Wel treurig verder dat je een 3-0 weggeeft tegen de lammen en de blinden uit oekraine.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:02 schreef Typisch het volgende:
man dat moment tegen Luhansk
wat was dat episch
Dafuqquote:Op maandag 16 maart 2015 02:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, wat lief, het knaapje mag van mamma nog laat opblijven.
ik vond dat toen wel meevallenquote:Op maandag 16 maart 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4-2 in de Kuip speelde we Ajax na de 0-1 ook wel redelijk van de mat hoor
De uto "harde kern" is ook gearriveerd hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Haha. En iemand is op z`n pik getrapt.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
dat gevoel was epischquote:Op maandag 16 maart 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel treurig verder dat je een 3-0 weggeeft tegen de lammen en de blinden uit oekraine.
Maar zal in het echt wel episch zijn geweest ja
Was wel een wedstrijdje of 10 goed ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vond dat toen wel meevallen
guidetti had toen net zijn fase dat hij wél ineens kon presteren met die hattricks
serieus positiespel van voor de winter heb ik nog nooit gezien bij feyenoord
Voor de winterstop wel. Maar na de winterstop valt het met enige regelmaat als een kaartenhuis in elkaar. Maar het gaat me bij Fredsj ook niet zozeer om de trainer zelf. Dat zal best wel prima zijn. Tactische keuzes slaan soms gewoon nergens op. Wissels. En tja. te Vrede wekenlang basis zetten met zoveel meer op de bank, en dan wisselen en juist hem laten staan. Achja. teveel over gezegd alquote:Op maandag 16 maart 2015 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vond dat toen wel meevallen
guidetti had toen net zijn fase dat hij wél ineens kon presteren met die hattricks
serieus positiespel van voor de winter heb ik nog nooit gezien bij feyenoord
maar koeman had kampioen moeten worden zijn laatste seizoenquote:Op maandag 16 maart 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Die 10 wedstrijden waren beter dan het spel onder Koeman ooit is geweest.
Tja, uiteindelijk gewoon te weinig punten.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar koeman had kampioen moeten worden zijn laatste seizoen
niemand had dat door eigenlijk, maar achteraf als je naar de selecties kijkt![]()
Guidetti had z`n shirt aangehouden en we waren kampioenquote:Op maandag 16 maart 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk gewoon te weinig punten.
Te Vrede is de enige fitte spits.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor de winterstop wel. Maar na de winterstop valt het met enige regelmaat als een kaartenhuis in elkaar. Maar het gaat me bij Fredsj ook niet zozeer om de trainer zelf. Dat zal best wel prima zijn. Tactische keuzes slaan soms gewoon nergens op. Wissels. En tja. te Vrede wekenlang basis zetten met zoveel meer op de bank, en dan wisselen en juist hem laten staan. Achja. teveel over gezegd al
Viel ook allemaal wel mee, mannetje of 20k in de kuip.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Al had het onder het 1e seizoen van Koeman het er meer ingezeten vond ik persoonlijk.
Al was iedereen toen te druk om de 2e plek te vieren
Tja ik begrijp het, ik was toentertijd ook wel blij.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Viel ook allemaal wel mee, mannetje of 20k in de kuip.
Vind ik wel okay na al die jaren pure stront.
mwahquote:Op maandag 16 maart 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Guidetti had z`n shirt aangehouden en we waren kampioen
Nee maar we hadden aan 2 puntjes ofzo genoeg toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah
dan had je ook nog niet zomaar van psv gewonnen
fernandez maakte er toen ook gewoon 2 hé
maar is toch ook logischquote:Op maandag 16 maart 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja ik begrijp het, ik was toentertijd ook wel blij.
Maar het is wel tekenend.
aan het einde wel meer geloof ikquote:Op maandag 16 maart 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar we hadden aan 2 puntjes ofzo genoeg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |