Sinds wanneer is dat verboden?!?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Die is gister of eergister nog gevraagd...
Daar is niks verbodens aan. Trek je niks aan van de ... achter dyon's zin, die staan er voor de sier en niet om iets te impliceren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 05:47 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat verboden?!?
(er wordt tenminste niet voor de tweede keer in evenzoveel dagen gevraagd om 15 films met Nicole Kidman)
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:45 schreef picodealion het volgende:
Aangezien Dopekoe toch al naar huis is, dit is natuurlijk gewoon Cabin in the Woods.
Dat is ook niet verbodenquote:Op woensdag 18 maart 2015 05:47 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat verboden?!?
(er wordt tenminste niet voor de tweede keer in evenzoveel dagen gevraagd om 15 films met Nicole Kidman)
Waarom neemt niemand me hier serieus...quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar is niks verbodens aan. Trek je niks aan van de ... achter dyon's zin, die staan er voor de sier en niet om iets te impliceren.
Het gaat niet om serieus nemen, maar:quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is ook niet verbodenen hey! ik ben oud aan het worden ja!
[..]
Waarom neemt niemand me hier serieus...![]()
Wat bedoel je met die puntjes???quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Die is gister of eergister nog gevraagd...
Dat er vast niemand zo dom is als ik om 2 dagen achter elkaar de zelfde vraag te stellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het gaat niet om serieus nemen, maar:
[..]
Wat bedoel je met die puntjes???
Ik zou zeggen Interstellar. Al is het alleen door de titel van het nummer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef Asap het volgende:
Aangezien Wyccie en FF niet op dit tijdstip aanwezig zullen zij, een opstarter:
Muziek van welke film?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Interstellar. Al is het alleen door de titel van het nummer.
Hoe moeten wij dat opmaken uit drie punten? Vind je het raar dat je opmerkingen niet serieus genomen worden als er allerlei verborgen boodschappen in zitten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat er vast niemand zo dom is als ik om 2 dagen achter elkaar de zelfde vraag te stellen
btw kom op, ik en ...onafscheidelijk
Dat klinkt mysterieusquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat opmaken uit drie punten? Vind je het raar dat je opmerkingen niet serieus genomen worden als er allerlei verborgen boodschappen in zitten?
Kan hem alleen herinneren uit American Horror Story, film geen ideequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Adam Levine is vandaag jarig. Hij heeft in 1 film gespeeld, welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |