• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Topic was net een minuut open manquote:
Samenvatting zei ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Topic was net een minuut open man
Speciaal voor jou de hele uitspraak http://uitspraken.rechtsp(...)LI:NL:RBAMS:2015:899 Veel leesplezier.
Jeej geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeej geluktCool, dan betaal jij benzine morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. Wat zijn dit voor toestanden...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:59 schreef eriksd het volgende:
Ik verwacht niet dat je vandaag nog commentaar gaat krijgen Yreal.
Achja, worden ze wel flexibel van...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Fucking Chinezen http://imgur.com/a/emAVG
Ach, wat maakt een dagje meer of minder uit. Als je nu gaat chasen zet je alleen maar kwaad bloed.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat zijn dit voor toestanden...
Nee klopt, heb de beste man 1x gemaild dat ik antwoord wilde en als response op zijn mail nog een bedankt en fijne verjaardag.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, wat maakt een dagje meer of minder uit. Als je nu gaat chasen zet je alleen maar kwaad bloed.
Denk je dat het nog veel werk is of nog wel haalbaar met wat avondwerk?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee klopt, heb de beste man 1x gemaild dat ik antwoord wilde en als response op zijn mail nog een bedankt en fijne verjaardag.
Maarja, de volgende deadline is vrijdag
Gaat geen schokkend probleem worden hoor, het is een eerste commentaar op de probleemstelling en vrijdag de definitieve probleemstelling. Maar toch, is gewoon vervelend. Vooral omdat ik heel veel verwachte van die manquote:Op zondag 15 maart 2015 20:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk je dat het nog veel werk is of nog wel haalbaar met wat avondwerk?
Nouja, daarom keek ik ook op van een hoogleraar die zich niet hieraan commiteert. Zal nog wel een berg andere activiteiten hebben. Aan de andere kant had ik een A-G en die reageerde altijd supersnel en erg uitgebreid.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaat geen schokkend probleem worden hoor, het is een eerste commentaar op de probleemstelling en vrijdag de definitieve probleemstelling. Maar toch, is gewoon vervelend. Vooral omdat ik heel veel verwachte van die man
Runt zijn eigen toko, dus dat zal de nodige tijd kosten. Maarja, ik had al op 16/2 een probleemstelling opgestuurd met een hoe en wat mailtje, dat ik graag door wilde schrijven. Toen op de originele deadline van 27/2 nog een herzien stuk omdat ik toch nog geen reactie had gekregen.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, daarom keek ik ook op van een hoogleraar die zich niet hieraan commiteert. Zal nog wel een berg andere activiteiten hebben. Aan de andere kant had ik een A-G en die reageerde altijd supersnel en erg uitgebreid.
Ik was al weken geleden bij hem langs gegaan. Of ik had hem gebeld, dus. Je zegt wel dat je zijn nummer niet hebt maar in contact komen met een hoogleraar die zijn eigen kantoor heeft zal ook weer niet zó lastig zijn vermoed ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Runt zijn eigen toko, dus dat zal de nodige tijd kosten. Maarja, ik had al op 16/2 een probleemstelling opgestuurd met een hoe en wat mailtje, dat ik graag door wilde schrijven. Toen op de originele deadline van 27/2 nog een herzien stuk omdat ik toch nog geen reactie had gekregen.
En nu dus nog niks.
Gaan lopen zeuren terwijl hij nog tijd heeft om te reageren is een goede manier om vrienden te worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was al weken geleden bij hem langs gegaan. Of ik had hem gebeld, dus. Je zegt wel dat je zijn nummer niet hebt maar in contact komen met een hoogleraar die zijn eigen kantoor heeft zal ook weer niet zó lastig zijn vermoed ik.
Wat voor speakers?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:22 schreef eriksd het volgende:
Hopelijk deze week de speakers binnen, dan is mijn set compleet.
Sonus Faber.quote:
"Lopen zeuren" is wel wat anders dan even vragen om een reactie na een hele maand niets te hebben gehoord. Maar je hebt gelijk, hij heeft nog een paar dagen.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaan lopen zeuren terwijl hij nog tijd heeft om te reageren is een goede manier om vrienden te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |