.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb recht op een edit lul
kun je wel tegen die arme hippiesquote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik schop altijd die debielen van greenpeace
oh nou bedanktquote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik zag het staan bij google nieuws en moest gelijk aan jou denken.
Haha shit gebruik je google nieuws? Veel plezier met je zion mind control en NSA metadata onderzoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |