Castaignos die van Feyenoord een ongeldig contract kreeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
kastanje, ook zo één die we nu prima hadden kunnen gebruiken
Beetje in de Juup ballenquote:
feyenoordgodquote:Op maandag 16 maart 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Castaignos die van Feyenoord een ongeldig contract kreeg.
Lekker man
Geloof zn eerste competitieve goal sinds Feyenoord (srs)quote:Op maandag 16 maart 2015 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ook zo typisch voor dat gastje dat hij zo blij is
Nee joh, hij is toen uitgeleend door Arsenal aan een andere PL-league clubje, volgens mij heeft tie toen ook geprikt hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geloof zn eerste competitieve goal sinds Feyenoord (srs)
1 beker goal voor de wanderers zie ik nu jaquote:Op maandag 16 maart 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, hij is toen uitgeleend door Arsenal aan een andere PL-league clubje, volgens mij heeft tie toen ook geprikt hoor
Die wedstrijd tegen Utrecht speelde hij baasquote:Op maandag 16 maart 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Biseswar was wel een goede speler.
In Diego we trust.
ik heb nog eens tegen makaay gespeeld toen ik tegen oud feyenoord oid moestquote:Op maandag 16 maart 2015 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Utrecht speelde hij baas5-2
Ook nog koekoek-goaltje van Makaaygod
Serieus?quote:Op maandag 16 maart 2015 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb nog eens tegen makaay gespeeld toen ik tegen oud feyenoord oid moest
echt een tering leijer in het veld
Zit er niet verkeerd in nee. Dat muurtjequote:Op maandag 16 maart 2015 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
https://vine.co/v/OV7aDwUgqH7
Ik ben een man van weinig woorden maar Toornstra schiet ze er zo niet in
nee viel wel mee hoor, was met het 2e van de plaatselijke voetbalverenigingquote:Op maandag 16 maart 2015 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?speelde jij op best hoog niveau nog dan?
Muurtjes zijn sowieso overschat, vaak genoeg dat de keeper er meer last van heeft dan plezierquote:Op maandag 16 maart 2015 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit er niet verkeerd in nee. Dat muurtjeKunnen ze net zo goed weglaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |