SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:31 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het GRTD SC-topic.
V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Nee, oprotten.kanonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
[ afbeelding ]Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat gedrocht ook lekker vind he?quote:
pff nee, maar ze heb wel kanonnenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat gedrocht ook lekker vind he?
*vindtquote:Op maandag 16 maart 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat gedrocht ook lekker vind he?
Zullen wel nep zijn. Net als die kanonnen van onderquote:Op maandag 16 maart 2015 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff nee, maar ze heb wel kanonnen
Wel beter dan cardio jaquote:Op maandag 16 maart 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Krachttraining voelt ook gewoon lekker.
Net als dat gezicht inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2015 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen wel nep zijn. Net als die kanonnen van onder
Tof.quote:
Een van de weinige die daadwerkelijk iets van talent heeft.quote:
Ik was in 2008 al fan van Lady Gaga.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof.
Stuk toffer dan Nicki Minaj, Iggy Azelea, Miley Cyrus en dat soort figuren in ieder geval
Ze heeft nieuw album opgenomen met alleen maar ballad-duetten. Dan merk je dat wel jaquote:Op maandag 16 maart 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van de weinige die daadwerkelijk iets van talent heeft.
Katy Perry vind ik ook leuk trouwensquote:
Ik zit al vanaf 2006 op internet mattie op habbo ben daar goede vrienden met iemand mee geworden hij heeft mij Lady Gaga laten horen enzoquote:
Zijn maar weinig vrouwelijke artiesten die ik leuk vind.quote:
Dude.. je zat op je 5de al op internet? Op habbo?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 2006 op internet mattie op habbo ben daar goede vrienden met iemand mee geworden hij heeft mij Lady Gaga laten horen enzo
toen was ik 6/7quote:Op maandag 16 maart 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude.. je zat op je 5de al op internet? Op habbo?
Jullie zijn van de oude stempel.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:44 schreef GGMM het volgende:
Toen ik 5 was was er helemaal geen internet
Jij ook dan? Dat was 2000.quote:
ik heb nog gefapt op de wehkamp gidsquote:Op maandag 16 maart 2015 00:44 schreef GGMM het volgende:
Toen ik 5 was was er helemaal geen internet
Uh..quote:Op maandag 16 maart 2015 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik heb nog gefapt op de wehkamp gids
Yes.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
GGMM had denk ik net als ik Competitie Manager 97/98 met Kraaij Sr
bh-afdeling, want nog geen internetquote:
Niet habbo banken scammenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:47 schreef Fylax het volgende:
Habbo was echt leuke tijd.
Volgens mij werd ik ook gehaat op Habbo forum.
Ik ook en daarna verkopen aan klasgenootjes.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:48 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vroeger teringveel meubels gejat van mensen via Habbo.
Ja, ik was mij er eentje.
grappg verhaal:quote:
wat een homootjequote:Op maandag 16 maart 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
grappg verhaal:
ik had zo'n site gemaakt vul hier je wachtwoord in en krijg gratis habbo credits
dat naar klasgenoot gestuurd en toen heb ik al zn stuff genakt
maar ik had aan zon jongen verteld en hij ging snitchen bij die klasgenoot en toen ging hij janken bij de meesters en juffrouwen op basisschool en toen kreeg ik straf van m'n ouders
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
grappg verhaal:
ik had zo'n site gemaakt vul hier je wachtwoord in en krijg gratis habbo credits
dat naar klasgenoot gestuurd en toen heb ik al zn stuff genakt
maar ik had aan zon jongen verteld en hij ging snitchen bij die klasgenoot en toen ging hij janken bij de meesters en juffrouwen op basisschool en toen kreeg ik straf van m'n ouders
Antennetje erbij, niets mis mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:56 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is serieus hoe m'n eerste mobiel er uit zag.
Hij werd door iedereen koelkast genoemd.
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:56 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is serieus hoe m'n eerste mobiel er uit zag.
Hij werd door iedereen koelkast genoemd.
En snake niet te vergetenquote:Op maandag 16 maart 2015 01:00 schreef GGMM het volgende:
Dat je ook verschillende frontjes had was kankertof godverdomme
[ afbeelding ]
Die kreeg je ook al op je 5de zeker?quote:Op maandag 16 maart 2015 01:01 schreef Fylax het volgende:
mijn eerste tellie was dit
iedereen vond mij mooiboy want touchscreen
[ afbeelding ]
Dagquote:
ja hequote:Op maandag 16 maart 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Minimum jeugdloon is echt kaolo weinig als ik het eens bekijk
Maar ja op die leeftijd hoef je er toch nauwelijks wat van te kopen buiten onzinquote:
preciesquote:Op maandag 16 maart 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ja op die leeftijd hoef je er toch nauwelijks wat van te kopen buiten onzin
Vanaf nu ken ik jou niet meer.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu mensen boos maken, maar lady gaga en Nicky minaj zijn echt smakeloze personen met dito muziek
Lady Gaga heeft wel style.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu mensen boos maken, maar lady gaga en Nicky minaj zijn echt smakeloze personen met dito muziek
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:13 schreef Paxcon het volgende:
jammer dat dr meeste muziek zo kut isquote:
Nja, gewoon Top40. Ik kan het beter handlen dan de rest in ieder geval.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat dr meeste muziek zo kut is
Ik ben de 2e helft even wat anders gaan doen hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, gewoon Top40. Ik kan het beter handlen dan de rest in ieder geval.
Ik kan het ook beter handlen dan Feyenoord trouwensMan man wat was dat geestdodend saai en slecht
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:51 schreef mootie het volgende:
Kan iemand Fylax even ophalen? Hij is verdwaald en hangt rond in UTO-SC. Hij wil graag naar huis.
Alvast bedankt.
En wij hoeven geen 40-jarige huisvrouwen hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:51 schreef mootie het volgende:
Kan iemand Fylax even ophalen? Hij is verdwaald en hangt rond in UTO-SC. Hij wil graag naar huis.
Alvast bedankt.
Het sloeg wel echt alles jaquote:Op maandag 16 maart 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n saai Feyenoord seizoen meegemaakt
Ksssst.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:51 schreef mootie het volgende:
Alvast bedankt.
Ja, net als half Feyenoord-topic die Fred wel prima vindt.quote:
Ben er wel klaar mee voor dit seizoenquote:Op maandag 16 maart 2015 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, net als half Feyenoord-topic die Fred wel prima vindt.
europees was gewoon leuk hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n saai Feyenoord seizoen meegemaakt
Toppuntje van de laatste jaren wel ja.quote:
Europees was meer dan prima inderdaad.quote:
Liever 2 keer weggespeeld worden en 4 punten.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:01 schreef Typisch het volgende:
en voor het eerst in een seizoen ajax 2 keer weg gespeeld, dat heb ik serieus nog nooit gezien
man dat moment tegen Luhanskquote:Op maandag 16 maart 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toppuntje van de laatste jaren wel ja.
1e knock out ronde.
4-2 in de Kuip speelde we Ajax na de 0-1 ook wel redelijk van de mat hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 02:01 schreef Typisch het volgende:
en voor het eerst in een seizoen ajax 2 keer weg gespeeld, dat heb ik serieus nog nooit gezien
dat je dan maar 1 punt er aan over houdt kun je Fredj imo niet echt aanrekenen
ik ookquote:Op maandag 16 maart 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liever 2 keer weggespeeld worden en 4 punten.
Ach, wat lief, het knaapje mag van mamma nog laat opblijven.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wij hoeven geen 40-jarige huisvrouwen hier.
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |