quote:Op maandag 16 maart 2015 12:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft zich gewoon ruim een week lang verkneukeld om al die tweets en topics all over the world, denk ik.
Ik ken dat gevoel, 10 jaar geleden....
Putin heeft zo'n rimpelloze ronde kop, er zit ook weinig beweging in zijn gezicht. Lijkt me een gevalletje botox.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:23 schreef yvonne het volgende:
Iedereen kan weer rustig slapen, hij is er weer
Ziet er uitgerust uit, hij is gewooon naar een Welness resort gegaan en wat cosmetische dingetjes laten doen
Botox moet regelmatig herhaald worden h, ik las ergens dat de Russen erg bewust zijn op het uiterlijk van Poetin, dus een weekje welness met wat kleine ingreepjes klinkt zo gek nog niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Putin heeft zo'n rimpelloze ronde kop, er zit ook weinig beweging in zijn gezicht. Lijkt me een gevalletje botox.
http://www.telegraph.co.u(...)surgery-rumours.html
Tis dan ook een dun laagje vel gespannen over een terminator hoofd.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Putin heeft zo'n rimpelloze ronde kop, er zit ook weinig beweging in zijn gezicht. Lijkt me een gevalletje botox.
http://www.telegraph.co.u(...)surgery-rumours.html
Ik heb het geen een keer op het NOS/RTL nieuws gezien, jij?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:14 schreef Infection het volgende:
Toch wel grappig hoe het westen helemaal in paniek raakt als Putin er een paar dagen niet is. En de Russen praten er zelf nauwelijks over.
Nou als je die vrouw ziet dan kan die vele gaatjes vullen.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de leegte niet kan opvullen. Toch bedankt voor de tip.
Wel op de webpagina's van hen. Op het journaal, geen idee.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik heb het geen een keer op het NOS/RTL nieuws gezien, jij?
Van paniek was inderdaad geen enkele sprake. Veel meer dan berichten in het kader van "opmerkelijk nieuws" was het allemaal niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja h? Net nu het interessant begon te worden.quote:
Erg veel make-up, ik blijf bij m'n cosmetische ingreepjesquote:Op maandag 16 maart 2015 13:09 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, hij regeert secundair, hoofd vaak omlaag, beetje bezweet....
Nog niet helemaal over het griepje heen?
Ik wel, best achterlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Een van zijn bijnamen in rusland is botoxquote:Op maandag 16 maart 2015 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Botox moet regelmatig herhaald worden h, ik las ergens dat de Russen erg bewust zijn op het uiterlijk van Poetin, dus een weekje welness met wat kleine ingreepjes klinkt zo gek nog niet.
Jawel.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Putins gezicht op die foto van: "Look how i made all these mother fuckers freak out."quote:Op maandag 16 maart 2015 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Ergens vind ik dit wel een geniale, typisch Russische streek.
Omdat het waar is. Putin is bezig Rusland weer als een grote natie op de kaart te krijgen en dat lukt hem goed. Niet omdat het daadwerkelijk zo'n grote natie is, maar met streken als deze en bijvoorbeeld de annexatie van de Krim laat hij zien dat hij eigenlijk zo goed als schijt heeft aan de rest van de wereld, de wereld die Rusland na de val van de USSR zag als een schim van wat het ooit was. Wat feitelijk ook zo is, alleen wil hij de bevolking van Rusland en de wereld wijsmaken dat het niet zo is.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Putins gezicht op die foto van: "Look how i made all these mother fuckers freak out."
twitter:WaterdrinkerP twitterde op maandag 16-03-2015 om 19:15:31Ok, Poetin is verschenen. En toch is er iets loos. Naar mijn gevoel. Poetin amper in beeld. Wel woordvoerder Peskov. http://t.co/6N9VWGMHsL reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |