SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.
Die heeft een energydrank probleem en toen ze Juliette niet aan de energy-side kon krijgen begon ze te bitchen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:19 schreef Broodboor het volgende:
Wat heeft die indochick ermee te maken?
Dat zag waarzegster Charley niet aankomenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:28 schreef luckass het volgende:
wel toevallig dat er een helikopter in Mali naar beneden valt nu
Ff tussendoor: wat een kutverhaallijn is dat weer zeg. Totaal onrealistisch (jaja, open deur enzo..).quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zag waarzegster Charley niet aankomen
Al die kinderen/figuranten die overal in mee gaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ff tussendoor: wat een kutverhaallijn is dat weer zeg. Totaal onrealistisch (jaja, open deur enzo..).
Doet me denken aan die draculaverhaallijn. Kom op zeg, doe eens wat interessants, Merals ziekte is bijvoorbeeld een stuk boeiender om naar te kijken.
NOLA MOET BLIJFUH!quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ff tussendoor: wat een kutverhaallijn is dat weer zeg. Totaal onrealistisch (jaja, open deur enzo..).
Doet me denken aan die draculaverhaallijn. Kom op zeg, doe eens wat interessants, Merals ziekte is bijvoorbeeld een stuk boeiender om naar te kijken.
Maar dat even realistisch maken is weer teveel gevraagd helaas. Op zich zou dat best een leuke verhaallijn kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Da hopman het volgende:
Dat orakelverhaal gaat waarschijnlijk richting "The Wave". Bruggers die blijven volgen en dat het niet meer kan stoppen.
2 guys 1 poolquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat gaan Jochem en Frits in dat badje doen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat gaan Jochem en Frits in dat badje doen
de reddingswerkers hebben iets zien liggenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat filmpje van dat belangrijk telefoontje doet het niet bij mij.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:26 schreef luckass het volgende:
[..]
de reddingswerkers hebben iets zien liggen
Zou het de vader van Lef zijn? Wat denken jullie dat er gebeurd is?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:26 schreef luckass het volgende:
[..]
de reddingswerkers hebben iets zien liggen
Ik vermoed nog steeds ISquote:Op donderdag 19 maart 2015 05:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
Zou het de vader van Lef zijn? Wat denken jullie dat er gebeurd is?
Ja, die hoorde ik ook!quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Had lef nu de Last Post als ringtone? Heel toepasselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |